Luna în lumini apuse..

Această prezentare necesită JavaScript.

Lună vie de lumină,
Cum esti adorată toată,
În lumina de apus,
Soaţă Soarelui îi eşti,
Cu adânc de’nţelepciune,
Tu-i socoţi din dar ceresc,
Chipul blând îmbrăţişezi,
Şi tăcută, îl iubeşti..
Lună sfântă de lumină,
Îmi eşti chip de alb-în astru,
Nici de sunet de câmpie,
Nici de şuiere de tren,
Nici de cântă buha’n crâng,
Sau chimvalele de cer,
Cum se chinuie orchestra,
Unor greieri cam rataţi,
Să suprime o broscuţă
Într-o margine de sat..
Chiar de toate’s alandala,
Tu-mi eşti ochiul de oglindă,
Spune-mi sfântă, e lumină,
Mai răzbate-n cer un Soare?
S-a dus vara şi mă lasă,
Ca o mare plutitoare,
Singură şi tristă-n suflet,
Şi e goală-mbrăţişarea..
Ochi de cer, mai lasă pleoapa
De lumină în vârf de noapte,
Pune-o stea la căpătâi
Să miroasă a mare coaptă,
Să-mi zâmbească Soarele,
Cum mi-a încălzit amiaza,
Să-i surâdă mica stea
Cu parfum de mare’albastră ..
Tu Lumină draga mea,
Sfântă, rece, majestate,
Fie-ţi blândă inima,
Spune-i Soarelui să plece,
Şi din cer s-apună iar,
In a valurilor-mi braţe,
Ca să-l simt din nou în prag
De iubire, de ferice
Gând de dor frumos şi blând
Ostoiască el albastrul,
Căci mi-e drag, mi-e foarte drag,
Chipul inimii din Astru..;)


*cu drag unei lumini dragi şi pline de ancestral, dintr-o prerie nocturnă, poem revizuit 9 august, din zi de Lună şi opt de seară în ţărm de dimineaţă, 1.30, cu nostalgii subacvatice…
** mulţumiri neţărmuite, Lumine drag Al sufletului meu…je te mercie avec la lune de reve et de la mer ..accolade de la nuit pour mon ravi-soleil..merci, Gândule Sburător de Albastru *;)

Lasă un răspuns

