din acelaşi timp

 

iti port imbrăţişările…

cu drag

din acel timp de infinit

unde un gând era un cer

ce marea nu-ndrăznea gândi

atinge nici măcar cu ochii

ea doar visam spre tine viu…

oglinda visului antic lumina ta surâsul meu Zeule Ra, priveşte viu acceptă'a mea umilă stea din plecăciunea mării tale primeşte-n dar  mici zâmbete mii În valuri le ascund tu să le prinzi în ochii tăi cei maurii să laşi să zboare rândunele spre infinitul cel de mine... Iar pe ele, zâmbeţele flori de val să le prefaci când sarea le-o săruţi cu drag pe creştet şi de pe obraz ;) A.G. photography  *perfection*

oglinda visului antic
lumina ta
surâsul meu
Zeule Ra, priveşte viu
acceptă’a mea umilă stea
din plecăciunea mării tale
primeşte-n dar
mici zâmbete mii
În valuri le ascund
tu să le prinzi
în ochii tăi cei maurii
să laşi să zboare rândunele
spre infinitul cel de mine…
Iar pe ele, zâmbeţele
flori de val să le prefaci
când sarea le-o săruţi cu drag
pe creştet şi de pe obraz 😉
A.G. photography
*perfection*

Acum eu scriu de inimă

de tine-n sufletul de mare

ce gustă sarea din albastru

surâzi tu blând,  Şeic Maur

că ai parte de alb-astru

şi de o mare-ntinsă şi frumoasă

ce-n valuri albe şi spumante

ascunde rose d’embrasades …

Această prezentare necesită JavaScript.

să te gândeşti cu inima

eu acolo am coborât

cum de-am intrat

mă-ntrebi tu oare?!

C’est moi, Meltem

cea briză, cea suavă

ce-n ochi de apă azurie

te vede ea mereu pe tine,

privind iubirea printre valuri

dintr-un adânc maur albastru…

un suflu de înalt parfumul unei raze vii eu o caut şi acum cu ochii întinzând spre cer... photo enconue..

un suflu de înalt
parfumul unei raze vii
eu o caut şi acum
cu ochii întinzând spre cer…
photo enconue..

În jos te uită Soare drag

cu’aprinşii ochi străluce Tu

oglinda mării de alb-astru

oglinda ta din infinit

te-ai vrea pătrunde’ntre valuri,

dând luciul apei la o parte

doi ochi de lacrimi vei vedea

sunt ochii Lunii de Argint,

sunt ochii ei frumoşi de stea,

într-unul stă sărutul-timp

al luminii de’nceput

din an de gând când m-ai

găsit…

Iar în cel drept stă dragul vis,

e dorul de braţul tău întins

un embrassade d’antan

reve de baiser en accolade,

mai ştii, mai revezi tu

din gând în timp,

de mine-un drum de râu nocturn?

Lumine drag, de dorul ar avea culoare

atunci când noi îl regăsim

în fiecare zi de fiind,

într-a ta inimă de zi

şi-a mea noapte’aquamarină…

Lumină'n cer eşti tu surâs în mare eu sunt surâde drept şi eu zâmbesc e-un singur tango-noi .. photo enconue

Lumină’n cer eşti tu
surâs în mare eu sunt
surâde drept
şi eu zâmbesc
e-un singur
tango-noi ..
photo enconue

De-ar fi culoare-n Dorul nostru

Ar răsări o altă astră,

un Soare-Lună de lumină,

oglindă atingând un suflet

de noi ţinut de moş Rodin,

să nu uităm de noi în noi,

să surâzim spre infinit

o mare’n zbor ultramarin,

un soare’nţelept şi-adânc…

de-ar fi să fim lumini albastre

în umbre ne-am iubi cel’ Dor

într-o oglindă ne-am întinde

eu mâna mea de albă-val

tu braţul tău de rază-n Soare

şi-atunci, când s-or îmbrăţişa

a noastre umbre de albastru

noi vom fi ce n-am mai fost

şi nici în vis n-am retrăit,

vom fi cel viu cuvânt

nespus, nescris,

într-o inimă burgundă

un licăr alb de lacrimă

stea-de mare în ochii tăi

mângâietoare rază vie,

aripă de rândunică

într-ai mei…

de-ar fi s-atingem noi înaltul

un vârf de cer dintr-un Abis

am fi ce poate

ne-a fost scris

am fi sau am rămâne-n vis

metamorfoze transcendente

lumină-n cer de mare vie

privire-n tine, drag ..senine

am fi ce-am vrea din suflete

eliberând să ne dansăm

un infinit

aş vrea să fim!! 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

* cu drag astăzi cu gânduri ultramarine, aquamarine şi burgunde, în care iubirea şi dorul au culoarea cuvintelor pariziene în paşii de sud plini de flamenco…Cluj, m.g.n., 17.00, azi Zi de Cer şi de Soare fain, de vară cu gând al ploii ascunzânde de prin nori, ploaie ce-o aştept să-mi aducă veşti de marea care te vede cu dor, numai pe tine…

** multumiri fotografilor creatori; fără ei n-aş putea scrie muzica unui suflet uitat prin lume..many thanks to the magic photographers that still, keep a soul on the survive of writing with the heart of nature over the time, allways throught time..Grazie, tanto grazie miei amici del camera..grazie a te, Amore de Cuore 😉

 

Lasă un răspuns

