din soaptele marii…

o soapta de cer stravie

rasare acum in chipul meu

dintr-o fereastra in albastru

privesc un drum ce-n vis doresc

sa-mi fie lunii fluviu viu

si-alint de tine inimii…

Paseste-n versuri de montmartre,

te-adu din ele-n amintire

rasuna in inima-ti de mine

cum e acolo, dragul meu…

ti-aduci aminte, tu

mai stii cand clipe vii

sareau din gand,

spre tine ca sa simti tu bland

si-n loc de-un suflet pe jumate,

sa simti intreg un paradox,

sa simti tu viul noi~Paris…

Această prezentare necesită JavaScript.

As vrea sa zbor acum in prag,

din viul meu de albastru cer

prin infinit la orizont

s-ajung si-n accoladele-ti de raze

sa poposesc eu in sfarsit

sa te sarut la nesfarsit,

Lumine’al meu,

Cuvinte drag,

In soapte murmurii te-nvalui,

si in mistere’aquamarine,

in liniste si gand de tine,

ca o savoare-n nemurire,

te-astept sa vii, sa zbori..

Senine razele-ti sa-ntinzi

si sa ajungi sa ma cuprinzi,

si dorul cel din amintiri,

sa-l intetim, sa-l implinim…

Această prezentare necesită JavaScript.

Vei vrea tu oare sa mai simti,

vei rasari din nou si timp

oare care iti mai este drumul,

care ti-e dorul tau acum,

tu ce-n raze -arc de cer,

ma-nbeti cu’al tau senin din infinit

si ochii-n calda, blanda fiinta,

ma faci sa-i las sa se aprinda

si-apoi in pline brate de lumina

sa-i las sa ti se-aseze-odihna…

O inima de’albastra sticla

sa se-ncalzeasca lang-o nea

si-n catifeaua-ti de cuvant

s-adoarma ea-n suras de stea…

si-un zbor de vis, Astral ALb-astru sa se-ngeamene-n adanc din cer cu apa cea supusa rodin sa-nchine-n orizont.. si-o noua lume sa deschidem cu zambetul sa luminezi cu-al meu suras voi face valuri, si flori, buchete in ceresc si acolo-n vis s-atingem clipa firave degete marine sa lunece cat o privire pe cele ce iti sunt matase, razele tale-n dor~atins... acolo-un vals sa ne dansam cu ochii-n ochi Alb-astru vis... photo by Philippe Sainte-Laudy

si-un zbor de vis,
Astral ALb-astru
sa se-ngeamene-n adanc
din cer cu apa cea supusa
rodin sa-nchine-n orizont..
si-o noua lume sa deschidem
cu zambetul sa luminezi
cu-al meu suras voi face valuri,
si flori, buchete in ceresc
si acolo-n vis s-atingem clipa
firave degete marine
sa lunece cat o privire
pe cele ce iti sunt matase,
razele tale-n dor~atins…
acolo-un vals sa ne dansam
cu ochii-n ochi
Alb-astru vis…
photo by Philippe Sainte-Laudy

Surazi sagalnicul meu dor,

cu ochii mei de tuareg,

cu vocea mea de-oglinda blanda,

ce soapte picura-n celest

murmur zeiesc, fior puternic

de falnic spirit ce-mi doresc,

si mandra mi-s de-al sau ceresc,

cuceritor, stapan de nori

ce-nvinge cu seninul sau,

si-a mele valuri cotropesti…

Această prezentare necesită JavaScript.

si-apoi vedea-vom de-i cu pace,

si ce-armistitiu mai zambim,

cert e ca-i sigur un flamenco,

eu ti-l promit ca dar de pace,

batand cu valu-n infinit,

semnat cu un suras de-al meu

depus in razele-ti de cer,

eu ochii marii ti-i inchin,

cu plecaciune..dragul meu! 😉

* cu drag si cu pacea-unui zambet pe suras ;),  dintr-un cluj adanc adormit in apus iernatic si beatic minunat, plin de lumina si dor sub acelasi clopot de sclipiri fine, 3 decembrie, 16.48, in amiaza-inserare d’ici, dupa incheierea unui razboi al ideilor inspirationale si immiresmatic-savurate vizual, miercuri, zi de hermes cu aripi rapide si pline, de vesti bune, biensur, avec mai sus ;)), mansarda des notre reves et vise din ganduri ale dorului nostalgic si fin-zambind a nemurire, de dincolo de cortina..

** avec des photos de Alex Vanzetti et Svetlana Beliaeva aussi.. merci tres beaucoup!!

Lasă un răspuns

