zborul lunii călător…

Vino în mine suflete,

te-aşează blând în atriul stâng

în cel ce-i drept stă Dumnezeu,

şi îmi şopteşte cu glas viu,

*iubeşte visul lin de cer…*

Te-aduc în mine de prin cer,

un dor al meu ce-l văd aievea,

te uită-n mine ca-n oglindă,

fi-mi viu curat, Suflet de cer…

căci bucurie îmi răsai,

şi-aripi prind când ochii-n urc

în amintirea cea sprinţară,

şi-atunci, când dragule mi-aduc

aminte de o seară, un zâmbet vine

lin se-aşează pe a mele buze ca pe un chip,

căci e din viaţa ta cules,

din ochii tăi de vie ambră,

Lumine drag, mi-aduci aminte

de viu, de vesel şi de viaţă,

de Artă cu avânt de aripi,

să-ncep să cred din nou în suflet,

miracolul să ia născare

şi inima-mi să urce draga

în cerul ochilor tăi calzi,

blândă lumină să aprindă

şi-n două mâini, o mângâiere

şi chipul tău, atins de mine

de două valuri de albastru,

să viu, renască’al nostru Dor

şi-un zâmbet larg pe cerul tot

să dea surâsul de oglindă,

pe chipul mării tale dragi,

să simtă viul, Alb de Cer,

şi dorul cald dumnezeiesc

de’avântul cello’r lire albastre,

ce schimbă zâmbetu-n inimă…

Această prezentare necesită JavaScript.

Şi-atunci cu albul cerului de nea,

culoarea vieţii de acum,

să aducem suflete-culori,

şi-un curcubeu să prindă zbor

şi ochii-n ei să ni-i înalţe

cu mii de zâmbete de aripi,

să zboare din noi în noi, oglindă,

Aprins să fie atunci ‘cel Dor

şi-entuziasmul să deschidă

cu dans ceremonia vieţii

iar noi, în tuşe să dansăm

artă din tine şi din mine,

un suflet unic să răsune

şi-acum de peste lume-n Cer,

să strângem spiritul în Unic

şi-mbrăţişat să ne fim…Noi 😉

* cu drag dintr-o noapte provencală, indigo de la atâta jazz şi inspiraţie cello-magică, pentru tine, dragul meu..şi lumea inspiraţiei continuă să trăiască viu în scris…cu tine pe-o inimă de lună..

** the numbers…the 222st post of Scaramouche, poems înlove, 21.00, 26.12.2014, vineri, a-5a zi din săptămână, zi cu sufletul de ceaţă, dor şi iubire de…;)

Lasă un răspuns

