urare pentru un dor…

ecoute-la,

c’est un reve de …

sourire, mon amour 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Dragul meu,

cuvântul mi-l ascund,

de tine, de dincolo din infinit,

ţi-l doar zâmbesc,

aa, ba nu, acela e al tău,

de dincolo de mal de Senă,

Surâzi săgalnice,

tu mi l-ai luat,

cuvântul meu era ascuns,

pe o inimă, plină de dor,

albastru era Alizeul ei,

albastră  era zarea noastră,

chiar şi atunci când

ochii-nchişi, noi îi aveam…

Lumine, mai surâzi un pic,

îmi place mult să-mi văd,

oglinda mea…

Îţi şade bine aşa,

c-o rosă-n dreptul inimii,

se văd allors, la orizont,

cuvinte-rândunici, şi-s sute, mii,

de-tine ciripesc prin cer,

dintr-un viitor, cald, paris-

zeul artei plin de’avânt,

de zboruri şi poeme mii

şi de surâsuri ascunse-pe zenit,

sărutate-n infinit, infinit…

Lumină caldă şi burgundă,

tomnatecă melancolie,

ce culmea vieţii de pe Sena,

e-nălţătoare bucurie!!

Iubite gând parizian,

ţine bucuria vie,

fă-o străluce în mal nocturn,

atunci când frunzele doar cad,

şi poartă lacrimile-mi burgunde

înecându-le’n albastru,

melancolii de catifea,

cu note dulci, suave,

de blândă, magică privire,

dintr-o inimă de cafenea…

Sopteşte-i lui petit lapin

agile să fie mai mereu

pân’ce-oi mai ajunge să-l mai văd

sărut pe frunte să-i depun,

dintr-un cocoţat salcâm albastru…

Iubite gând parizian,

primeşte-un dor plin de frumos,

avec du beau et du bonheur,

tu să îl porţi cu drag,

în dreptul inimii, la rever,

baisee d’un rose dans une matin,

ou Nice ne c’est pas loin…

poartă gândul amintirii mai mereu

îl voi simţi şi-l voi zâmbi

când ochii-n lacrimi vor cădea,

închide-n ei parfumul viu

de rosă unică şi blândă,

o adiere dintr-o inimă de mare,

mmarin iz de’alizeu de vară…

E ultima rosă de vară,

norocul soarelui de sus

căci Cerul s-a milostivit

spre gândul zilei să-ţi pot da,

un dar spre amintirea mea,

cât va ţine doamna toamnă

să ne plimbe printre lumi,

ea, mica rosă să ne fie,

oglindă pentru amintire,

şi ochi de cer pentru iubire,

amour de reves et du bonheur…

Ţi-o dărui cu ochii-nchişi

şi-un surâs de-al meu, ascuns,

am pus într-ale ei petale,

de-l vei descoperi, Cuvinte drag,

tu vei zâmbi de astă dată,

tu vei vedea…

dans un beau jour,

un „bonjour”, dragul meu! 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

* pour toi d’aujourd’hui, jour preferee de ta mer, toujours 😉

** cadeau-22 du chapeau photo, poeme şi lumini, Cuvinte drag!!

(22, lunedi, septembre, m.g.n., 16.44, ziua lunii şi a luminii mele dragi mereu, mereu…)

Lasă un răspuns

