Regarde le ciel…

 

Priveşte cerul dragul meu,

din anii care bat lumina

se-ajunge greu înspre în-jos

să înţelegi inima mării…

Priveşte drept în ochi de val,

şi aşteaptă dragul meu atât,

surâsul mării în neant..

Invit-o drag în valsul vieţii,

Cuvinte drag, zâmbeşte viu

mi-eşti drag frumos şi

n-am să tac,

m-am săturat să mai ascund

în sufletu-mi ce-mi cu har,

şi singur vis de adevăr..

Cuvinte drag, Alintul meu

mi-eşti sufletului reazăm’pas

nu pot dansa fără de tine,

nu pot vedea cerul pe sus,

de n-am un braţ în jurul meu

de n-am oglinda ta-n senin….

Cuvinte drag, mă iartă-n prag

avântul meu e prea avant..”

dar n-am ce-i face,

este valsul de lumină,

este dorul tău de vină,

paşii-n valuri ne conduc,

te uită doar în chipul tău,

mă vezi surâs, te ştiu,

te văd şi-n vis, în valul meu…

Cuvinte drag, mă iartă-n vis

de drumul n-am ştiut simţi,

dureri neantice de viaţă,

te ţin mereu cu suflu-n prag,

şi frica paşilor de mers,

de înfruntat ce va veni,

se lasă greu de biruit

de n-am un suflet avântat,

de n-am atelă pentru zbor,

râmân ca puiu’n cuibul gol…

Cuvinte drag, nu-mi pedepsi

aleanul dor ce-mi eşti doar tu,

tu iartă-mi gândul nesupus,

şi-mi dăruie un glas de spus,

ce paşii să mi-i facă iar

să zburde îndraznind iar viaţa,

căci de tu vrei, eu pot schimba

durerea în lumini de apă…

Cuvinte drag, nu mi te lua,

aştept ca un deşert morgan

un glas al tău să mai aud,

un viu să simt îmbrăţişat,

cuvinte drag nu mi te lua,

ci fii tu blând în calea mea,

fii tu, cea rază mereu vie,

ce nu mai judecă pustie,

şi-ncrâncează spirite,

şi întristează suflete…

Fii tu Un Ra biruitor,

avânt adevărat de Zeu,

ce n-are ochi decât de cer

în mare când se oglindeşte…

Fii tu un suflet plin de blând,

de har, iertare şi cuvânt,

căci doar tu ştii să ostoieşti,

s-alini un fluture pierdut…

un paradox noica1 ;) unknown photo

un paradox noica1 😉
unknown photo

 

* îţi multumesc şi-aştept cuvânt…atât doar, atât acum…

** cluj, m.g.n., zi sfânta de Adormire a Maicii Domnului, 15 august 2014, 17.04, vinere de nori si toamna, cu singurul adevar in suflet, o raza înca vie de soare…

***  regarde le paradoxe

 

 

 

 

Lasă un răspuns

