Fame dei sole

Si, senso el fame dei sole

şi te caut, Cuvinte drag

din marea-mi cea nocturnă,

lăsată acum prin ceţuri

şi friguri îndorite,

ascunsă-n valuri albe

de fragede cuvinte,

de-a lor îmbrăţişări,

calde şi burgunde

cât s-o petreacă restul

de zi din noaptea albă,

restul de vis în care

doresc tu ca să vii…

o floare las în prag de cer al meu, cuvinte tu soare ca sa-i fii mereu de-acum 'nainte... photo Viktoria Ovcharenko

o floare las în prag
de cer al meu, cuvinte
tu soare ca sa-i fii
mereu de-acum ‘nainte…
photo Viktoria Ovcharenko

E semnul de răspântii,

tu soare ca să-l vezi,

întoarce-ţi iar privirea

unde-ai apus mai ieri

căci noaptea a lăsat

o rază pe-al meu …

tu rază în mine luminezi o noapte ai fost far de gânduri şi de vise te-ai contopit cu dor în arta a doi ochi ce căutau pe cer lumini, a tale braţe chiar şi fuginde-n neguri plouam din marea-mi glastră...

tu rază în mine luminezi
o noapte ai fost far
de gânduri şi de vise
te-ai contopit cu dor
în arta a doi ochi
ce căutau pe cer
lumini, a tale braţe
chiar şi fuginde-n neguri
plouam din marea-mi
glastră…

cu vis de regăsire tu-mi ridicat-ai ochii din raza-meul nopţii ce îmi bătea fereastra ca roua în praful ceţii Lumine, unde eşti în vis ai mai rămas ori paote m-ai oprit nu-mi zici, mă laşi să sper, că încă ochii-ţi calzi în tremurul de noapte s-au mai lăsat în ape de mine-n reverie... Cuvinte drag, feerie ce tu creezi c-o boare, de alizeu de seară, se simte noaptea-ntreagă... cuvinte drag din cer tu-mi stai ascuns şi speri că inima de mare e iar o Albă-astră  ce poate să mai simtă ce doru-ţi ţine ochii aţintiţi spre cer... photo unknown

cu vis de regăsire
tu-mi ridicat-ai ochii
din raza-meul nopţii
ce îmi bătea fereastra
ca roua în praful ceţii
Lumine, unde eşti
în vis ai mai rămas
ori paote m-ai oprit
nu-mi zici,
mă laşi să sper,
că încă ochii-ţi calzi
în tremurul de noapte
s-au mai lăsat în ape
de mine-n reverie…
Cuvinte drag, feerie
ce tu creezi c-o boare,
de alizeu de seară,
se simte noaptea-ntreagă…
cuvinte drag din cer
tu-mi stai ascuns şi speri
că inima de mare
e iar o Albă-astră
ce poate să mai simtă
ce doru-ţi ţine ochii
aţintiţi spre cer…
photo unknown

Soare-de-mare-mi eşti,

un’te-ai ascuns Tu Zeu,

Cuvinte drag Al Meu,

căci frigul toropeşte

în mod tomnatic marea

şi tremură-n fereastră

cu flori de alb pe mâini

mi-e frig de tine-n mine de viaţă eu îngheţ căci toamna nu-i făcută să piardă primăveri de mare în cel griu ce-n ceruri stă acum şi cade mocănit... Borodina photo

mi-e frig de tine-n mine
de viaţă eu îngheţ
căci toamna nu-i făcută
să piardă primăveri
de mare în cel griu
ce-n ceruri stă acum
şi cade mocănit…
Borodina photo

 

Cuvinte ia-mă-n braţe

să trecem cu Alean

ce-i iar tumult de vremi

de  frig în miez de vară,

acoperă tu marea cu razele din noi

că-ngheaţă, vine iarna

pe ale ei poteci…

Tu zeu de cer şi cu puteri de gând,

trezeşte-ţi dorul viu, tu soare mauriu

şi vino, ostoieşte o mare-nfrigurată

ce-ascunde la fereastră căldură

sufletească…

de o lumină albă mi-e dor, mi-e tare dor şi în tumultul vremii de toamnă din pridvor un suflet se întoarce voila, soleil se leve... Căldură de siddhartha în inimă-mi s-aşterne te ştiu cuvinte cald te simt, soleil qui brille... photo cihan alpgiray

de o lumină albă
mi-e dor, mi-e tare dor
şi în tumultul vremii
de toamnă din pridvor
un suflet se întoarce
voila, soleil se leve…
Căldură de siddhartha
în inimă-mi s-aşterne
te ştiu cuvinte cald
te simt, soleil qui brille…
photo cihan alpgiray

Răsai, lumine iară

şi zâmbetul pe raze

tu-l pune ca să cearnă

de nori, al nostru cer

prea s-a răcit natura

de când distanţa-i mare

şi mi te-ascund ei munţii,

mişei de aer rece…

Întinde-ţi mâna ta tu rază de Alean şi hai să-nvingem timpul şi frigul s-alungăm din vara noastră caldă, ce-n prima a rămas cu flori şi cu parfum... Vino, ajungi tu rază Rodin de Catedrală să-nvingem tristul vremii s-aducem iar surâsul iubirii-n lumea largă ! photo unknown but felt

Întinde-ţi mâna ta
tu rază de Alean
şi hai să-nvingem timpul
şi frigul s-alungăm
din vara noastră caldă,
ce-n prima a rămas
cu flori şi cu parfum…
Vino, ajungi tu rază
Rodin de Catedrală
să-nvingem tristul vremii
s-aducem iar surâsul
iubirii-n lumea largă !
photo unknown but felt

Pe marginea de timp,

unde eu cerul mi-l revăd,

pe balustrada vremii

eu las un trandafir

de Alb Cuvânt cu-alean,

drept far de luminare

spre regăsirea de destin

spre iar surâs de noi

în Alb 😉

 

* scrisă în frig de zi tiffană, 31 mai , mansarda gândurilor noastre alifantiene, 10.20, cu dor de soare, figurato-propriu…

**many thanks to the photographers unknown but great creators for some artists souls..gratitude mes amis y chapeau bas!

 

 

Lasă un răspuns

