dorul depărtării de aproape…

Cuvinte drag,

ce triste sunt cuvintele tăcute,

uitate-n galantarul vieţii, pe pervaz

de gânduri mute…

Te-aştept în sufletu-mi de tine

plin ochi-n-ochi de nemurire,

te-aştept să spui precum o rază,

la căpătâi de infinit,

să pui lumina ta de soare,

s-apoi sărut pe asfinţit,

pe-un creştet înălţat albastru,

cu ochii-lacrămi de zenit,

te uită-n jos…

mai ştii, iubire?

să-ntinzi o rază-n amintire,

să lunece ca dintr-un val,

săgeată-n pieptul meu albastru,

deschidă-n prag, chiar sub oglindă,

un cufăr plin de mare-nchisă…

Mă iartă, Suflete de Cer,

de focul valurilor albe,

sunt mare cam năvalnică,

pierdută însă pe pământ..

la ţărm cobor în oameni scoici,

dar ei nu văd, n-aud de-i glas,

ei doar trăiesc frumos şi viu,

ca un portret de Oscar Wilde…

Tu Soare doar, te mai întorci,

din gând de vis în gând de dor,

şi mai alungi din infinit

mici nouri ce s-aştern oglindă,

pe sus, pe jos, de noi, de tot

zenitu-i plin neţărmuit

M-auzi tu oare, acolo Sus,

când îţi mai cânt cu luna-n râu?

Lumine drag, mă iartă-n prag

căci toamna vine-n friguri iuţi,

nu mă uita-n veche ramă,

mai strânge-un val din cânt în când

l-am tras eu, mare de la mal,

şi l-am păstrat,

şi-l mai păstrez…

e pentru tine, dragul meu…

Această prezentare necesită JavaScript.

* scris astăzi cu gând de înaltul desăvârşirii din adâncuri, 19.54, cu dor de soare-apus în apele limpezi şi liniştite, împăcate şi înţelepţite ale mării…când vine toamna şi pleacă sufletele de oameni, marea rămâne iar aşa precum o ştiu, cu soarele în gând şi-n inima de zenit, acolo unde se întâlnesc mereu să povestească cu ochii’n ochii de oglindă la apus, să-şi îmbrăţişeze sufletul de infinit la răsărit pentru fiecare trai de oglindă transcendentă…azi, în preria plină de regina nopţii, deja răsărită şi parfumată, cu dor de ţărmuri ale nesfârşitului abis solar-marin…6 septembrie, zi de sabato, oră de borges pe’nseratelea…

** perdonne-moi que je compris..perdoner, aimer, sourirer, soleil de mon coeur…c’est tout, allors ! A bientot!! 😉

Lasă un răspuns

