ti-aduci aminte ?…

Ti-aduci aminte ?

tu suflete, esti plin de drag,

cum rasarit-ai ca o cale,

un drum de soarta pe zenit,

intredeschis de vremea vie,

de un Prilej atemporal,

de tot ce am dorit sa fie,

de tot ce viu am fost visata…

Ti-aduci aminte, tu de mine?

Tu, bland cuvand si sfant si drag

ascunsu-te-ai de vidul meu,

in marea mea, lumine-stea…

si de n-as sti ce port intransa,

in inima de albastru plina,

nu ti-as mai spune ce mi-e drag

si ce m-apasa cu senin,

ascuns de coastele astea mici

eu ti le-as da de-as sti ca poti

din ele aripi a-ti zbura

spre minele meu cel mai mic

spre el sa-mi vii, spre’cel ne-eu..

ca-s doar un suflet creionat

cu carlionti de infinit

ce zbor mereu peste neant,

cu infinitul prins la gat,

e un albastru gand de tine

aseara l-am facut din astri,

peste o mana de nisip,

turnat-am lacrima de mare

si luciul noptii ca sa aiba

lumina ta in  oglindire…

vezi suflete de mine

gandul ti-e curat,

doar marea, ea ti l-a spalat,

cat timp eu ochii-n tine raze

i-am prefacut in val de vis

in care m-aruncam ca-n tine…

tu sa ma prinzi, sa nu ma lasi

in spuma norilor cei albi,

sa redevin halou de vid,

si sa ma pierd ca-n orizont,

in dincolo de infinit…

Nu ma lasa, puternic Viu

zambeste-mi iar ca lui Icar,

e asumat destinul meu

i-am pus doar eu, ceara-n alb.

Tu doar zambeste-n Cerul plin,

deschide doua raze vii,

ca zeul Ra cu ochiul cald

si bland si fain de mine-n gand…

Deschide Suflete Inaltul

si iar inalta in ‘tau cer

Lumina ta de Ali-zeu,

pe briza ca s-o faci frumoasa

si iar sa zboare-n vesel drum

cu inima plina de raze,

1000 si una pentru chip

spre tine sa alerge-n mare

cu visul viu de infinit

spre imbratisarea de alint

Lumine drag ti-s infinit il port acum , la gatul meu, cu ochi deschisi mi-e drag si mandra mi-s ca-l simt cu valuri si cu raze vii eu vin cu inima spre Sus deschis mi-e chipul in suras deschis sa-ti fie ochiul,Ra deschis de mine marea ta... Inchide suflete tristetea sopteste-o unei flori de val eu ii voi spune ca s-o cante in mari de Nord inspre hotar iar tu  Cuvinte drag Al meu, te uita-n infinitul tau deschide zambetul de mine,  opreste-ti timpul pentru Dor si spune-mi dragul meu Senin, cum imi mai sade-n infinit! ;) photo enconue ;p

Lumine drag
ti-s infinit
il port acum ,
la gatul meu,
cu ochi deschisi
mi-e drag si mandra mi-s ca-l simt
cu valuri si cu raze vii
eu vin cu inima spre Sus
deschis mi-e chipul in suras
deschis sa-ti fie ochiul,Ra
deschis de mine
marea ta…
Inchide suflete tristetea
sopteste-o unei flori de val
eu ii voi spune ca s-o cante
in mari de Nord inspre hotar
iar tu
Cuvinte drag Al meu,
te uita-n infinitul tau
deschide zambetul de mine,
opreste-ti timpul pentru Dor
si spune-mi dragul meu Senin,
cum imi mai sade-n infinit! 😉
photo enconue ;p

* cu drag astazi, ziua Lunii, 4 august, Cluj cu dor nespus de infinit la marele gand  de cer cu clipa albastra de apa calda si blanda de noi..m.g.n, in susul targului medieval cu aripile ochilor de randunica zburand spre infinitul cerului unde asteapta dorul curat si albastru-mandru, peste zenitul cel de jos…13.53, azi, acum, simplu cu simtire vie;)

Lasă un răspuns

