Dor încrezător

Marea are zâmbet blând,

cu drag privesc iar cerul

te-mbrăţişez, dragule soare

când ai de gând să vii

să ştii că fi-va „cu senin”,

scris aşternut de roş zenit

cu unduiri portocalii

şi mov-rozii din rose-ascunse

dintr-o grădină de prin Sus,

furat-am edenului gânduri

de flori de val, de maci şi rose

să le împlâns ca să-ţi în-cânt…

de printre picuri strecuraţi lacrimi de rose ascunse-n prag sub grinda unui vechi castel te-am răsărit, suflete drag şi mi-ai zâmbit, soare al meu... photo et main du chapeau...

de printre picuri strecuraţi
lacrimi de rose ascunse-n prag
sub grinda unui vechi castel
te-am răsărit, suflete drag
şi mi-ai zâmbit, soare al meu…
photo et main du chapeau…

surâs pe gând

se scrie acum

Meltem se simte iarăşi vie,

chiar de în zborul ivoriu

ea scutură din aripi albe

lumini de lacrimi inimii,

să le simţeşti cu blând senin

şi-n curcubeu să le anini,

Alint de suflet peste timp

să mângăi chip rătăcitor

de mare-albă-astră străvezie

ce-n dor de tine, soare drag

adună de prin râul lunii

stele de ochi ce cad tăcute

într-un adânc senin întins

oglindă-n paradoxul nostru,

unde nu ştim de orizont

doar infinit putem atinge

prin valuri eu, prin raze tu

ne-aude Universul doar,

cum plânge-n valuri doar o mare

cum arde raze doar un soare

şi când natura se îndură şi dor-în-dor ne-am ostoit când sufletele ni-s iertare se întrevede în zenit un soare fain cu a sa mare te uită bine, nu-i morgana suntem noi, la infinit! ;) unknown photo

şi când natura se îndură
şi dor-în-dor ne-am ostoit
când sufletele ni-s iertare
se întrevede în zenit
un soare fain cu a sa mare
te uită bine, nu-i morgana
suntem noi, la infinit! 😉
unknown photo

 

* cu drag scrisă AcuM, cu linişte contemplativă şi casablanchiana de suflet, 2.22, zi de jupiter in răsăritul cuvântului Zori  de dimineaţă clujeană, mansarda gândurilor noastre, cu amintiri ce sting lacrimi pentru timp cu toate ale sale, trecut-prezent-viitor…lacrimi pe care numai Bunul Sus le poate şti tăcerea şi viitorul…qui sais, qui peut-etre sais…deocamdată ne ostoim cu senin, suflet în suflet de mare şi vitzăvercea. Multumesc de senin, suflete…

** 😉

dragul meu dor pe infinit te-aştern tăcut sublim tăcut si magic dorule Almeu de mare câtă linişte poţi da unui suflet rătăcit printre valuri de Alb-astru ... unknown photo

..dragul meu dor
pe infinit te-aştern tăcut
sublim tăcut si magic
dorule Almeu de mare
câtă linişte poţi da
unui suflet rătăcit
printre valuri,  mulţumesc..
unknown photo

 

 

 

Lasă un răspuns

