minutul cernit cu dor…

aşa începea lumina să se-arate

în alb de marmură, curat..

~∞~

~lumine acum curat

în noapte întrevezi secretul

lumina sufletului ce-i

doar atât cuvânt de bine şi curat

drum, dor iluminat

de bucurie în neant,

de asfinţit în cer de noi…

ochiul meu drag de cer A.G.photography

ochiul meu drag de cer
A.G.photography

Acum tu stii, în ‘ast AcuM

cuvinte drag, ce-eşti pe suflet

Acum eşti viu şi cu frumos

lumina-mi pui pe chip de lună..

Acum când noaptea se aşează

cuvinte viu îţi cer să ierţi

o mare mică şi speriată

ce glasul şi-l pierduse-n zbor

o mare ce în drag apus

te roagă să-i fii soare iar

să râdem veseli şi frumoşi

să dăm oglinzile în jos

şi-n chipuri de lumină

să ne putem vedea

tu soare drag în a ta lună..

eu, mica lună orbitală

să mă opresc într-un sfârşit

şi să te văd

în viul Noi

fără de frică sau cuvânt
doar cu lumina în lumină

briză de val cu-avânt Alean

cu zâmbetul în asfintit

şi cu surâsu’n răsărit

O..Lumine drag de viu

Zbor în visul lui „acum”

peste paşii de furtună

redevin ce-am fost odată

sunt o mare-n paşi de ploaie

~o furtună săltăreaţă

dansând sufletul în noapte

peste timpul din oraş…~

O lumină-n gând de cer

cu speranţa-n infinit

Fi-vei suflete un viu

E un cer doar, sigur Sus …

Eu mereu cu drag senin

te voi scrie cu iubire,

n-am să fug din nou în val

de-mi promiţi că nici tu zeu

n-ai să laşi o mare-n „soare”..;)

je te mercie que je te peut aimee!

Merci mon Ame!!

îţi mulţumesc suflete, că-mi eşti ∞ 😉

~∞~

 

*23.08, in gara, cu mici inflecţiuni corectate, cluj, ziua Lunii adevărate..

** Ce-aş fi dorit să fiu zbor de lună în fiecare mare de zi..cu dor de soare în fiecare prag paradoxal de timp, night&day… cu dragul dor în buzunarul inimii, din luni de asfinţit marin în ziua afroditei, vineri de zi magică-n soare şăgalnic, 14.00, 4 iulie, american day of joy…

Îţi multumesc, cuvinte drag!

 

Totul e o clipa de zâmbet şi surâs pe un singur chip ce suntem noi! 😉

Lasă un răspuns

