gânduri pe-o rază de Soare…

Aprinde  Doamne Soarele

Să strălucească în Lumină,

căci bucurie îi dai mării

oglindă ca să-i fie iar,

şi-n ochi durerea s-o prefacă

în vers de-argint şi de mătase,

sau tril tomnatic şi suav

piaf  de gând şi de iubire

pe-o inimă ce stă să scrie

cum e ca-n toamnă să pictezi

culori de’adânc şi triluri verzi,

de primăvară…

cu visul pe-o clipă în care ochii mi-i inchid si alt suras eu regăsesc pe buzele- mi se alintă e al tău zâmbet dimineaţă ;) unknow photo, but very well-known feeling

cu visul pe-o clipă
în care ochii mi-i inchid
si alt suras eu regăsesc
pe buzele- mi se alintă
e al tău zâmbet
dimineaţă 😉
unknow photo, but very well-known feeling

Lumina ta de Lumânare

e raza gândului de zi

ce pus-am ruga mea pe aripir

să ducă Cerului cel Viu

Lumine drag, zâmbeşte cald

e atâta dor frumos pe cer,

un dor frumos şi diafan,

încât misterul a plecat

s-a duc cu bruma la culcare…

Această prezentare necesită JavaScript.

Lumine drag, frumos e’afară

şi-atât adânc şi arămiu

şi rubiniu ca-n visul meu

s-aşterne azi covorul toamnei,

Lumine drag, e primăvară,

a iernii primă rouă-n timp,

căci de-ar fi iarna gândul meu,

oglinda mării albăstrie

ce vara se-nverzeşte vesel,

cu triluri de lapis-lazuli,

în toamnă, eu aş fi …

o boare,

meltemă transformată-n rouă,

ce ţine-n cald parfumul tău

o amintire să renască

în paşi uşor valsaţi,

dansaţi  în zori de nopţi, de zi,

de două suflete’arămii…

A.G. photography...

A.G. photography…

Cuvinte drag, mi-eşti dimineaţă

de gând, de dor , de’avânt pe viaţă

şi de-ai ştii tu că azi, Cerul

milostivitu-s-a de mine,

şi-n raza albă’a zorilor

un val roze ca un parfum,

mi-a luminat întâiul vis

ce-şi dezlipea al lui Alean

de-al ochilor mei Paradis,

Un tril de nouri roz-surâs

ca zâmbetul pe care-l ştiu,

cunosc frumosul lui, deplin

căci e-nsoţit de…

rândunici !!

~*~

Lumine drag,

mi-eşti dimineaţă

şi roza ta aprins-a Cerul

c-o lumânare albă-n zare,

o lacrimă pe suflet cade,

e atâta bine-n Armonie,

e-atâta cald în cer  de tine,

iar eu surâd în contemplare,

Această prezentare necesită JavaScript.

 

păşesc subtil cu sufletul

să nu stric voia cerului

Lumine drag, apus-am gândul

şi raţiunea mea-i tăcută,

las sufletu-mi să zburde doar

în libe zbor să mai iubească

e prea albastru cerul azi

să nu sărut ca marea dorul

ce-n pace, în ochi de reverie

mi te arată surâzând

e Contemplare şi’Armonie

căci dragul meu, doar e…

 

😉 cu drag astăzi, pe-o rază de soare jucăuşă şi sprinţară, tomnatica si vesela de tine, cu un val de răsărit aparte şi cu triluri mici de melancolie dulce, cluj, mansarda gândurilor noastre, 12.01., 19 octombrie, zi sfântă şi faină ca o îmbrăţişare de luni în duminică..grazie…

**mulţumiri cu drag fotografilor cunoscuţi, necunoscuţi dar dragi prin asemenea portaluri de frumos spre alt frumos de re-creat/ many thanks to all photographers for their beautiful artworks , open gates to another beautiful art, poetry..thank you, all my appreciation!!

 

Lasă un comentariu