Valuri de foc…

e liniştit timpul în zori,

şi lasă îngâduitor,

să se audă dintr-un suflet,

un dor Alb-Astru, călător..

Zâmbesc şi rândunicile aice,

căci n-au plecat în timpul meu,

e vară aici şi marea-i vie

şi scrie-n valuri dorul său…

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Şi-atunci încep din Univers,

s-adun culori dumnezeieşti

din galaxiile de vise,

albastrul stelelor cereşti,

şi verde de mercur sticlos,

şi burgundiu din zeul marte

şi zâmbete în alb din Venus

şi-ncep cu armonia-n suflet,

pe portativul de oglindă

să-ncheg şi eu un glas marin

şi ţie Soare să-ţi închin…

Această prezentare necesită JavaScript.

Şi când încep  să joace zorii

în paşi de valuri şi de raze,

mă-ntreb şi eu în infinit

cum de aştept şi nu iau unul

să scriu cu el povestea mea

cu glasul tău de soare Sus

povăţuiască-n sublim

cu zâmbete şi suflet drept

ce-i este dorului cel viu,

un legâmânt de-a ta privire

înscris în ţărmul de nisip,

o rouă-n acolade vii

unde să ţinem sufletul

să-l căutăm să-l regăsim

atunci când dorul ne apasă

şi nostalgiile n-au casă,

doar aripi printre frunze blânde

şi străluciri în nea şi fulgi..

dar până atunci..

revino-n mare, dragul meu

şi-n amintiri ultramarine

să mai zâmbim un răsărit…

Această prezentare necesită JavaScript.

aşa-i pasiunea vie

când pe portativ albastru

licăreşte în zori de cer

o compozitoare mare,

şi ridică-naltul alb

wagner val de strălucire

ca apoi c’un debussy

potoleasc’a sa simţire

şi să pună lin condeiul

în nocturne de chopin

să le-ntoarcă iarăşi chipul

cald surâs de dimineaţă

dintr-o inimă fâşneaţă…

şi în gândul meu de Soare... dragul meu suav Alint, ochii mi-i anin în tine, între raze să adorm cu parfum de busuioc  şi de armonie albastră cu fir de lalea turcească ciucuri-raze de mătase să încânte al tău zâmbet dintr-o veselă privire, îţi surâde o rosă-n mare.. Amira fritz photography

şi în gândul meu de Soare…
dragul meu suav Alint,
ochii mi-i anin în tine,
între raze să adorm
cu parfum de busuioc
şi de armonie albastră
cu fir de lalea turcească
ciucuri-raze de mătase
să încânte al tău zâmbet
dintr-o veselă privire,
îţi surâde o rosă-n mare..
Amira fritz photography

* iaca’şea şi gândul de cântec ;))

*Bon matin, Amour de la mer! *

** din gândul borgesian de amintire, în zi de sâmbătă saturniană cu inspiraţie, armonie şi bucurie veselă, din mansarda gândurilor noastre unde rosele sar şi ţopăie de căldură marină şi pariziană, în dincolo de frigul alburiu iernatic de afară…leacul de ciucuri ai iernii …8.13, 22 vesel şi plin de frumos şi licăr suav…

*** many thanks to all the magic photographers..Amira Fritz photography, A.G. photography, Lloyd Meudell Photography and Warren Keelan photography…the power of waves is the flame for a sea2souls …

 

Lasă un răspuns

