dorul unei raze …

Te-aştept în prag de sărbătoare,

Lumine drag, să-mi fi curaj,

tu ştii că eşti iubit, Iubire

sfântă-n asfinţire

tu ai mereu în calea ta,

în drumul inimii albastre,

un licăr viu mereu de nea,

e un sărut şoptit de val,

ascuns de mare până-acum,

să te găsească într-un prag,

un ţărm al nesfârşirii vii,

acolo unde …doar suntem,

acolo tu şi eu, mereu,

ne suntem nouă doar un …noi

Lumine-al meu, drag infinit

cu gându-n tine mă înalţ,

privesc cu aripi albe,

un drag vals,

valuri de mare în chopin,

eu te iubesc cum n-am iubit,

nici n-am ştiut că poate fi

aşa iubire pe pământ…

de-aş fi fost stea prin cerul larg,

poate aş cânta mereu cu dor,

prin galaxii şi căi lactee,

şi şoapte-n praful cel stelar

eu aş lăsa …să le găseşti

Lumine drag, mi-eşti infinit

iar eu ca stea

îi dau iubire cerului

albul curat pe raza ta,

privirea mea cea dragă, vie

s-o ţină caldă-nesfârşire

Alb-astrul meu, zâmbeşte-n dar

surâde marea ta-n inimă! 😉

*cu drag pentru tine, de aici pentru acolo, pentru sufletul meu ce-l simt strâns în raze de soare, dragul meu…

** provence citadin, 13.40, 26 decembrie, vinere sfântă…cu dor

Lasă un răspuns

