suflet de lumină

din liniştea de noapte

se-aude încet cum bate

un sabato la poartă…

„ce-ţi este suflete?

ce cauţi-n astă zare,

de n-ai odihnă-n vis

şi-n infinit iertare…

” Eu caut ce mi-e vrerea,

căci vrerea mea-i a ta,

o ştii tu suflet blând,

cu căutări de înger,

În inimă-am bătut

iar tu ai stat în poartă,

de ce ai ştiut să vii,

te-ntreabă şi socoate…

Îţi ştiu eu blândul dor

ce nu-ţi dă somnul iernii

te temi că ai să-ngheţi

şi n-ai să mai fii albastră…

„Drag Suflete de cer,

aşa mi-e al meu tremur,

că n-am să mai astră

şi are să mă uite

al meu suflet albastru…

„N-ai temere, senină

tu fii mereu străvie

cu sufletul de mare

să îl veghezi pe cer,

El răsări-va mândru,

curat şi straşnic Astru,

chiar de va fi iarnă,

căldură tot va da..

Şi razele de dor

ce le iubeşti atât,

le va păstra cu cald

de-al său suflet adânc,

şi acolo-n infinit,

la capătul de lumi,

acolo unde unesc

razele-n valuri totul,

într-un rodin senin,

sub bolta’atemporală,

tu vei simţi mereu

cum e să fii iar mare..

Această prezentare necesită JavaScript.

şi dăruieşte-i timpul

ce-i fără limitare

în azuriul pas

de orizont albastru,

acolo unde doar ochii

mai pot privi seninul

cu lacrimi cristaline

spre fiindul tău dorit…

Deschide dragă mare

din sufletul de mică,

deschide larg privirea

în căutarea nopţii,

priveşte iarăşi cerul

şi spune-a ta dorinţă,

de astă dată vrerea

va fi înalt cântată…

„drag suflete de’unchieş,

ce mi-eşti un licăr blând,

Sabato te numesc

căci ştii cât mi-l iubesc,

cuvintele-mi adun

şi mai mereu le cert

că nu-s precum le simt

sclipiri de perfect cer.

Pentru al meu solar

aş vrea eu răsucirea

din timp, din hipersferă

a tot ce e frumos

şi-o galaxie nouă

să-mi dea din cea magie

ce naşte mereu noul

prin univers ceresc…

Ca fire de nisip,

sunt mai mereu cuvinte

căci de n-au simţ în ele

cel mai adânc abis,

nu merită trăiască

de nu ştiu ca să fie

simboluri de inimă

pentru al meu ceresc..

„Suflete melancolic,

prea mult ţi-e tristul tril,

te lasă-n amintire,

ţi-aduc eu darul azi,

de ora-mi ce mi-o ştiţi,

voi amândoi sclipiri,

adu-vă-n chip de inimi

buchetul de priviri

şi acolade albastre,

perfecte armonii,

ce mai băteau prin voi,

din ochi-n ochi lumini..

Surâzi acum de el,

ţi-a revenit în chip,

ţi-aduci şi ochii-n vis

de şoapta unei raze?

Această prezentare necesită JavaScript.

„Fii blândă în cuvinte,

ţi-s valuri şi le simţi

dar dăruie-n Înalturi

doar când lumină eşti

şi nu prea mult din fire

să nu se facă ploi,

şi nori de prea mult dor

să-l plângeţi amândoi…

Fii suflete cum simţi

că ţi-este ţie cerul

şi când auzi ‘cel glas

de adânc, suav Alb-astru,

să fii ca să răsari

în infinitul vis,

să te ridici măiastră,

şi-n valsul unor clipe

din preajma zorilor

să redevii ..albastră

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Se înserează noaptea,

cade la pace-n cer,

şi-ncep să întrevăd

din zorii mei de sus,

chemarea unui vis

unde-mi stă un surâs…

şi-aştept fără răbdare s-ascult eu inima ce a învăţat să bată un ritm adânc, suav ce-i nou avânt-oglindă, dar din aceeaşi poartă unde străbate un cânt, "abrir..."de zori de vară... mi-eşti cald în dorul meu, şi vară mi-e în suflet şi iar surâd cu gândul, spre ceruri, nevăzute.. şi de mă iau în zboruri, ravisele cuvinte n-ai teamă, ţi-s în ceruri al 9-lea etaj;)

şi-aştept fără răbdare
s-ascult eu inima
ce a învăţat să bată
un ritm adânc, suav
ce-i nou avânt-oglindă,
dar din aceeaşi poartă
unde străbate un cânt,
„abrir…”de zori de vară…
mi-eşti cald în dorul meu,
şi vară mi-e în suflet
şi iar surâd cu gândul,
spre ceruri, nevăzute..
şi de mă iau în zboruri,
ravisele cuvinte
n-ai teamă, ţi-s în ceruri
al 9-lea etaj;)

Mă simt cu ochii-n prag

de pleoape căzătoare,

şi-mi iau rămas cu drag,

de sabato cel gând

şi-ncep să-ntrezăresc,

adânca căutare,

îmi sună-n buze somnul,

surâs de regăsire..

Priveşte astăzi cerul

Tu suflete albastru,

zâmbeşte, mi-eşti lumină

de armonie caldă,

şi strânge rândunici

în colţul din fereastră

să se-ncălzească-n chip

de iarna temporară.

Deschide larg oglinda

şi răsăreşte-n ea,

te uită, ţi-s în stânga,

mereu, de partea cea

plină de lumini,

blazon de catifea…

Zâmbeşte dragul meu

în liniştea de nea,

din suflet, aşteptarea-mi

albastră va cânta

şi-n piept va ţine vie

un murmur ca de stea,

strălucitor ca luna

când cade-n mare, noaptea..

Te uită cu-ai mei ochi hai să pictăm finitul în orizonturi mii să aruncăm lumini, şi vesele priviri să licărim noi zarea pân ce or să devină cu totul ..un cuvânt Nu îl cunoaşte nimeni nici noi încă, nu-l ştim hai însă-n drumul-Cale că-i preţios mai mult să punem paşi de cer, în tuşe cu neantul să luminăm..Culoare!!

Te uită cu-ai mei ochi
hai să pictăm finitul
în orizonturi mii
să aruncăm lumini,
şi vesele priviri
să licărim noi zarea
pân ce or să devină
cu totul ..un cuvânt
Nu îl cunoaşte nimeni
nici noi încă, nu-l ştim
hai însă-n drumul-Cale
că-i preţios mai mult
să punem paşi de cer,
în tuşe cu neantul
să luminăm..Culoare!!

*albastrul dar de luni..e dimineaţă dragul meu…Îţi mulţumesc că exişti!! 😉

** cu drag, senin pe suflet, frumos ceresc cerut şi cernut curând cu avânt de viu, albastru curaj al pasilor marunti dar vii, mici, tematori dar care spera si incep sa creadă..de aici, din mansarda inimilor noastre, din ora lui Sabato în cea de Borges oarbă-n fire dar vie-n glas de tine..7.50, unul dintre cele mai lungi poeme căutătoare şi contemplative cu noroc de sus într-un suflet de jos..ziua lunii cu frumos, fain cluj, dorind dar liniştit în aşteptata armonie de tot şi orice, cu rumi mic în braţe, tigruţ căutător de viaţă şi zacuscă…;))

*** many thanks and admiration to amazing artworks that chalenge the writers too..thanks to Ionut Caras photography and the unknown ones.. all my gratitude!! Chapeau bas!

 

Lasă un răspuns

