truda paginilor goale…

de ce nu stii ca te iubesc

ţi-aş mai scris cu frică mică,

cu tuşul din cei picuri, plini de lacrimi,

De ce nu-mi spui, Sufletul meu,

de ţi-s iubire sau doar fir,

de drum prin arta cu o viaţă,

ce e, nu e a mea sau nu,

în dorul tău de dimineaţă.

3

Spune-mi din tine adevarul…

mai e.. mai este adevarat?

Mă mai iubeşti tu, Zeul meu?

Sau alt ţi-e gândul din inimă

şi altei mări ţi-alini din raze

în accolade de mătase,

duioase, atingerile tale…

Spune-mi un adevăr de dor,

acum în pragul zorilor,

unde Zenit aşteaptă ca să treacă

un vis spre tine cu lumină…

Mai dă-mi un licăr doar,

Iubire…

Un licăr viu de-a ta simţire,

curatul sufletului tău,

să pot să-l scriu spre Dumnezeu

cu viu în ochi şi străluciri,

razele tale în burgunzi,

bieţi, pali obraji, pânze curate,

făr’ de culoare mai mereu,

doar tuşe sfinte-n amintiri…

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu-s eu aceea care-ntreabă,

E sufletul ascuns în mare,

e mai mereu în ape tulburi,

doar tu îl mai ştiai în zare,

să-i ostoieşti cu firea ta,

cu atingeri blânde, catifea

şi cu privirea a doi sori,

să-nnebuneşti de fericire,

un biet albastru, chip cu dor,

să mă tot laşi să m-oglindesc,

mereu, în singura oglindă,

fără de tine, dragul meu

fără de viaţă în paiaţă…

De sufletul îmi cere un licăr,

mă duc în mare să-l privesc,

şi-n şoapte vii să îi spun dorul

ce ţie n-am cum să ţi-l cânt

chiar de e singur adevărul

şi pâlpâie-n versul stins,

biete cuvinte-n astă lume,

lăsate-n inimă de cer,

de Bunul, bietul Dumnezeu

ce-i este milă de-o paiaţă,

de a mea viaţă-n umbra iernii,

de-a mea umbră-n blânda ceaţă…

Aşa spuneai odată-n suflet,

cumva, credeam că îmi cânţi mie,

acum ne-ncântă amândoi

din largul cerului senin,

din Raiul viului celest,

ce l-a Umplut cam repede,

cu tot ce-i bun, Blândul de Sus,

lăsatu-ne-a doar umbre-n dor

cât pentru licărul de stea,

al unui suflet întregit,

sperat de mine în senin,

cu aburi cam tăcuţi de viaţă,

cu paşi mereu gata-n speranţă,

mai e un licăr dragul meu?

mai e un licăr de speranţă ?

acolo-n inima ta caldă,

şi pentru o mare întristată,

cu valuri multe-n îndoieli,

doar cu o briză de mătase,

adie-n tine şi de mine,

biet susur scris cu zâmbet drag,

ce tu mi-l aduceai…

să-mi dea chemare-n viu cu dor

de-al tău cuvânt, ascuns în gând,

atemporalul visul meu,

surpriză caldă-n Dumnezeu

în sfântă seară’universală,

în care totul se aprindea

şi totodată inima-mi …

cerea de tine, mai mult dor,

cuvinte-n prag, mii să primească

să tot mai strâng la al meu piept

ce mi-era drag, ce mi-este viaţă…

Vei licări, Sufletul meu?

adâncul mării să-l ridici

să mai înalţ din luciu irişi,

să nu se-ngheţe în uitare,

tot într-acolo, tot privind,

pân’ce s-or stinge în noaptea-mare,

mai e speranţă, dragul meu

spune-mi tu cald în raze-noi,

doreşti tu viul val de mare,

Alb-Astru în rodin albastru,

gând de avânt şi contemplare

cu-armonie la zenit?

Mai ai tu gând la tine, oare

să mă simţeşti pe mine-umbră,

cu adevăr din tine însuţi,

tu înţelepte, vrei o dună,

o urmă ce se pierde-n vânt,

şi i se şterg lacrimi în zare,

sărate valurile albe,

se pierd la ţărm, fără scăpare,

şi-adierea lor mângâie

doar vântul ce-a atins odată,

cuvintele-n nisipul meu,

a tale gânduri, cu speranţă…

* cu drag şi nostalgii în nisipoase îndoieli, unde tot caut adevăr şi nu mai ştiu ce e în noi…iartă griul lumesc al celor trei graţii, moire ţesătoare ale mării, ginta mundanului, lupta temporală cu invadatorii medievali înspre o inimă ce ţi-este ţie dăruită, şi moira obosirii spiritului în indoieli făr’de cuvântul de adevăr şi drag licăr din sufletul tău, atunci când cu adevărat licăreşte….dintr-un ţinut departe de a mea dragă Provence lavendară, dintre ploi ce topesc marea albă şi frumosul din ea, în zorii zilei Lunii, 1.30, 29 decembrie, dor, doare şi-n frică-ndoieli de mare, dragul meu Soare…

** many thanks for the art-works of visionary photography with eye-feelings in composition..my appreciation and please appologise for not copyrighting all..chapeau d’art…

Lasă un răspuns

