certitudine

La beaute est notre paradis

une histoire d’amour d’unu

Reve de moi

Coeur de toi

Ravisant parole d’ames

 

Je t’aime

que Je te am

et tous comme ca

începe aşa

cu-al tău nume alb de stea

unică în Univers,

aurie-n lumi de vers

pentru mine paradox

cald de lacrimi şi frumos

tot frumosu’ncepe asa

cu’a ta litera de stea

e Amour sau e Amore

eu ţi-s Suflet de Cuore

Ame, je t’aime, te am

sunt doar

simple gânduri şi cuvinte

dar o dată ce le spui

cântă singure din suflete

Toi, mon amour, mon amie

Quand je reve, je reve de toi..

I love you mai suna un cântec..

Je t’aime şi je te amm

oui commo ca

commo un AC

care înţeapă minunat

de magic suprarealist

norii-n cer şi marea-n vis

străpungând albastrul tot

soarele să ne-mpresoare

cu lumina-de-speranţă,

marea caldă de magie

ea în braţe să ne ţină

şi topiţi, întinşi în larg

orizont pierdut în efemer

infinit cu infinit

de mână în asfinţit

să păşim peste zenit…

tu soare şi eu mare

ochi de cer cu ochi marin

o clipire să privim

două mâini clădească-n noi

oglindă nouă de rodin

vis transcendent peste lumini

magie-n lacrimă de rouă

surâs în zâmbetul de cer..

Allez, allez mon cher soleil,

hai să zâmbim dragul meu soare

şi să surâdem dragă mare

pereche Albastră de Lumină

Speranţa razei într-un val

dor de inimă în zbor

cu paşi de cer spre chipul meu,

cu dor deschis de-al tău zâmbet…

Să devenim allors căci deja suntem

Cuvinte drag, adu-mi cuvinte

căci am rămas cu …

te iubesc

şi

mulţumesc! 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

* aussi, azi cu noi la acum viaţă..poem reprelucrat din 13 mai bucurie mmmare într-altă ravisantă certitudine nespusă..Cluj, mansarda gândurilor noastre, cu drag scris senin pe suflet, cu lacrimi sincere de soare fain, oricum ar fi…mulţumesc

** 13 mai 2014- marţi cu 17.08- spre azi, 28 iunie 2014,13.46,  zi de sabato magic cu mare şi entuziasm plin de speranţă frumoasă, pe care nici eu mie nu mi-o îndrăznesc a spune… cuvinte drag, merci beaucoup de nous 😉

Lasă un răspuns

