gânduri de Lună…

Privesc acum blânda lumină din fereastră,

e singura ce mă-nconjoară

mai ştii tu dragul meu parfumul…

acelor ochi de printr-o seară?

Din serile în care timpul

ales-a să se-oprească-n loc,

răgazul sufletului meu,

să-mi dea oglindă de inimă,

iar ţie să-ţi redea …

un zâmbet..

Această prezentare necesită JavaScript.

într-o oglindă de mătase,

unde mai stă încet cu aripi,

de mov tăcut şi temător,

un mac se uită dintr-o lume,

şi închide deschizând un suflet,

lumina unei inimi calde…

atunci când lumea nu există,

şi-i sunet blând pe chipul nopţii

te-aştern eu dragul meu de cer,

pe notele-mi de armonie,

le picur…lină poezie.

Un mac de înger îmi şopteşte,

te uită în lumina ta,

culege dintr-a ta grădină,

a sufletului univers,

atinge-n vers…povestea ta…

păşesc printre acele valuri,

unde cules-am amintiri,

de suflet drag, de dor

de-un vis, cum ar fi fost…

în paradis…

Şi-atunci Lumine drag, încep

să-ntrezăresc atingeri fine,

blânde lumini şi licăriri

şi un avânt de bucurie

şi de adorare în iubire,

un vals de cer ce l-am visat

şi-n paşi de gând,

l-am tot dansat,

lăsând lumina din oglindă

să-mbraţişeze a sa mare…

aripi de valuri  pe umeri ţi le-am aşezat, să ai avânt,Lumine drag, să poţi să fii să..eşti şi-n gânduri lin să dovedeşti curaj, onoare ăstei lumi căci ce-i în suflet e adânc şi licăreşte în priviri... unknown photo

aripi de valuri
pe umeri ţi le-am aşezat,
să ai avânt,Lumine drag,
să poţi să fii să..eşti
şi-n gânduri lin să dovedeşti
curaj, onoare ăstei lumi
căci ce-i în suflet e adânc
şi licăreşte în priviri…
unknown photo

şi-n acolade de vis nocturn,

eu, Lună înjumătăţită

mai sper să strâng la suflet viu,

s-ating măcar..cel paradis

ce licăreşte lin deschis,

un zâmbet cu subtil surâs,

un gând de dor cu’alint

de chip…

de-un zbor dansant cu inima în mare îmi aduc aminte de-un nume ce îl tot şopteam eu mării selenare să surâdă înţelept şi-n pragul altei mări un val de suflet  să-ţi coboare din acea mare nocturnală către-o deschisă acoladă de seară marmarală... Surâs de inimă deschisă către'Almeu licăr de viu zâmbet... Lalique mermaid

de-un zbor dansant cu inima
în mare îmi aduc aminte
de-un nume ce îl tot şopteam
eu mării selenare
să surâdă înţelept
şi-n pragul altei mări
un val de suflet
să-ţi coboare
din acea mare nocturnală
către-o deschisă acoladă
de seară marmarală…
Surâs de inimă deschisă
către’Almeu licăr
de viu zâmbet…
Lalique mermaid

Ţi-aduci aminte de-o sirenă?

E drept ar trebui s-o fi uitat,

aşa sunt fiinţele de cer,

uitate-n apele albastre

şoptesc descântece de dor

şi cheamă-n cântece nocturne,

doi ochi mauri şi tuaregi

să coboare-adânc în mare,

iubirii să-i devină rege,

şi-n vise, blânde armonii,

nocturnalii suave clipe,

să stea în stele-amintiri…

Alunec paşii printr-un dans un zbor al clipelor de cer, cu amintiri de-al tău cuvânt atunci când doar tu mai credeai, ştiai să cauţi s-o găseşti în apele inimii tale acolo unde stau poveşti să ia avânt în cer viitor, acolo unde-i liber dansul şi n-are frâu în al ei zbor a ta sirenă fericită... kimene photo

Alunec paşii printr-un dans
un zbor al clipelor de cer,
cu amintiri de-al tău cuvânt
atunci când doar tu mai credeai,
ştiai să cauţi
s-o găseşti
în apele inimii tale
acolo unde stau poveşti
să ia avânt în cer viitor,
acolo unde-i liber dansul
şi n-are frâu în al ei zbor
a ta sirenă fericită…
kimene photo

Un fluture cu aripi de lună,

aşa mă simt eu în oglindă,

mică lumină, licăr viu

desprins din chipul tău de vis,

atunce când adormi cu-alint

de ghem de vise albăstrii,

parfum de iasomie vie,

cu întrezăririle surâse

ale unei frezii isadore,

ce-alunecă pe marea nopţii

şi călătoare…

te iubesc

* oui, c’est tout, atât acum 😉

** cu drag din gândurile aşezate blând şi liniştit în noapte, în mansarda gândurilor noastre, cluj, 3.33, 14 noiembrie, zi de sfântă vineri, multumiri clipelor muzicale compuse şi imaginilor vii

Lasă un răspuns

