în raze~aşteptări…

într-o grădină fără rai,

doar cu un suflet aşezat,

la malul mării de magnolii,

te mai aştept cu braţe vii,

te mai aştept cu flori de cer,

sa vii, sa iti aduci aminte sa revii…

Această prezentare necesită JavaScript.

nu te-ndoi de marea ta,

ci ţine dorul viu, curaj,

adu-ţi aminte de un gând,

când indoiala-ţi-e mai mare,

tu atunce să te-ncrezi mai tare,

căci n-ai o inimă de mare,

ea e deja în tine, Soare…

Nu pierde în furtuni ploioase,

nu strânge-n nori dragul meu suflet,

căci eu îl ştiu şi-l tot aştept,

şi de n-ai ştii ce greu mi-e dorul,

iubirii nu i-aş da imbold

de n-ar fi ea cuvânt adânc

şi cu avânt şi raze-n cer,

şi-atât de aprigă cu mine

că-mi las în braţele-ţi solare,

o blândă inimă marină…

chemare a unui suflet pur

ce n-are alt dor mai mare

ca ochii să-ţi zărească iar,

şi-n razele frumoase, calde,

într-o lumină ca de mai,

înconjuraţi de albe valuri,

mătăsuri de zăpezi frumoase,

cu ochii-n curcubeie mii,

sclipiri de vis peste o nea,

noi sa dansam în paradis,

mic foisor de lângă lac,

unde mici lebede de vis

să ne zâmbească dintr-un zbor

„dansaţi cu drag, frumoşi de cer,

e-al vostru paradis acum…”

Atât şi-un vis mereu cernit,

în calde lacrimi de oglindă,

în ele mai alint din mine,

să zboare-n cer ultramarin,

din amintiri s-aducă viul

din nou, de tine-n viul meu,

s-aud iar blând, calda lumină

cum toropeşte orice-i rău..

răpune tu orice e trist

şi n-are un sălaş în noi,

răpune-n tine îndoiala,

în Dumnezeu te’ncrede Vis,

Curajul meu ultramarin,

Nu întrista ce marea-ţi cântă,

mereu la asfinţit te-ascultă,

cu chipul tău îmbrăţişat,

să nu-l cunoască nimenea,

doar ei mereu, tu să-i fi dat,

te strânge-n braţe ca năluca,

cu freamăt blând ţi-ascultă gândul,

şi-n şoapte vii, în râul Lunii,

te-alintă ea, în leagân cânt,

cu ochii să-i închini în mine,

într-un albastru făr’de timp,

cu pleoapele-mi să mi te-nvălui,

să te-ocrotesc dragul meu dor…

Acolo, in visul unei inimi,

mereu te strâng în nemurire,

te-ascult pân’ce făr’de clipire,

trec să te văd în visul meu…

Nu îndoi cu triste gânduri,

o inimă ce ţi-este dată,

Marea-i a ta, dragul meu Soare,

Zâmbeşte, nu mai jubila!;)

* toi, mon amour, du vrai reve de mon ame!! Je t’attends toujours…

** pour toi cu drag, Cuvinte drag al meu, din acelasi dor neinteles si plin de neantul asteptarii…

cu drag din clujul ploios, din mansarda gandurilor noastre, dintr-un val somnoros cautator de soare, printre atatea tonuri cenusii picaturale, 12.22, 8 decembrie, numar de infinit intr-o zi de luna magica…

 

 

Lasă un răspuns

