bob de rouă dintr-o scoică…

un bob de rouă am ascuns

de tine să nu-l vezi devreme,

să nu te sperii şi infinit

să fugi, tu soare de la mine…

am pus în casa lui albastră

sărut-n valuri strălucii

care-n atingere c-o rază

în caldă lacrimă prefacă

din dorul mării chapeau photo

din dorul mării
chapeau photo

 

un bob de sticlă îngheţat,

oprit în timpul său de lumea

ce netezeşteşte fire-n suflet,

să n-avem scame, ochiuri lipsă

să nu ne-aducem amintire

de nici un cui în rană-nchisă,

sau de vrun spin de rosă roză

ce stat-u mi-a pe piept o zi

să bată-n inima-mi de tine,

ascuns de lume şi de tot,

simţit adânc de mine doar…

el parfuma o inimă,

era micuţ şi firav în lumină

şi când l-am luat, l-am pus în piept

perfect parcă-mi venea acolo,

în dorul inimii stângace…

şi nici un spin nu înţepa,

erau petale ce spuneau

scriau fremătător cântări

şi parcă vesele dansau

în cercul lor restrâns-roze

o horă mică-n ritm de ea,

mica mea inimă de nea,

cel Albul-astru a topit-o

făcând-o să renască mac

de avânt de cald şi de iubire,

de dor de cer şi nemurire…

 cuvinte drag plin de lumină înţelepciune-mi dăruieşti s-aştept zenitu-n infinit pe o speranţă de meltem să scriu eu dorul  ce mi-e dat in dar ia astă lacrimă roze Alean de amintiri să-ţi fie pogoară ea un licăr sfânt de duioşie-n mângâiere să-l ai mereu în gândul strâns de raze vesele sprinţare, să-ţi ostoiască cu senin un dor de marea cea albastră...


cuvinte drag plin de lumină
înţelepciune-mi dăruieşti
s-aştept zenitu-n infinit
pe o speranţă de meltem
să scriu eu dorul
ce mi-e dat
in dar ia astă lacrimă roze
Alean de amintiri să-ţi fie
pogoară ea un licăr sfânt
de duioşie-n mângâiere
să-l ai mereu în gândul strâns
de raze vesele sprinţare,
să-ţi ostoiască cu senin
un dor de marea cea albastră…

Să-l ţii cu drag,

şi cu blând gând,

să te-ntorci din când în când

la chipu-i vesel lucitor

ce strălucea de-al tău o’dor…

văzut-ai roşul cel de vară ce prevestea avântul viu şi mi-ai fugit tu soare cald,  Tu mi-ai fugit în infinit n-ai aşteptat ca marea-ţi mică  s-adune valuri pentru toamnă să-şi termine ca o furnică firul de artă-n călimară.. Vezi, soare ce minune-i natura'ntreagă când se-ndură să se întoarcă înspre noi cei ce-o rănim, cei ce-o iubim, ea totuşi încă ne zâmbeşte  din valuri albe, verzi, roşii ne tot susură'nencetat "iubiţi-vă căci nu-i păcat" Iubiţi-vă voi oameni vii,  aşa cum noi ce-nconjurăm, tot spiritul cel omenesc să-i dăm alean ,  pământ ceresc Iubiţilor, voi oameni vii, fiţi veseli iar cu infinit căci Cerul, Sus, închide ochii, Surâde doar  de bucurii... A.G. photography

văzut-ai roşul cel de vară
ce prevestea avântul viu
şi mi-ai fugit tu soare cald,
Tu mi-ai fugit în infinit
n-ai aşteptat ca marea-ţi mică
s-adune valuri pentru toamnă
să-şi termine ca o furnică
firul de artă-n călimară..
Vezi, soare ce minune-i
natura’ntreagă când se-ndură
să se întoarcă înspre noi
cei ce-o rănim, cei ce-o iubim,
ea totuşi încă ne zâmbeşte
din valuri albe, verzi, roşii
ne tot susură’nencetat
„iubiţi-vă căci nu-i păcat”
Iubiţi-vă voi oameni vii,
aşa cum noi ce-nconjurăm,
tot spiritul cel omenesc
să-i dăm alean ,
pământ ceresc
Iubiţilor, voi oameni vii,
fiţi veseli iar cu infinit
căci Cerul, Sus, închide ochii,
Surâde doar
de bucurii…
A.G. photography

