şoapte soarelui

Îţi mulţumesc suflet de cer,

c-aduci speranţa în oglindă,

din sticla mării întrevăd

eu chipu-ţi blând de mine-n dor

te-adu din tine pentru mine

cât îi ia clipei s-o sărut,

adu din tine, Nemurire

şi razele-i prefă-le-n braţe,

în accolade de senin,

să simt cum e surâsul fin,

atins într-un alint albastru,

în tuşe line de mătase,

calde-s zâmbetele tale…

Această prezentare necesită JavaScript.

şi-acum în golul cel de noapte,

desnudă-s mare albăstrie

şi dorul meu se vede-n suflet,

îşi lasă-n valuri, faldurile

să cadă tandru …în cuvinte

şi dorul-n flacăra de ceară,

în noaptea sfântă de Crăciun,

aprindă viul miilor cuvinte

cu care, eu, o mare-ţi scriu,

ce mai e tine-ntr-al meu suflet

căci eşti cam totul pentru mine 😉

Ştii bine Sfântule Azur că dorul albastru arde-n jar, mă ţine vie pentru tine, şi în privirea din fereastră, stau irişi aprinşi o noapte-ntreagă să roage cerul să-ţi ajungă ce-ascund de lume şi pentru tine e păstrat, Al meu odor de dor, Alb-astru drag...

Ştii bine Sfântule Azur
că dorul albastru arde-n jar,
mă ţine vie pentru tine,
şi în privirea din fereastră,
stau irişi aprinşi o noapte-ntreagă
să roage cerul să-ţi ajungă
ce-ascund de lume
şi pentru tine e păstrat,
Al meu odor de dor,
Alb-astru drag…

şi-aprind în noapte licărul şi până-n zori vestesc în valuri să-mi ţină în clipe de lumină frumos un vis în somnul tău... veghez şi porţile de zi să nu trezească prea în vreme, drag chipul tău ce-n vis e lin şi se adoarme cu senin... Visează dragul meu albastru, închis-am hotarele de zi, nici noaptea să nu vie, acolo în capătul din lumi, ce stă-ntre noapte şi-ntre zi, în raiul ce se cheamă vis, tu lin să îmi zâmbeşti deschis că mi-e cam dor de glasul tău,  ascunde-n şoapte murmurii, clipe suave de prin suflet şi-n vis aprinde-le de mine le voi simţi, cu auz fin, cum numa doar o Lună ştie să le surâdă diafan... În porţi de timp voi pune stele să te vegheze cu zenit, drag infinit, dormi liniştit o Lună-n mare-ţi scrie alint... lauren anna photography

şi-aprind în noapte licărul
şi până-n zori vestesc în valuri
să-mi ţină în clipe de lumină
frumos un vis în somnul tău…
veghez şi porţile de zi
să nu trezească prea în vreme,
drag chipul tău ce-n vis e lin
şi se adoarme cu senin…
Visează dragul meu albastru,
închis-am hotarele de zi,
nici noaptea să nu vie,
acolo în capătul din lumi,
ce stă-ntre noapte şi-ntre zi,
în raiul ce se cheamă vis,
tu lin să îmi zâmbeşti deschis
că mi-e cam dor de glasul tău,
ascunde-n şoapte murmurii,
clipe suave de prin suflet
şi-n vis aprinde-le de mine
le voi simţi, cu auz fin,
cum numa doar o Lună ştie
să le surâdă diafan…
În porţi de timp voi pune stele
să te vegheze cu zenit,
drag infinit, dormi liniştit
o Lună-n mare-ţi scrie alint…
lauren anna photography

* depeche de merci 😉

** cu drag dintr-o noapte de Crăciun cu dor de reverii depechiene prin valuri colplayiene, din ţinuturi unde visele scriu fără de mine, doar cu sufletul din’noastre inimi,  27 decembrie, în zi de sabato-simţire, 2.02 în zorii zilei cu frumos de tine subtil surâzând, inspirativ, dintr-un zbor printre amintirile verii, de tine, mi-e cam dor….mais c’est tout acum, je sais…semnează un suflet nocturnalin printre stele iernatice şi liniştite…atunci când seninul scrie şi-aduce surâs pe-un chip atins de amintirea ta…

*** my appreciation to the photographers for their artworks that bring me wings..chapeau bas, my dears…

Lasă un răspuns

