mi~e dor de dorul tau…

Această prezentare necesită JavaScript.

Lumine drag,

ce-mi esti de sus,

tu dragul meu cobori mereu

seninul peste-o mare trista

ce se-n-canta doar cand tu

cu-a tale raze o imbii,

si dor de acolada lor,

cu doar atat, tu pui…

un mic si sfant, al meu fior…

din amintire mi-l aduc,

pe chip, eu razele iti simt,

obrajii infloresc din rai

Lumina ta-n atingeri fine,

e visul marii, diafan…

De-atunci in pasii plini de-albastru

calatoream sa te zaresc

in inima-mi sa te simtesc

si viul foc de bland ceresc

sa-l mai aprind din infinit

sa-l tiu eu vesnic si nestins

calatoream prin infinit..

calatoream sa te iubesc

Această prezentare necesită JavaScript.

Mi-e dor la fel de dorul tau,

mi-e gandul sus printre albastre

vise calatoare si marine,

ce zboara viu in luciul apei

spre noi-ul nostru din viitor

spre azuriul plin de dor,

spre cel mai drag al meu odor,

spre ce mi-e drag in Dumnezeu..

ti-aduci aminte dragul meu?

mi-aduc aminte Alizeu

de tot frumosul viu, senin

ce imi murmura-n cuvinte

adancul fin, ultramarin,

cu lacrimi dragi ce-ating obraji

sa imi renasca in priviri

a’tale atingeri de matase,

a tale raze minunate…

scriam in asteptarea mea cuvantul tau cuvantul meu scriam si-nfrigurata inima-mi te astepta... scriu si acum cu blandul gand ce pace imi aduce-n suflu scriu si surad cu-avant de tine, dragul meu scriu si doar as vrea sa mai plutesc in infinit atata doar, sa mai topesc din mine tot ce nu-i ceresc si sa raman in tine sus un ochi de cer pe infinit cu mana mea pe blanda mea, inima ta de catifea ce bate-n timpul cel netimp iubirea viului senin Iubirea noastra-n infinit... oswald photography

scriam in asteptarea mea
cuvantul tau
cuvantul meu
scriam si-nfrigurata
inima-mi te astepta…
scriu si acum cu blandul gand
ce pace imi aduce-n suflu
scriu si surad
cu-avant de tine, dragul meu
scriu si doar as vrea
sa mai plutesc in infinit
atata doar, sa mai topesc
din mine tot ce nu-i ceresc
si sa raman in tine sus
un ochi de cer pe infinit
cu mana mea pe dreapta ta,
inima ta de catifea
ce bate-n timpul cel netimp
iubirea viului senin
Iubirea noastra-n infinit…
oswald photography

Mi-aduc din valurile marii

focuri-aminte din simtiri

si pasi de cer, si pasi-nisip

si cautari in asfintit

si cautari de tine-n mine

si soapte vesele-nspre mare

si soapte triste de matase

si-un gand adanc de Dumnezeu

un murmur viu inspre ceresc

sarut de val si dus de mare

un nume al meu, Cuvinte drag,

mesaj spre orizontul larg

sa ti-l aduca dragul meu,

sa iti sopteasca chipul meu

ce sufletul in ochii sarea

mereu, mereu la raza ta,

spre licarirea cea de Astru,

dintr-un abis de-oglinda vie

inspre Inaltul meu ceresc…

Această prezentare necesită JavaScript.

si-ai rasarit in dorul meu

si-ai incalzit din nou senin,

cerescul gand soptit ascuns

ce mi-era zbatere-n inima

si-ajunse licar stins,

Ai rasarit din nou, Lumine

si acolo sunt acum-suras

acolo tie, dragul meu

acolo, acum eu

Iti zambesc! 😉

~je te merci a toi, mon amour~

*cu drag si senin, dintr-o simfonie a marii, dintr-un cluj atemporal si ploios cu dor de alb, mare si zbor, 12.20, 30 noiembrie de sfanta zi de Sant’Andrei, ziua Soarelui la anticii egipteni, cu dor impartasit cuvintelor si inimii, si cu speranta viului licar infinit, mereu 😉

**my gratitude to the photo-art-works of A.G.photography, Noel S. Oswald photography and Chapeau photo and the others, unknown ones but great in visions, thank you All 😉

Lasă un răspuns

