…un surâs în plină toamnă

de m-aş numi melancolie,

ţi-aş da surâs peste-o câmpie,

şi munţii surzi să-i treci în zbor,

că n-au ei milă

de-al meu dor…

De-aş fi un nor pe cerul Sus,

eu n-aş mai sta să scriu pe aripi,

cu avioane în urma lor,

ce inima-mi şopteşte-n piept,

să spui, să am curaj, să arz…

De-aş fi o rază de prin Soare,

şi m-ai desprinde-n zori de zi,

eu ţi-aş zâmbi ca orişicare

rază de-aş fi…printre-alte mii…

De-aş fi cuvânt cum-mi-eşti cuvânt,

n-aş zăbovi să mi te scriu,

prea des, prea doare în târziu,

să tot te caut în „ating”…

De-aş fi un ochi de Lună vie,

eu ţi-aş surâde mult şi bine,

căci noaptea liuber sfetnic estem,

şi n-am habar

ce-are să fie…

dar aş fi clar..o poezie 😉

de-aş fi ..aşa te-ai mai speria,

noroc de delhi subsemnata,

O Pithie prezis-a’n timp,

ce mirosea a foc de maci,

c-o voce vie, castanietă,

te va lovi în zori de zi,

ca-n raze să trezeşti tu cerul

râzând şi surâzând ..

de mine,

c-ai să zâmbeşti

Mon drag Soleil 😉

* Bonjour mon soleil!! ;*

** cu bucurie de oră înzorită şi însorită, după un sfat zenitic şi nu zănatec de ore de-aduceri aminte cu drag pe gândul inimii sabatiano-borgesiene …cu drag pentru o zi in-sor-indă…cluj, m.g.n., 8.47, 10 noiembrie 2014, iaca marţi, într-un zori-bun !!

*** tous les mercies a Joe, Joe Dassin offcourse ;p

Lasă un răspuns

