din razele unui vis…

Te caut prin Înalturi,

prin chemările abisale,

Soare drag îţi caut pragul…

Rămâi lacrimile mele,

bucurie sfântă-n zori,

a te merita

n-am suflet…

Cade’n râuri în adânc,

marea se preface-n vis,

o făptaşă a sufletului

ce tot caută chemare,

sau destin sau licărire…

Marea-i însă vinovată

de cel mai adânc înalt

căci de-acolo, din oglinda-i

lumii-i te ridici, tu Soare…

O, făptură de lumină

iartă clipa nevestită,

nu te-ntoarce Persephonă

ci-nainte ţine-ţi pasul

Vis-Osiris să revezi,

val de somn dezvăluit

din lumină s-a trezit

şi te caută-n adâncuri,

ceru-n raze îl scrutează

te ridică-n alinare,

Sfinte Rază de mătase…

Această prezentare necesită JavaScript.

Te caut chemare de vis,

înlăuntrul inimii-mi simt vocea

susură-ncet cu murmur alb..

Chemare sfântă de alb-astru,

nu mă lăsa să zbor abisul

şi într-o zare să devin

o amintire-n diafan…

Cheamă-ţi în glasul făr’de glas,

al tău avânt din Armonie

cules dintr-o adâncă licărire,

unde un zâmbet se ascunde

de dincolo de-un val ceresc,

Lumine drag cu ochi străvii,

eliberează-mi din neant,

a tale raze-n acolade…

Pasul dimineţii vieţii îl face-un suflet ca de borges, păşeste însă ea-n văluri, în razele-ţi se înveşmântă şi caută Lumina ta să pună-n inimă ascultare şi-n infinit a ta iertare.. te cheamă-n suflet blânda mare... mecuro cotto photography

Pasul dimineţii vieţii
îl face-un suflet ca de borges,
păşeste însă ea-n văluri,
în razele-ţi se înveşmântă
şi caută Lumina ta
să pună-n inimă ascultare
şi-n infinit a ta iertare..
te cheamă-n suflet
blânda mare…
mecuro cotto photography

Şi umbra chipului de vis

se alintă-n razele dansante

ea paşii-i ţine-n zboruri vii,

pe aripi de lumini şi ochi,

ea ţine-n suflet rosa rouă,

o picătură de fiindă

lumină ce transcende timpul

din paradisul celestin,

i-a coborât cu glasul stins

în inima-i ca să răsară,

emoţia de tine arde…

şi val de alb în luminire

se iar aude-n zborul lor,

doi ochi dansează armonia

în contemplare întrăznind

să scuture un spirit viu,

al unei mări pierdute-n zare

de infinita ta chemare…

ridică-ţi chipul draga mea, răzbate vocea cea din vis, ridicăte-n lumina mea şi paşi de zbor prin viaţă fii surâs zâmbetului  tu să-i fii şi licăr în senin de zi... Ridică-ţi inima de vis în viu prefă-o-n Infinit!!

ridică-ţi chipul draga mea,
răzbate vocea cea din vis,
ridicăte-n lumina mea
şi paşi de zbor prin viaţă fii
surâs zâmbetului
tu să-i fii
şi licăr în senin de zi…
Ridică-ţi inima de vis
în viu prefă-o-n Infinit!!

Şi te ridică-n privire,

că cerul azi îţi da flori,

va cobori în albe valuri

mici licăriri de stele mii,

ascunse-n fulgii de mătase

cu zâmbete-n busuioace

şi cristaline-n zborul lor…

Deschide zâmbetul copilă,

Cerul se milostiveşte

şi albele tale cuvinte

vor prinde dans şi strălucire

în fulgi de nea şi armonie,

feerie gândului să-ţi fie

din mare, Soarelui să-i dărui

îmbrăţişarea ochilor

surâs sublim ascuns în ei,

să încălzească’Al său adânc

în zâmbet larg să strălucească…

Ridic eu valurile vii visul tău în alb, abise acum e zbor înspre senin în aripi tu-ţi înalţă suflul avânt şi-ncredere le dau zburăm acum din noi în noi înalţă-ţi chipul suflete, şi zorii-i cucereşte Zeu, eu cred în tine, Alizeu!! photo by sergey ivanov

Ridic eu valurile vii
visul tău în alb, abise
acum e zbor înspre senin
în aripi tu-ţi înalţă suflul
avânt şi-ncredere le dau
zburăm acum din noi în noi
înalţă-ţi chipul suflete,
şi zorii-i cucereşte Zeu,
eu cred în tine, Alizeu!!
photo by sergey ivanov

În paşi se duce-n chipuri viaţa vie,

dar vocea inimii de tine,

în armonie va tot scrie

în contemplare, înflăcărare

să-ţi fie spiritul aprig

entuziast căutător

al căutării de neant

al frumuseţii-n adevăr..

Fii suflet întâzietor

aşa cum simte din apus,

o mare-n liniştea albastră,

ce îţi surâde-n răsărit,

fii cum ţi-e fiindul, drag Lumine,

Fii viu destin pe infinit

îţi sunt acasă, dragul meu…

 

* cu drag din zori întârzietori de borges, zi de sfânt Soare, 23 noiembrie, din mansarda gândurilor noastre, cu drag dintr-o armonie de provincie subtilă şi ravisantă când se uită-n contemplarea ta de glas şi privire de iubire, dorită privire în tăcerea-mi de dor şi nostalgic vis atemporal, 8.30, duminică umilă dar cu speranţă într-o mare albă de zăpadă, senin şi frumos…

**many thanks to the photographers Sergey Ivanov, Mecuro Cotto, Lloyd Meudell.. thank you for the inspiration feelings..

Lasă un răspuns

