spirite de timp, acum…

Sunt lacrimi de blândeţe

din stea marină se preling

căci cad cu drag

şi e spre bine

mi-e tine iar

ţi-s mine-n suflet…

~8*~

tu soare blând de sus

tu mi-ai rămas nespus

mereu în suflet scris…

stii suflete, surâd cu inima acum căci marea-mi lăcrimează-n blând cu dor frumos, neţărmuit de un soare drag din asfinţit ce-i sus acum superb sublim pe-ntinsul camp  plin de albastru... esti soare fain şi-mi eşti atât de alb-astru... photo du cousine ;)

stii suflete,
surâd cu inima acum
căci marea-mi lăcrimează-n blând
cu dor frumos, neţărmuit
de un soare drag din asfinţit
ce-i sus acum superb
sublim
pe-ntinsul camp
plin de albastru…
esti soare fain
şi-mi eşti
atât de alb-astru…
photo du cousine 😉

 

Închid iar ochii să te văz

că n-am răbdare prea înceată,

căci n-am ce face

când zâmbeşti

o rază blândă luminoasă

atinge parcă, blânda piele,

şi inima din coaste ascunse,

îi pune ei azurul şnur

ce toropeşte orice gând

şi leagă infinit albastru

cu trilul  de armonie-n Sus…

pe val de mare-n mine însămi compus-am armonii de raze din vis vedeam ce n-are gândul lumină-n raţiunea sa... ating nisipul parcă-n vis cu val de alb mereu-Abis al lumii noastre-paradox, de timp-lumină pentru zei.. închide ochii si surâde marea te cântă, dragul meu, cu val în val, cu flori de alb pe infinit şi efemer şi viaţă va mai scrie mult cum e viitorul mai în larg... unknown photo

pe val de mare-n mine însămi
compus-am armonii de raze
din vis vedeam ce n-are gândul
lumină-n raţiunea sa…
ating nisipul parcă-n vis cu val de alb mereu-Abis
al lumii noastre-paradox, de timp-lumină pentru zei..
închide ochii si surâde
marea te cântă, dragul meu,
cu val în val,
cu flori de alb
pe infinit şi efemer
şi viaţă va mai scrie mult
cum e viitorul mai în larg…
unknown photo

in cânt-lumină scriu acum cu ochii-nchisi văd armonii ce mi le cânţi tu soare drag cu mângâierile de raze peste o mare  liniştită, ce-n blânda ei lucire mică ţi-aşterne visul cerului Cuvinte drag şi luminos Eşti Armonie-n Contemplare ;) unknown photo

in cânt-lumină
scriu acum
cu ochii-nchisi
văd armonii
ce mi le cânţi tu soare drag
cu mângâierile de raze peste o mare
liniştită, ce-n blânda ei
lucire mică
ţi-aşterne visul cerului
Cuvinte drag şi luminos
Eşti Armonie-n Contemplare 😉
unknown photo

 

Ţi-aduci aminte Soare drag,

de-un nevăzut marin de veac

în care doar atât era

clipirea timpului de vară,

în spuza valului de nea,

marina ea, albastra apă

ne răcorea cu stele mici,

sclipiri rose de amintiri

şi chipul ni-l trezea la viaţă

spre paşi şi mâini de dimineaţă…

O ..de-am fi avut noi timp şi viu

s-atingem cu nisip un nor

şi tu cu raze toropii

să mângăi valul nebulos,

de-am fi avut natură-n viu

grai omenesc de Alint şi dor

şi de trăiri din alte vremi…

dar suntem mai mereu aşa

un soare-n cer cu Alizeu

şi-o mare-n jos, doar cu Meltem

numai El, Bunul, colo Sus

va şti să scrie când Acum…

te las acum lumine drag ne-ntoarcem dorurile-n suflet eu mare-n ploaie mă prefac s-ascund ce lumea nu va ştii  şi tot prin ea se va urni te-ascunde-n somnul cald de'amiez adormi cu atingeri de chopin pe suflul inimii alb-astre să-aşeze'lin nectar de cer  căci marea-i sus prin norii tăi ;) ~a presque de toi~

te las acum lumine drag
ne-ntoarcem dorurile-n suflet
eu mare-n ploaie mă prefac
s-ascund ce lumea nu va ştii
şi tot prin ea se va urni
te-ascunde-n somnul cald de’amiez
adormi cu atingeri de chopin
pe suflul inimii alb-astre
să-aşeze’lin nectar de cer
căci marea-i sus
prin norii tăi 😉
~a presque de toi~

 

 

* merci mon Dieu pour mon soleil et ma mer de reves pleine…

** scris azi cu drag de soare blând si fain în cerul amiezii, 14.00, 27 iun 2014, vineri de inimă rose..cumva..cluj, mansarda noastră a gândurilor scrise, acum…

Un comentariu la “spirite de timp, acum…

  1. Ce frumos, Christine! 🙂

Lasă un răspuns

