gândurile unui trandafir alb…

Cuvinte drag

nu te-ndepărta

de poarta unei vieţi

ce aşteaptă-n bolţi de cer

cu albe rose-n bucle albe,

doi ochi de cer înseninat,

in două raze cristaline

s-o mai privească iar

să simtă atingerea-ţi pe chip,

surâsul fin pe buze-alint…

Te-ntoarce dragul meu spre chip mare-mbujorată caci ti-a simtit o rază albă, seninul gând întulburat.. nu te-ncrunta spre infinit păşeşte-ţi gândul cu senin căci nu eşti singur, suflete, te uită-n tine ţi-s acasă... photo unknown

Te-ntoarce dragul meu
spre chipul măriimbujorate
caci ti-a simtit o rază albă,
seninul gând întulburat..
nu te-ncrunta spre infinit
păşeşte-ţi gândul cu senin
căci nu eşti singur, suflete,
te uită-n tine
ţi-s acasă…
photo unknown

 

Păşeşte în lumina zilei,

ea lumea caută oglinzi

tu le întoarce, le socoate,

le-arată firi, le pune aripi

ajută lumea, soare drag

ne ostoieşte cu alean,

de cald şi adieri de mac

tu mării inima în dar,

adu-i lumina ta, cuvinte

căci vorba ta de raze blânde,

îmi netezeşte-n valuri marea,

aşează gândurile-n prag

le pune pace-n aşteptare

le-ascultă în dragul nopţii cer..

After_The_Sunset____by_TThealer

~nu-ţi plânge suflete lumina~departe îţi simt arzându-ţi gândul~ o inimă de mine plină~ iubite soare, cânt mereu ~o mare liră mă transform~ şi-ţi cânt Alean de dor şi somn~ cu gând de busuioc în noapte~ cu dor de chip~ pe timp de zi photo unknown

căci mergi cu mine mai mereu,

te simt surâs de peste vremi,

şi de departe ştiu că-mi spui

” frumos îţi stă cu rosa-n păr..”

 

 

il port mereu cu inima pe-un dor Alb-astru  îl anin cu Alint de drag, suav cuvânt de infinit... valentino rose, photo unknown

il port mereu cu inima
pe-un dor Alb-astru
îl anin cu Alint
de drag, suav cuvânt
de infinit…
valentino rose, photo unknown

şi îţi surâd înalte cerul,

ca pentru mine tu să simţi

să poţi vedea

cum bine-ţi stă

să te priveşti

în raze magice de stea

în marea mea de-Alb-Astru-ntins

sub al tău ceriu larg deschis..

din infinit  eu te-am privit curaj mi-o fost ca ochii să-mi ridic şi din preaplinul lor cu drag zâmbiţi-i irisilor dragi surâdeţi cald căci inima-i deschisă.. zâmbiţi-i cu alint sărut pe chip s-aştearnă marea cu senin prin voi luminilor flori de ochi de suflet Rumi pierdut şi regăsit Cuvinte drag, ce mine-mi este când de cânt te simt... lo invisible el sueno sin tiempo, vero..barbara bezina photo

din infinit
eu te-am privit
curaj mi-o fost
ca ochii să-mi ridic
şi din preaplinul lor
cu drag
zâmbiţi-i irisilor dragi
surâdeţi cald
căci inima-i deschisă..
zâmbiţi-i cu alint
sărut pe chip
s-aştearnă marea cu senin
prin voi luminilor
flori de ochi de suflet
Rumi pierdut şi regăsit
Cuvinte drag,
ce mine-mi este
când de te cânt te simt poveste…
lo invisible el sueno sin tiempo, vero..barbara bezina photo

 

Te simt mereu pe inimă

cu ochii-nchişi de tine

revăd surâsul cu alean

şi-un dans al nopţii de departe

intens şi ravisant dansat,

un soare ostenit de zi

şi-o mare blândă aşteptândă

în razele-ţi de acoladă,

înveşmântată în rai de tine

o mare nudă şi desnudă aurie,

un fluture zbura zenitul

de la malul din fereastră…

un vals dansam noi amândoi

un vals al gândului de dor

ce-l osteneam în piruete

ce-n paşi micuţi şi lenţi

tu mă făceai să te aştept

să simt eu chipul ce-l dansez

e preţ de-un vis

aproape-n mine…

m-ai luat de mână-n visul meu în paşi de chip, alăturea mi-ai fost seninul  dintr-o ploaie ce-o plânse dorul meu de tine o mare plânse dar cu bine... maria loucero -real presence inside infinite

m-ai luat de mână-n visul meu
în paşi de chip, alăturea
mi-ai fost seninul
dintr-o ploaie
ce-o plânse dorul meu de tine
o mare plânse dar cu bine…
maria loucero -real presence inside infinite

 

Suflete drag de prin neant,

ce ai simţit când m-ai dansat…

un freamăt flutur de fiord

sau o lumină caldă-n braţe…

sau poate n-ai mai simţit nimic

doar ai surâs în infinit

căci mă strângeai în acolade

tare, tare de tot să nu mai plec

să fim neantul din zenit

o soare topitor de mare

cu rose albe de mătase

ce-s rozalii şi ruşinoase,

de ‘cel  sărut pe infinit

de-acel departe foarte aproape…

aşa să ţinem orizontul un soare-n braţele de mare cu două suflete-oglindă de Armonie şi Cântare Cuvinte drag să ţii de mână Aleanul unui Ali-zeu Să ţiii mereu pe chipu-ţi blând o inimă în Dumnezeu! Tu mare caldă-nfinit să ai Alean de dor mereu să ştii tu blândul pas de cer pe soare-n ape să primeşti şi razele să-i ostoieşti.. photo unknown but universal felt..

aşa să ţinem orizontul
un soare-n braţele de mare
cu două suflete-oglindă
de Armonie şi Cântare
Cuvinte drag să ţii de mână
Aleanul unui Ali-zeu
Să ţiii mereu pe chipu-ţi blând
o inimă în Dumnezeu!
Tu mare caldă-nfinit
să ai Alean de dor mereu
să ştii tu blândul pas de cer
pe soare-n ape să primeşti
şi razele să-i ostoieşti..
photo unknown but universal felt..

Şi fir de bucurie vie,

ţesută ea cu nemurire

să ne fie dănţăuşă

şi minunată în unic chip,

să ne stea inima

Feerie! 😉

* scrisă cu senin, dor de speranţă, şi alean de gânduri, îmbrăşări pe suflet cu ir de armonie şi nemurire mângâiată cu blând chip…cluj, mansarda gândurilor noastre, 15.30, azi, 3 iunie 2014, zi de marti latent-ardentă, printre vrafuri de pelicule …

** multumiri fotografilor pentru bucuria iluminata spre desavârsire de iubire-n vers/ many thanks to all photographers for their  art inspiration for art! chapeau bas!

 

Lasă un răspuns

