oda bucuriei din soare.. (I)

o lacrimă stă şi-acum mică,

ascunsă stea de val marin,

în streaşina de ochi

de vrea să ploaie

am s-o las

să-şi mai aducă iar aminte

de-un dar de sus, spus cu senin

când în sala cu oglinzi

şi marmuri albe şi antice

o inimă se-ascundea sub voce

un glas cam tremurat şi mic,

ce-a spus din ochi~ nu pleca,

nu pleca încă..mai lasă-mi-te un pic,

un suflet-rândunea de cer

se ascunsese atunci în clipă,

se cuibărise-n locul ei

şi bucurie-n bucurie

află cum este să  simţi ferice…

Venit-ai soare cu senin ca pentru mine prima dată o mare sus să-şi pună'n lin un dor cu drag s-aşeze bland în mica ie de alb-astră.. venit-ai soare'năltător de mi-ai orbit totu în jur vedeam doar rândunici de zâmbet şi cer deschis de-mbrăţişare A.G. phtography

Venit-ai soare cu senin
ca pentru mine prima dată
o mare sus să-şi pună’n lin
un dor cu drag s-aşeze bland
în mica ie de alb-astră..
venit-ai soare’năltător
de mi-ai orbit totu în jur
vedeam doar rândunici de zâmbet
şi cer deschis de-mbrăţişare
A.G. photography

Cuvinte-n valuri de albastru,

zburară-n cerul cel nocturn

căci spiritul de mare acum

era în mână, scoica ta…

te uită-n jos lumine drag e mică marea de n-o vezi te aştepta şi-n jos de scară în înserarea minunată atunci când catifea tu cerni în albe marmore înalte în noaptea cerului senin ce mai lăsase soare viu pe frontispiciul plin de stele se oglindeau în ochi de mare cu mici scântei în fald-mătase se ascundea cu un surâs de mândră, bucuroasă fiinţă ce avea chip în chipul ei oglinda ta pe linul mării mândră de-un soare ravisant stătea-n surâsul lateral o lună mică pentru drag... unknown photo

te uită-n jos lumine drag
e mică marea de n-o vezi
te aştepta şi-n jos de scară
în înserarea minunată
atunci când catifea tu cerni
în albe marmore înalte
în noaptea cerului senin
ce mai lăsase soare viu
pe frontispiciul plin de stele
se oglindeau în ochi de mare
cu mici scântei în fald-mătase
se ascundea cu un surâs
de mândră, bucuroasă fiinţă
ce avea chip în chipul ei
oglinda ta pe linul mării
mândră de-un soare ravisant
stătea-n surâsul lateral
o lună mică pentru drag…
unknown photo

O bucurie-n ţărmul mării

tu ai adus, tu, soare drag

ce-aş fi dorit să mă rămâi

dar ştiu cuvinte ce-mi eşti drag

greu ne găsim fără să spunem

greu nu ne temem de alţi noi

dar când lumina bate marea

şi o străluce în adânc

ea marea zboară-n paradox,

nălucă jos şi iie în sus..

Zburam în paşi fără de paşi căci n-alergam ci doar 'nălţam în josul drumului pământ se ridica cu'avânt un Dor un dor ce nu avea cuvânt un dor ce doar era  un dor şi se vroia îmbrăţişat vroia să vadă ultim vis ... curajul năpădi un suflet şi nu-i păsă nici de nimic, de vid, de plin, de ne-nimic ci doar un chip s-audă-n paşi scris-am pe rânduri ostoiri, de gene mici sclipiri de gând să-mi potolesc ardoarea mea o mare-n flacără de stea E oda ta, ţi-o dăruiesc cum pragul nopţii mi-ai trecut tu soare drag spre tine'nalţ cuvântul meu de acum- Acum! Îţi mulţumeşte blânda mare, îţi mulţumeşte un val albastru îţi mulţumesc şi te surâd mereu aminte îmi aduc... Achmad Kurniawan photo

Zburam în paşi fără de paşi
căci n-alergam
ci doar ‘nălţam
în josul drumului pământ
se ridica cu’avânt un Dor
un dor ce nu avea cuvânt
un dor ce doar era
un dor
şi se vroia îmbrăţişat
vroia să vadă ultim vis

curajul năpădi un suflet şi nu-i păsă
nici de nimic,
de vid, de plin, de ne-nimic
ci doar un chip s-audă-n paşi
scris-am pe rânduri ostoiri, de gene mici
sclipiri de gând
să-mi potolesc ardoarea mea
o mare-n flacără de stea
E oda ta, ţi-o dăruiesc
cum pragul nopţii mi-ai trecut
tu soare drag spre tine’nalţ
cuvântul meu de acum- Acum!
Îţi mulţumeşte blânda mare,
îţi mulţumeşte un val albastru
îţi mulţumesc şi te surâd
mereu aminte îmi aduc…
Achmad Kurniawan photo

cu drag din ochii mici şi calzi

şi acum privesc un soare al meu

căci parcă răsarit-a,

în miez de ploi şi nori tăciuni,

el iaca stă şi răsăreşte

şăgalnic mie îmi zâmbeşte…

o mare roşie în maci frumoşii îngeri ai iubirii ce singuri ştiu ce e frumosul cum poate el surâde cald, gentil şi vesel mai mereu el, sufletul din noastre inimi el, noi-ul suflet minunat ce va tot scrie cu senit pe al tău zenit pe-al meu surâs de răsărit  nocturn şi fistichiu, mereu  spre bucurie-n infinit ;) A.G. photography

o mare roşie în maci
frumoşii îngeri ai iubirii
ce singuri ştiu
ce e frumosul
cum poate el surâde cald, gentil şi vesel mai mereu
el, sufletul din noastre inimi
el, noi-ul suflet minunat
ce va tot scrie cu senit
pe al tău zenit
pe-al meu surâs de răsărit
nocturn şi fistichiu, mereu
spre bucurie-n infinit 😉
A.G. photography

Lumine drag, ce-mi eşti de-acum

ce fi-vei mai mereu cu mine

cu două raze ai lăsat

cascade’n ploi ultramarine

şi sunt frumoase valurile,

şi paşi de-acum fi-vor mai mulţi

spre răsuciri de chansonetă

spre ochi de cer

de revăzut…

Această prezentare necesită JavaScript.

* Mercie mon Dieu, merci mon Ame, ame de mon coeur, ame du soleil pour la mer qui brille aussi bien commo ca, Acum 😉

** mercie a tous les photographes pour magie du creation, pour ravisante inspiration… 13.00, 1 iulie, zi de pace în marti de gând cu dor deja, în cluj rămas paradoxal cu senin pe ploi, cu armonie şi cuvânt…

** * chanson du noi-ca ieri 😉

aşa cânta aşteptarea …îţi multumesc că…

Lasă un răspuns

