armonia zorilor…

Lumine drag, te-oi poposi

la mine-n prag de vis,

candva, cand gandul Paradis

se va preface in viu~senin,

un viu ce-n brate il voi tine,

si acolo, in lumina lor,

ma voi-nchide in albastru,

ma voi topi in astfintit

si pana-n zori…

imi va fi bine,

si pana-n zori,

imi va fi cald,

pace in nemurirea cea din gand,

cautatoare de avant,

entuziasm de alte vieti…

Această prezentare necesită JavaScript.

Sta-n scrisul altor vremi,

in eleganta unor ochi,

ce-n dorinta unei inimi,

mi te-ascund pentru senin..

De-ai stii tu, dragul meu de cer,

cat imi e draga a ta privire,

si cata pace-mi pune in suflet,

si spiritul parca e altfel

cand stie gandul viu de tine

ca zburda prin neantul alb,

cautator inalti tu raze

spre infinit, spre acel celest

pe care dintr-o zare mica,

il mai zaresc prin adieri,

acele blande ganduri-brize,

valuri subtile peste timp,

valuri-sarut ca de matase,

depus pe inima-ti de astru,

acolo, eu mai stau un pic,

acolo-n dorul cel albastru,

zambeste dragul meu de cer,

ca ai la piept, o mare-albastra,

o mica clipa de lumina,

ce zboara-n raul cel de luna,

si netezeste marea-n tarm,

cat tine-o iarna, sa te-astepte…

Lumine drag mi-esti infinit,

surad si-acum din pragul meu,

unde in ploi se uita marea

si unde mai cauta culoarea

sa-mbrace viata in frumos,

spre dorul viu sa fie al nost,

gand de lumina albastrie

si de curaj in nemurire…

Această prezentare necesită JavaScript.

o accolada blanda, calda,

o nemurire-n infinit,

surasul meu e ca o harfa,

din lacrimi-albastrii eu cant,

e apa marii-n fir de cer,

cu armonia ta privesc,

si-al meu cant cand mi-l zaresc,

in tine inima-mi inalt,

primeste-o sus in’al meu dor,

ce sta lipit de-o amintire,

si-i sprijinit de-ale sale ganduri

ce-aduc fiori dintr-un suras,

sa pun eu chipului meu drag,

acel neant dorind, pe-un zambet

sa las eu dragule un har

o multumire cristalina,

o picatura diafana,

in alb de nori prefaca ea

atingerea-ti de catifea

si dorul meu sa-l ostoiasca

pe-ntinsul marii-n zborul viu,

sa simt din nou lumina calda,

ce-n raze vii, imi simt eu ochii,

imbratisati supramarin,

in accoladele de cer…

Această prezentare necesită JavaScript.

*cu macii de Susanne Marx

Asa sta surazanda-n gandul sau,

marea cea doar atat subexista,

in siroaie de ganduri, fiori de lumina,

de-ai fi tu Lumine drag aproape,

s-ar mai invia nitel in raze,

pe zambet ti-ar surade, ti-ar

dansa cu viul din privirea ta

si-poate asa cu sclipirea draga,

ce-o vad intr-al tau suflet

cu-a mea inima stravie,

albastra si-antica sticla,

ce-n cioburii viul sa-l prefaca,

si viata sa ne fim din nou,

cu zori de zambet submarin,

suras pe zi, pan’la senin,

Azur sa rechemam noi timpul

si-n Univers sa ne privim,

eu al tau zambet drag de soare

tu-al meu suras sa il descoperi,

o fi al tau, a ta e oare,

cea mica mare calatoare

in aripi-vise spre zenit

zburand fiori din asfintit,

mereu cu ochii-n rasarind,

viul chip de mangaieri solare,

ce drag mi-e sa te chem, Astrale …

mai vina, iar prin Paradis…

mai vino sa zambesti encore,

cu-a ta mare-n accolade 😉

* cu drag si multumire tie, dragul meu suflet de cer, merci que je t’aime, Lumine!

**cu drag si mici zvacniri de tample, atunci cand inspiratia vrea sa iasa-n cuvant si bate-n oasele unui biet yorick contemporan, ce-a ramas sa-si scrie dorurile, cu senin, dar cu scris, azi, 11.01, 7 decembrie, ziua soarelui duminical, undeva de departe simtit si cautat, printre nouri si picuri de ploaie clujeana..merci a toi mon amour…

*** many appreciation to all photographers for their beautifull art that happens to help my words in creating..chapeau!!

Lasă un răspuns

