copacul cu lumină

aşa te-am revăzut cuvinte,

în prag de magic asfinţit

în care marea ţi-e în gând

şi-n inimă îţi bate raza,

cea din luna plină, albă

ce ţine loc de far nocturn

celor ce-s mulţi şi orbi pe drum…

Această prezentare necesită JavaScript.

Lumină în puternic val
tu străluceai ghiduş
ba mă făceai să ploi
ba să te surâd în gând..

cuvinte drag, şăgalnic dor, ce sufli în neant uşor
să-i dai avânt l’a ta Meltem,
tu praf de cer răstorni
peste a mea cupă de zenit
şi dintr-o umbră călătoare
tu ştergi cel nor apăsător
şi-mi laşi căldura ta de soare
să mă-mpresoare-ncetişor…

Şi toate-n gând de altă dată,

de vreme-n pas Alean cu dor,

prin montparnasse-ul albăstriu,

la braţ cu Sena în paşi-tango

visez şi-acum cu ochi deschişi

spre infinitul de pe râu…

Această prezentare necesită JavaScript.

Je te mercie cu drag din dor

cules din spiritul d’antan

căci mi-ai rămas,

îmi eşti de zbor

Avânt, Alean şi Ali-zeu

şi cu ochii curajoşi

înalţi în aripi al meu spirit

spre necuvântul cel ascuns,

spre căutare de destin

ce ochii de soare-n licăr eu

o mare mică, rătăcită

am de acum pentru zenit…

Curajul arde-n ei de artă,

de zbor cu albe valuri vii

de-entuziasm sunt ele pline

şi-n gând de Sus ridic eu ochii,

ca două rose-n Soare să depun

spre mulţumire Cerului

spre armonie Soarelui

şi-mbrăţişare de destin

păstrată ţie, Suflete,

Cuvinte drag Al meu…

10478161_10152214394362677_5800364328275662548_n

* Mulţumiri Susului, Soarelui şi Ţie, noi-ca 1  😉

** scris astăzi cu dor de soare şăgalnic şi păcălitor de ploaie-n cerul Marii mări…cluj, mansarda gândurilor noastre, cu armonie de zenit, curaj de viitor spre căutare de zenit, după un vis încurajator de rază-ncepută pe-o atingere de chip, cu avânt de viaţă spre întâlnirea de destin! 15 iunie, ziua soarelui şi a Duminicii Celui de Sus, ora 21.00, iaca poznă fixă.  mulţumiri fotografilor de gând şi dor, many thanks to the photographers for their inspirational art!

Lasă un răspuns