Cuvinte drag  ţi-aduci aminte, ăst mac micuţ de nuntă-n cer, nici eliade n-ar mai ştii să-i spună numele de cer... sunt doar petale prinse-n dor din dragul meu copac trecut, ţi-l pune marea drept zălog de dor pe viaţă-n infinit! Suflă-i lumină dintr-a ta, şi adu-i cuvântul în culoare căci va păli de n-o vedea mereu a ta lumină, cea de soare...

Cuvinte drag
ţi-aduci aminte,
ăst mac micuţ
de nuntă-n cer,
nici eliade n-ar mai ştii
să-i spună numele de cer…
sunt doar petale prinse-n dor
din dragul meu copac trecut,
ţi-l pune marea drept zălog
de dor pe viaţă-n infinit!
Suflă-i lumină dintr-a ta,
şi adu-i cuvântul în culoare
căci va păli de n-o vedea
mereu
a ta lumină, cea de soare…

Te uită, pune-ţi razele căuş

să ţină-n zborul căzător

un suflet firav şi burgund

ce cade-n amintiri cu dor,

tu lunecă-ţi a tale raze,

promite marea că trăieşte

că va zbura în valuri albe,

din arta lumii, soarta vieţii

dar nu uita cuvinte drag,

de dorul ce ţi-l strânge marea

mereu, la piept, mereu alb-astru

pe-o rosă lacrimă de stea

eu port mereu, chemarea ta…

Alean de inimă albastră mai fi-mi un picur în fereastră un ochi de soare să-l simt viu, deschis asupră-mi cu senin, Tu soare drag de vară-n dor, ia ăst mic tril de mare-n prag din scări spre cer eu l-am adus, meltem suflat-a un surâs şi cu parfum-rose mătase logodna vântului de sticlă, zâmbeşte cald, dragul meu soare, primeşte dorul de culoare şi-aşterne-n lacrima de mare o blândă rază închinare... chapeau photo

Alean de inimă albastră
mai fi-mi un picur în fereastră
un ochi de soare să-l simt viu,
deschis asupră-mi cu senin,
Tu soare drag de vară-n dor,
ia ăst mic tril de mare-n prag
din scări spre cer
eu l-am adus,
meltem suflat-a un surâs
şi cu parfum-rose mătase
logodna vântului de sticlă,
zâmbeşte cald,
dragul meu soare,
primeşte dorul de culoare
şi-aşterne-n lacrima de mare
o blândă rază
închinare…
chapeau photo

deschide-ţi ochii cei de suflet pe inimă pune-mi cuvântul s-asculţi un tril de mare mică cum cântă râul cel de lună..... Denis knutarev photo

deschide-ţi ochii cei de suflet
pe inimă pune-mi cuvântul
s-asculţi un tril de mare mică
cum cântă râul cel de lună…..
Denis knutarev photo

 

* cu gând sabatian de amiază în dorul unor aripi-sprijin, să ştie marea că-i in larg, avânt de alizeu senin…cluj, 16.40,12 iunie, in apropiere de luna plina de 13… joie, ziua lui jupiter, dintr-o meltem cu inima-mbracata’n flamenco cu rosa albe-roze franceza, cu maci de timpuri-amintiri de vis, şi cu un gând de mit albastru, lalique mister ce tu il stii..;)

* remercie a la nature pour les photos de nous…

 

 

 

 

Lasă un răspuns

