aripi în aşteptare…

în noapte liniştea se lasă,

şi bradu’mpodobit aşteaptă

şi cozonacii stau de veghe,

mai vin, colindători la geam?

Totu-i curat şi liniştit,

dar cât oare n-are a spune

un suflet ce din zori în nopţi

cutreieră fără de nume,

Scriu cu penelul cel din Lună mă lasă dânsa să visez şi ţie să îţi scriu de mine, vezi tu, suflete al meu de cer Lumina nu-i mereu aice, eu am lăsat-o în cer la tine şi-atunci când ochii mi-i ridic şi mi-i aşez în Al tău suflet, pot eu din să oglindesc frumosul suflet albăstriu, atingeri de lumină vie... unknown photo

Scriu cu penelul cel din Lună
mă lasă dânsa să visez
şi ţie să îţi scriu de mine,
vezi tu, suflete al meu de cer
Lumina nu-i mereu aice,
eu am lăsat-o în cer la tine
şi-atunci când ochii mi-i ridic
şi mi-i aşez în Al tău suflet,
pot eu din el  să oglindesc
frumosul suflet albăstriu,
atingeri de lumină vie…
unknown photo

Atingeri-vise de-ncântare,

le-aşez sub brad, într-o dorinţă,

privirea-ntr-a ta, Lumine

să-mi fie reazăm pentru chip,

şi-o inimă în calda mare,

oglinda noastră infinită,

acolo să fim unic suflet,

un tu şi-un eu, rodin-chemare

acolo-un vis să ia avânt,

în zborul fără de cuvânt,

în zborul unui cer înalt,

şi printre stele înotând

să le lăsăm să zburde-n valuri,

iar noi să fim, aripi de cer…

Această prezentare necesită JavaScript.

* cu drag de cer de-ajun, din vise şi aripi de lună într-o aşteptare sfântă, a toi, mon ame, solamente, a toi…, din ţinuturi provencale, în noaptea sfântă de-aşteptare, 22.22, 24 decembrie dintr-o seară hermesiană cu dor bun spre tine, dar de suflet…

Lasă un răspuns

