Lumina unei rose

şi eu te-aştept suflete,

cuvinte drag, în dincolo de infinit,

cu mâinile-mi de iasomie pline

stau în braţul din fereastră

şi plâng ca o rosă-n rouă,

plâng cu drag un dor de tine…

charles james couture great

copacul meu cu alb de cer eu mare-ţi sunt din Albă-astră tu ai să culegi clipe de rouă ce-s fermecate bucle-n tâmple ce îţi şoptesc doar… photo of Charles James couture

Cuvinte drag cu stele-n mâini,

mi-ai luminat cu soare noaptea

şi ochii magici revăzuţi

puseseră din nou cântarea

de râu de lună-albastră-n piept

cu licurici de apă vie

ce-au curs de-a lungul feţei mele

şi au cântat o poezie…

e cântul nostru, ştiu, Cuvinte

şi-acum zâmbeşti cu gândul

că vii în paşi de vals,

tu Alizeul meu de soare

ce ştii aduce de prin zări

o mângâiere pe-o inimă…

închide-ţi ochii pentru mine oraţie cu har să-ţi fac eu, artemidă efemeră ce simte acum un vânt de cald... şi chiar de plânge mai mereu, un dor de noi în cer albastru e ca iubirea ce-o avem să ni se-nchine în Înalturi... photo Cristi Floriganta

închide-ţi ochii pentru mine
oraţie cu har să-ţi fac
eu, artemidă efemeră
ce simte acum un vânt de cald…
şi chiar de plânge mai mereu,
un dor de noi în cer albastru
e ca iubirea ce-o avem
să ni se-nchine în Înalturi…
photo Cristi Floriganta

căci ţi-a fost milă de o mare,

ce tot topea ca un Sisif,

lumina zilei cu-a sa viaţă,

destin de soartă-n rătăciri

şi chiar de valuri mai răzbeau

în ţărmul Universului tacit,

era o floare albă-n mare,

cazută-n ea de mine-nsămi…

ai ridicat-o în lumină cu inima tu ai privit-o e o plăpândă floare albă cu ochii picuraţi de rouă în mai-mereul nost'zenit... photo unknown

ai ridicat-o în lumină
cu inima tu ai privit-o
e o plăpândă floare albă
cu ochii picuraţi de rouă
în mai-mereul nost’zenit…
photo unknown

Cuvinte drag, sunt picuri calmi,

ce-nvaţă dorul în abis,

smerenie de-adânc Cer

desăvârşire’n Infinit…

Căci închid ochii şi te văd

cum pe ai tăi ţi-i pleci supus

către Cuvântul cel de Sus,

singurul Cer pentru-amândoi

ştii suflete m-ai făcut vie, cuvânte drag ce eu te simt durerea nu mai e durere e abisalul zbor de val înspre al nostru ţărm  senin *Noi *

ştii suflete
m-ai făcut vie,
cuvânte drag ce eu te simt
durerea nu mai e durere
e abisalul zbor de val
înspre al nostru ţărm
senin
*Noi *

 

Când ai să vii, voi plânge iar

aşa ştie ea marea-albastră

să mai surâde pentru soare

şi n-ai de teamă, nu-i sfârşire

de valuri rare pe-o inimă,

ci doar aşa se ştie marea

să-atingă cerul făr’s-atingă…

te uită suflete în mine ce vezi aşa e  zâmbetul de tine când eu pe cer  te văd luciind şi pe-a ta frunte descreţiind din buclele-mi de valuri pline se între-vede o minune zâmbesc eu mare, acum 'lin cu ochii mici c-ai tăi de mine, iar tu surâzi  cald şi senin căci ai gâsit mic infinit.... photo of hawaii island

te uită suflete în mine
ce vezi aşa e
zâmbetul de tine
când eu pe cer
te văd luciind
şi pe-a ta frunte descreţiind
din buclele-mi de valuri pline
se între-vede o minune
zâmbesc eu mare, acum ‘lin
cu ochii mici c-ai tăi de mine,
iar tu surâzi
cald şi senin
căci ai gâsit
mic infinit….
photo of hawaii island

 

ascultăm marea amândoi

cu luna-n râul ei de seară

ce stă să vină-n rose falduri

cu lacrimi albe luminate,

de dansul stelelor albastre

cu valuri vii la infinit…

 

las o picătură de suflet lacrimă de rouă-n rosă mă las pe mine pe un mal de....

las o picătură de suflet
lacrimă de rouă-n rosă
mă las pe mine
pe un mal de….

~de tine pod de petale'nţelepte de mac sângeriu luminat de tine, Cuvinte Al meu să ştiu că-n lumină am parte un mac e lăsat pentru-un soare un timid batist fluturând te-ntoarce cu ochii în zare priveşte-n apus drum de mine eşti tu  cel ce sufletu-mi cântă eşti tu cel ce-albastru aştept eşti tu cea simţire adâncă ce bate nescris într-un piept...

~de tine
pod de petale’nţelepte
de mac sângeriu luminat
de tine, Cuvinte Al meu
să ştiu că-n lumină am parte
un mac e lăsat pentru-un soare
un timid batist fluturând
te-ntoarce cu ochii în zare
priveşte-n apus
drum de mine
eşti tu
cel ce sufletu-mi cântă
eşti tu
cel ce-albastru aştept
eşti tu
cea simţire adâncă
ce bate nescris într-un piept…

Te uită cuvinte-n cuvinte,

priveşte-n adânc la ‘cel glas,

ce-ţi cântă să ştii să ajungi

căci ţi-este menit acest pas!

Întinde o mână-n  inimă

deschide-n largul mării un braţ

să pot să vin s-aştern

un suflet fragil şi golaş

de pui de zenit cu amurg

curcubeu colorat de cuvinte

ce-n florile-ţi de gând dăruite

se-ascunde mereu, cu Alean…

Te uită în mine, Aline

şi vezi de oglinda-i cea vie

căci pus-am curată iasmie

s-o simţi ca un sfânt busuioc

prins cu drag

în darul de cer pregătit

să-ţi fie alint şi senin…

Mă uită cu sufletu-n tine,

mă lasă să şed în tăcere

să văd cum eşti tu când iubeşti

să simt cum simţi că mă

iubeşti…

 

* scrisă astă zi de amiază şi înalt de cer pentru tine, şi pentru mine afundare’n neantul adâncului meu de inimă de mare… spre cluj, te’aştept suflete, cumva, cu senin şi cu necuvinte, aici în mansarda gândurilor să cobori tu soare la asfinţit…29 mai 2014, ziua lui jupiter, zi în care şi eu venit-am pe lume la începuturi, cu noroc se prea-poate spune…ora 16.50 ca să nu uităm aşteptarea…

** mulţumiri fotografilor de gânduri şi inspiraţii, many thanks to all photographers for all the good vibes created in harmony und poetry

 

Lasă un răspuns

