Murmur de vis…

Răsar acum, în prag de noapte,

eu serile le-am pus deoparte,

să le aducem amintiri,

atunci când linişte o fi

şi prea mult alb omăt cădea-va,

pe verile noastre de vis…

Pun gândul meu în vis de’alean,

alintul unei inimii vii,

ce tot surâde între luni,

lumini de zi, stele nocturne,

Lumine drag, iubire sfântă,

blândă privire peste veac,

din amintiri îmi tot răsai,

precum din raze ia lumină,

din dimineţile de mare,

El, zeul solar din nemurire,

din orizont, doar o privire…

surâd acum, în tot albastrul, din lumea mea te văd de drag, cu inima iţi scriu, eu, ochi de lună'n asfinţit, eu, te-am privit şi te-am iubit, şi acum cu ochii iar întorşi, în nopţi de ger, cu marea'n gând, eu zbor mereu cu al meu vis, o inimă în dar, Cuvinte, dragul meu drag din asfinţit, cu zâmbet să mă-mbrăţişezi, cu inima să mă visezi, eu Lună-n marea cea albastră, voi pune stavilă-ntre vise, şi doar cel bun, cel  mai frumos în dar cu dor ţi-l voi şoptit ca-n raze vii, somnul să-ţi fie  un zâmbet larg şi încântat, un zâmbet ce mi-l tot doresc, un zâmbet-vis de dor ceresc o nemurire-n unduiri, o şoaptă a mării-n infinit... photo by Rimantas Bikulcius

surâd acum, în tot albastrul,
din lumea mea te văd
de drag, cu inima iţi scriu,
eu, ochi de lună’n asfinţit,
eu, te-am privit
şi te-am iubit,
şi acum cu ochii iar întorşi,
în nopţi de ger,
cu marea’n gând,
eu zbor mereu cu al meu vis,
o inimă în dar, Cuvinte,
dragul meu drag din asfinţit,
cu zâmbet să mă-mbrăţişezi,
cu inima să mă visezi,
eu Lună-n marea cea albastră,
voi pune stavilă-ntre vise,
şi doar cel bun, cel mai frumos
în dar cu dor ţi-l voi şoptit
ca-n raze vii, somnul să-ţi fie
un zâmbet larg şi încântat,
un zâmbet ce mi-l tot doresc,
un zâmbet-vis de dor ceresc
o nemurire-n unduiri,
o şoaptă a mării-n infinit…
photo by Rimantas Bikulcius

Paşii cei umezi pe nisip,

se-aduc din amintiri de drag,

dansează ei acum

pe-a mea inimă albastră,

acolo unde..-mi eşti acasă…

acolo unde suntem noi,

unde un infinit coboară valuri,

pe ele, stelele de cer,

să le mai supere niţel

şi-n clipe-licăriri de nea

în fulgi de alb să războiască,

un cer de stele-nălţătoare,

cu marea-n valuri curajoase..

Această prezentare necesită JavaScript.

De peste iarnă, stând deoparte,

El cerul cu a lui caldă mare,

privesc şi tot mai râd,

ca în poveşti…

de cetele ce-n fulgi roiesc

stelele în alb dansând înalte

să-nfrunte pe soldaţii-valuri,

să nu le stropească atât…

„perechi zănatice alb-astre,

creat-am noi peste natură,

parcă-s toate un sincron

cu-a tale valuri, menestreli..

Dragul meu Soare, vezi tu bine

e joc frumos şi dans senin,

şi-atât e de frumos acum

când nici nu ştiu ce li se’ntâmplă…

Draga mea mare, să-i lăsăm,

să fim tăcuţi şi spectactori

Titanie şi Oberon

să ne întoarcem şi pe noi,

în visul unui cer pe mare,

oniric murmur albăstriu,

pe zeul Somn să-l tot chemăm

şi-n vară să ne mai ascundem,

că am a-ţi spune-n şoapte mari,

Misterul razelor senine

la orizontul făr’de ţărm…

Allons-y allors, mylord,

lăsăm feeria să danseze

şi noi să mergem în zenit,

că-s tare curioasă, tare,

de’acest mister neţărmuit..;)

Şi-aşa, c-o şoaptă-n miez de noapte, în spaţiul cel fără de timp, acolo unde nici glasul nu-i, un simplu glas plin de cuvinte, ci e ..minune-n şoapte mii.. acolo în susul infinit, vor fi un vis, un unic vis, întreg în nemurirea lor, doi ochi de cer, doi ochi marini un zâmbet el surâsul ei, privi-vor ei celestul dor şi sufletul, frumosul viu, ce se-ntregeşte-n accolade, îmbrăţişare de sublim,  senin rodin de infinit... seninul nostru, murmur viu ce zboara lin spre univers, cu noi drept aripi de avânt, e Armonie-n contemplare, e vis sublim, suavul dor oglinda sufletului-Noi, licăr curat şi infinit, un praf de stele-nvălurite, vă dărui eu, zeiţa nopţii căci am în inima albastră, cel Suflet-Noi spre  draga viaţă, Cuvinte viu, cuvinte drag, tăcută mare, draga mea.. globuri senine, licărinde vă-mbrăţişez cu inima, şi vă prefac în unic dor, Unica albă-astră'n nea... un noi şoptit să deveniţi murmur senin şi tot râzând, Noi să ne fim, cum ne dorim.. Un vis suave, vis sublim... un dar'sărut îţi dăruiesc peste zenit, în vâsc nocturn de ai s-adormi, ai să-l primeşti...

Şi-aşa, c-o şoaptă-n miez de noapte,
în spaţiul cel fără de timp,
acolo unde nici glasul nu-i,
un simplu glas plin de cuvinte,
ci e ..minune-n şoapte mii..
acolo în susul infinit,
vor fi un vis, un unic vis,
întreg în nemurirea lor,
doi ochi de cer, doi ochi marini
un zâmbet el
surâsul ei,
privi-vor ei celestul dor
şi sufletul, frumosul viu,
ce se-ntregeşte-n accolade,
îmbrăţişare de sublim,
senin rodin de infinit…
seninul nostru,
murmur viu
ce zboara lin spre univers,
cu noi drept aripi de avânt,
e Armonie-n contemplare,
e vis sublim, suavul dor
oglinda sufletului-Noi,
licăr curat şi infinit,
un praf de stele-nvălurite,
vă dărui eu, zeiţa nopţii
căci am în inima albastră,
cel Suflet-Noi spre
draga viaţă,
Cuvinte viu, cuvinte drag,
tăcută mare, draga mea..
globuri senine, licărinde
vă-mbrăţişez cu inima,
şi vă prefac în unic dor,
Unica albă-astră’n nea…
un noi şoptit să deveniţi
murmur senin şi tot râzând,
Noi să ne fim, cum ne dorim..
Un vis suave, vis sublim…
un dar’sărut îţi dăruiesc
peste zenit, în vâsc nocturn
de ai s-adormi,
ai să-l primeşti…

* Bonne nuit mon amour..cu tot frumosul, cerescul şi sublimul sufletesc dăruit de o inima de mare unui suflet drag de soare..de drag aussi 😉

** cu drag din clujul aburind a vise şi ceţos somnoros, spre o iarnă magică dorindă…magia mansardei gândurilor noastre, cu drag dor de tine, şi ochi surâzând de inimă caldă, pentru tine, 23,14, în 12le ale lui decembrie, în noaptea unei vinere speciale, pline de veşti bune, în oglindă…

Lasă un răspuns

