in the mood for love…

ca dintr-un film cu Fred Astaire,

răsari ca o căldură-n prag,

Lumine drag, eşti infinit,

nu vrei tu oare să dansăm,

un charleston de peste vremi

eu să zâmbesc

tu să surâzi…

Aşa se-ntâmplă când dansezi,

cu ochii-nchişi de visul viu,

de visul dorul de noapte,

de-un vis unde te am în braţe…

Închide ochii dragul meu,

cu gândul tău îmbrăţişat,

şi-un saxofon se-aude lin în paşii drumului nocturn o umbră vie, surâzândă, cu străluciri de stele-n ochi priveşte-n coada ochiului.. la tine.. şi-aşa-i de ravisantă noaptea, privirile şoptesc iar ochii lunii cei închişi,  se lasă-n paşi dansanţi să mai strângă-n acolade o umbră a soarelui în alb... aşa-i o lună în rochia mării când se simte adorată de-un gând şarmant de-Albastru vals, când Soarele, Bogart de cer, zâmbeşte tainic din cortină, şi-o acoladă-n vals se înfiripă şi-al meu vis  se scrie lin... Broadway 1940..

şi-un saxofon se-aude lin
în paşii drumului nocturn
o umbră vie,
surâzândă,
cu străluciri de stele-n ochi
priveşte-n coada ochiului..
la tine..
şi-aşa-i de ravisantă noaptea,
privirile şoptesc
iar ochii lunii cei închişi,
se lasă-n paşi dansanţi
să mai strângă-n acolade
o umbră a soarelui în alb…
aşa-i o lună în rochia mării
când se simte adorată
de-un gând şarmant de-Albastru vals,
când Soarele, Bogart de cer,
zâmbeşte tainic din cortină,
şi-o acoladă-n vals
se înfiripă
şi-al meu vis
se scrie lin…
Broadway 1940..*

În paşi de valuri albăstrii,

o inimă de catifea,

stă trează şi surâde-n fereastră,

„ce-ar fi de ochii mi-aş închide

şi dintr-o dată într-un cer,

parfum de ambră şi zăpadă,

şi-o notă dragă, iasomie,

să se-nalţe în neant

ca din adâncul unui gând…

ce-ar fi de atunci când îi închid,

în picăturile de stele,

ce cad în fulgi de nea

topească-n inimă o mare,

şi-n caldul unui vis sublim,

să readucă în valuri vii,

cuvântul tău strălucitor,

Şarmantul zâmbet însorit

când mi-l doresc, parcă

înfloresc…

Aşa aş vrea să te visez,

cu raze blânde-n acolade,

un vals încet şi parfumat,

de gândul tău, pe al meu chip,

îmbrăţişând o catifea, un vis de cer

ce se aşterne-n zâmbetele-paşi

la dansul dorului albastru,

de peste vremi, de peste lumi,

ce cald e-n visu’mbrăţişat..

Dragul meu de-ai fi aici,

mai c-ai dansa şi tu

cu’acest gând de catifea,

albastru tot l-ai transforma

şi-ntr-un surâs simţit d’antan..

l-ai mai zâmbi, te-ai bucura..

şi-n Fred şi Rita ne-am dansa 😉

În simplul vesel vis de jive,

cu paşi pe cer am tot sălta,

e prea frumos apusul lor

să nu zâmbim cu drag şi dor,

şi-n inimi să îl tot dansăm,

eu ochii tăi la pieptul meu,

o umbră ce-şi îmbrăţişează visul

suav să-i strâng ca cerul-n stele

ce-n bolta le adună toate,

în corul zorilor şoptească,

ca un spectacol de’altădată,

din treptele pariziene,

şoptească ele-n chansonete,

„la vie en ciel…c’est tres rosee..”

şi parcă simt cum cerul tot,

sclipeşte cald şi blând şi viu

de acel suav Soare în Alb,

ce-n paşii săi coboară stele,

fulgi- amintiri din valul verii

Zâmbeşti drag suflete de cer,

ţi-aduci aminte, mon soleil? 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

Şi parcă visul meu se-aşează

în mici cuvinte, fulgi de timp,

lumini-ascunse printre nori,

oglinzile încep să vadă,

din ochii mării, un dor de vis

şi parcă-n spate-ating văluri,

şi aripi cresc din trupul mării

înalţ eu sufletul la tine,

Dragul meu Soare răsărind,

zâmbeşte viu din Paradis,

şi trepte îmi aşează norii,

Eu mare le aduc în dar,

o strălucire-n curcubeu

şi fulgi de nea, sclipiri stelare,

ce-ascund în ochii noştri

…rândunici 😉

* cu drag şi vis de dans de paşi-oglindă, din mansarda vie a gândurilor noastre, cluj, 3.33, azi de frumos şi veşti de mercur, 19 noiembrie, cu surâs subânţeles…

**many thanks to all the beautiful photographers for the smile of a heart in inspiration..grazie& mulţumiri de inimă-aleasă celor ce-n fotografii aleg să scrie sentimente calde şi vii..thank you, dear photographers!

Lasă un răspuns

