Lumina dorului meu

image

Când cântul e tăcut
Lumine sfânt
Un suflet te caută
Printre norii albi de val,
dau eu noaptea la o parte,
Prea repede s-a asternut
Fără ca marea să te vadă..
Te cert lumine drag te cert,
Soarele meu de-apus târziu
Unde ai fost, unde te-ai dus?
Lumine sfânt …
În inimă eu te-am văzut..

image

O inimă de sticlă caldă,
Tributul mării pentru tine,
Să te primească Alizeu,
Să te iubească ca din mine..

image

Strânsă,mâna-mi e de tine,
Mâinile noastre-n acolade
Adie o lacrimă de rosă,
Alb dor ascuns în astrul
Ce stă sub cerul de cortină,
Lumine al meu..
Mi-eşti tu de vină?
De cerul ce îmi bate-n pleoape,
Cu valurile cristaline,
Un dor albastru şi adânc,
Ascuns de colţul lunii vii,
Picuri nocturni, ultramarine
De ai fi fost,
De m-ai fi strâns
În raze, chipul cel dorit,
Cuvântul-mână aş fi-ntins
S-aşez un val de mare mică,
S-ating în zboruri rândunele,
Să simt din nou
Lumina ta…
Cuvinte drag,
Mi-e dor de ..Noi !!

image

* cu drag, un val de vis de mare-n prag nocturn, cu dorul unei inimii vii, cu atâta putere, ca la început..;*..tomis antic, 30 aug 2014, 2.37, zi de sabato al verii arămii..
** multumiri fotografilor de gânduri şi emoţie/ merci des photographes enconue pour ravi emotions de ces beautes..mercide sentir encore mon coeur 😉

Lasă un răspuns

