Mărturisire…

Ca să te pot ţine de suflet,

dreaptă mi-am făcut din stângă

şi lumină din întuneric.

Mi-am zăvorât cuvintele grele,

ca să poţi cântări uşor

fiecare rostire.

Magia fiecărei secunde

am primit-o cu tot dragul ochilor tăi.

N-am să-ţi pot întotdeauna recunoaşte taina,

dar sângele-mi va sta mărturie

drumului către tine.

un poem de Ioan Dumitru Horoba dintr-o carte-artă Vers/Invers cu Alexandru Gabriel Buican…o carte-artă cu hărtie de cafea, legătorie prietenească, picuri de peşteră aristoteliană şi caolină, pe o mare pânză de nisip întinsă spre dorul mării ce priveşte singurul soare, infinitul plin de raze de pe cer….din anul 7520 de la facerea lumii…(2013)

* de-o găsiţi, căci rară este şi puţină… de-o găsiţi citiţi-o, vers-invers 😉

~ cu drag de suflet pentru cuvântul drag~

Lasă un răspuns

