atunci când din ploaie vine marea…

Atunci când plouă

vine marea,

atunci tu

ai o mare…

E marea mea

de ea mi-e dor

cu valuri înspumate şi senine

cu tril şi doru-i scris nisip

de tine-n tine soare drag

ascuns mister de lumi ne-bune…

te uită marea te priveşte nu-i doar o noapte de lună plină şi uitată înundată-n asfinţit.. e marea ta din dar de cer e marea de alb-astru vis e marea mea de paradis... photo by jorge coromina

te uită
marea te priveşte
nu-i doar o noapte
de lună plină şi uitată
înundată-n asfinţit..
e marea ta din dar de cer
e marea de alb-astru vis
e marea mea de paradis…
photo by jorge coromina

 

Atunci când plouă

eu, o mare antică şi veche,

ascunsă-n ere glaciale

surâd cu dragul meu pe-o armonie

căci eu am soare-n poezie

şi cerul meu e plin de tine,

căci ţi-e ascuns până şi ţie,

a ta fărâmă de frumos

ce ai uitat-o-n mers, pe jos…

Această prezentare necesită JavaScript.

te uită soare-n jos sub paşi

în astă lume ce-ai lăsat

sub văl albastru de mătase

e-un vis cam mic,

scris cu senin..

dintr-un viitor mereu avânt,

ce n-are ritm de zile multe,

ce n-are drum obişnuit,

destin de viaţă făr’de lacrimi,

tu suflet cald din Infinit

te-uită-n jos spre infinit

căci te priveşte admirând

lumina ta de zeu cu’Avânt

ce-i învăţat, frumos străluce

în apele de-albastru cer…

Sunt mândră mare-n vârf de munte

ascunsă-ntr-un vulcan cam stins,

la Sfânta Ana fost-am vreme

o dată-n piatră mov de cer

văzut-am, atingând seninul

dintr-o oglindă de-apă blândă,

cum e să ţii în mână o vreme

o amintire de vulcan

ce are acum un ochi cam stins

şi totuşi vede, plânge iar

şi-n picături de purpuri roci

sădeşte lacrimi pentru zei…

Aşa stăteam în prag de zi când nici măcar  un suflet de sabato nu mai trăia trezitu-m-a doar o pisică cu ochii mici îmi tot plângea... "deschide-mi luna vreau să zbor, deschide iar lumina stăpână a nopţii de albastru deschide-mi cerul să mai zbor..." şi i-am deschis spre infinit şi am rămas cu luna-n ochi nisipul ei îmi tot scălda în palme amintirea ta... chapeau photo

Aşa stăteam în prag de zi
când nici măcar
un suflet de sabato
nu mai trăia
trezitu-m-a doar o pisică
cu ochii mici
îmi tot plângea…
„deschide-mi luna
vreau să zbor,
deschide iar lumina
stăpână a nopţii de albastru
deschide-mi cerul
să mai zbor…”
şi i-am deschis spre infinit
şi am rămas
cu luna-n ochi
nisipul ei îmi tot scălda
în palme
amintirea ta…
chapeau photo

 

Am tot trăit într-un viitor,

eu gând de azi aveam de ieri

trăiam cu dor şi cu avânt

spre tine soare să te scriu

să te mai văz iar lumiriu

să mai surâd în infinit…

Această prezentare necesită JavaScript.

Dar iată că imi bate iar

domnul Sabato în gând,

mi-aduce aminte

„eşti cuvânt,

din Cer adus, cu soare scris

nu uita,  suflet de mare

eşti cuvânt nu-l obosi

pe-al tău soare-n infinit

eşti doar cuvânt…”

Aşa că iartă marea-n prag,

dragul meu soare răsărit

nu te trezi de gândul meu,

mai dormi cu vise de alean

în cald de vară-ţi pregătesc

covor albastru de senin

ţi-aştern să fie pregătit

să mai zâmbeşti cu sufletul

să reînvii cu drag şi cald

privirea-n chip să-ţi luminez

două gropiţe să răsar…

22 iun 2014 015

pentru ca fiecare zi să fie sărbătoare în chipul tău senin al mării briză caldă… Hereuse anniversaire de premiere 22-jour-nee pour l’ete! prima zi din restul verii tale, soare de mare 😉

* scrisă astăzi cu paradox de mare-n lacrimi cu senin şi-nţelepciune de avânt de Sus cu drag chemat şi dăruit spre suflet dintr-un alt suflet sub-marin…La mulţi ani de vară cu senin unui Soare magic de lumină plin şi de frumos de suflet!…Cu drag, dintr.-un nostalgic cluj, plin de dor de mare şi bleu-ciel de apă caldă, străvezie şi lucie…22 iunie 2014, Zi de Dumnezeu, Duminică blândă şi frumoasă…6.43, cu zori de lună şi de soare, uniţi de un luceafăr mititel, fugar de cer, mereu mereu, un puck de vremi luminător, amor de cer cu mare-n zbor…cu dor de-avânt şi de entuziasm creator în artă, cuvânt şi frumos… photo chapeau 😉

Lasă un răspuns

