Lumine drag…

veramente,

întradevăr dragul meu,

cân ceasul trage-n draperii

în valuri vii..burgunda catifea,

în ochi-de-cer mi-aşez eu trupul

şi în lumina sa, zâmbeşti tu drag,

Cuvinte-al meu din infinit….

Această prezentare necesită JavaScript.

Mai surâde şi de mine,

prea mult zâmbeşti pe sub senin,

fioruri în falduri de mătase,

mă faci să tot foşnesc prin infinit

când noi dansăm sus, pe zenit…

Această prezentare necesită JavaScript.

Povestea unui dor de vals,

cu atingeri fine, raze calde,

să le aşterni tu zâmbet drag,

pe al meu chip ce-nalţ la tine,

primeşte dragule ‘cest licăr,

e viu, fâşneţ foc dintr-o stea,

l-am prins de coadă şi l-am pus

în amintirea unui gând,

dorinţa vie să-mi plinească…

Când lumea nu mai e …

decât un praf de abur fin,

iar clipele încep să simtă

cum timpul se încetineşte

şi viaţa ia drumul unui tren,

şi totul parcă întârzie..

atunci Lumine tu să ştii,

că totul spune cu senin,

şopteşte-un diafan surâs,

te-aştept din nou,

pe aici să mai ajungi,

mai vino-n dar de sărbători,

să strâng în braţe ce mi-i dor,

şi-n contemplare să-mi rămâi,

tu Armonie faină-n suflet,

să-mi cânţi atunci, să-mi cânţi din mine,

suave atingeri, şoapte fine,

acolo-n capăt de cortine,

să-mi murmuri tu,…

cu drag…Iubire*

Această prezentare necesită JavaScript.

*şi-un cuvânt, post scriptum mic,

să se-oprească cursul gri,

eu prevăd o maaare mare

…cu recomandare 😉

** cu mulţumiri sufletului special pentru minunea inspiraţiei…merci mon ame, merci beaucoup;*

*** cu drag, dintr-un cluj călduţ, ceţos, unde vara stă într-o mansardă scriitoricească, cu un rumi pisicos adormit şi cu inspiraţia vie de mult şi fain frumos regăsit, simţit zbor în inimă..din amiaza poeziilor, ţie cu cald din inimă, îţi dăruiesc..în astă zi marţiană, de Marte burgund şi pasional, 14.36, cu dor de nemurire…

**** mulţumiri de suflet photografilor magici/many thanks to all photographers even if i don’t know all your names, hats off for all of miracles that inspires a little heart to could write, special thanks to A.G photography, Alban Henderycks, Raphaelle M., Chapeaz photo &others..thank you! 😉

Lasă un răspuns

