atingeri de mare…

O noapte-ntreagă te-am visat

cuvinte drag-mi erai departe

dar cu atingeri de mătase

cu razele-ţi mi-ai pus Alean

stăteam pe bolta nopţii gând de drag, pontonul mării noastre se uita, ne căuta pe noi pentru-al său dar... photo david one

stăteam pe bolta nopţii
gând de drag,
pontonul mării noastre
se uita,
ne căuta pe noi
pentru-al său dar…
photo david one

Trecut-au ere-oameni efemeri,

trecut-ai sunete de zei

dar eu stăteam şi-ţi aşteptam

cu Ali-zeu să-mi baţi în geam,

Cuvinte drag ce mi-ai fost dat…

din spate m-ai săltat la tine prezenta ta de-ascuns în cer Tu soare m-ai adus în cer îmbrăţişare de mister... photo David One

din spate m-ai săltat la tine
prezenta ta de-ascuns în cer
Tu soare m-ai adus în cer
îmbrăţişare de mister…
photo David One

Stăteam pe malul meu de viaţă,

o mare-n dorurile-i calde,

visam la un viitor pe faţă

cu ochii-ncroşetaţi de noi,

şi parcă te-auzeam prin ceaţă,

” Tu, nu cobori mai niciodată?”

parcă-mi spuneai strângând cu dor,

un val inlăcrimat de mare

ce tot privea lumini de cer

închipuind mâinile tale…

cobor iubite drag de cer, cobor mereu în lumi de gri, m-ascund în tremurul de zi căci stau visez şi ţes un vis de noi alb-aştri spre A~bis  photo martin marinov

cobor iubite drag de cer,
cobor mereu în lumi de gri, m-ascund în tremurul de zi
căci stau visez şi ţes un vis
de noi alb-aştri spre A~bis
photo martin marinov

şi m-ai împresurat cu stele,

şi mângâierile-ţi de raze

născau cuvinte-n mine însămi

vorbeam cu tine în cer-de-sus

O mare rătăcită-n vreme,

te-nchipuiam pe tine soare

cum te ascunzi cu flori-lumină

şi-n casa mea ai să pătrunzi…

aşa-i la mine-n suflet e-ntoarsă lumea spre zenit mereu ca ochii să-i atingi de fie noapte fie zi, cu alb de gând pe infinit... photo nikita gill

aşa-i la mine-n suflet
e-ntoarsă lumea spre zenit
mereu ca ochii să-i atingi
de fie noapte fie zi,
cu alb de gând pe infinit…
photo nikita gill

Te-aşteptam cu mine însămi

două crâmpeie de albastru

un suflet  pe-un cuvânt albastru

şi-o inimă de mare caldă…

Şi vedeam chipuri, vedeam raze,

ce braţele-ţi doream să fie

căci prea scriau cuvinte blânde

pe-al meu suflet de câmpie

Vedeam un A, vedeam un semn,

şi-o semilună boreală

ce-o văd doar cei ce navighează

pe mări de sud cu dor-avânt…

vorbeam atingerilor tale,

închipuiam că mă auzi,

spuneam şi da şi oui,

râdeam în clinchet noi, cuvinte…

vino inorogul meu de stea am ridicat eu ochii-n tine căci noaptea mării e în noi şi-ascunde în zorile de ceaţă în aburul de cafea-albă un soare Al meu, cald şi senin  photo unknown

vino inorogul meu de stea
am ridicat eu ochii-n tine
căci noaptea mării e în noi
şi-ascunde în zorile de ceaţă
în aburul de cafea-albă
un soare Al meu, cald şi senin
photo unknown

 

Răsai acum iar peste zile,

te cere lumea cea zurlie,

eu te-am trecut în’linul nopţii

cu mângăieri ultra-marine.

Nu le-ai văzut cu ochii minţii,

erau surâsuri pe-al meu chip

ce-atunci când sărutau zenitul

cădeau din lacrimi, albe valuri…

un licăr tu mi-ai răsărit din noapte gând de soare să îmi fie să ţină cald, ascuns un dor dorul nostru de cuvinte... eu l-am strâns cu lacrimi vii, l-am sărutat cu infinit şi ţi-l păstrez la geamul viu unde un suflet şi'o inimă roşie aşteaptă cu ochii'nainte acel minunat sincron de vals ;) chapeau photo

un licăr tu mi-ai răsărit din noapte
gând de soare să îmi fie
să ţină cald, ascuns un dor
dorul nostru drag m-arine
eu l-am strâns cu lacrimi vii,
l-am sărutat cu infinit
şi ţi-l păstrez la geamul viu
unde un suflet rătăcit
îşi pune  ochii înainte
spre-un minunat  sincron de vals 😉
chapeau photo

Cu gândul dorul mi-am mai ostoit

de noapte-n zi şi iar în noapte

şi parcă dorm şi iar visez

şi-acum de tine, gând-atingeri,

lumini-cuvinte de mătase,

albe valuri de speranţă

pentru o mare ce tot scrie

ce-i drept, mai mult şi mai târziu

dar cu-a tale note de senin

calde’n inimă păstrate…

Priveşte soare'nspre mare noi, o fiinţă-n univers ne-a lăsat Bunul ca să fim strâns, un suflet închegat de astre, soare şi de lună ţinut, cântat, îmbrăţişat... Te uită soare înspre mare te roagă Luna de la spate ;) photo unknown

Priveşte soare’nspre mare
noi, o fiinţă-n univers
ne-a lăsat Bunul ca să fim
strâns, un suflet închegat
de astre, soare şi de lună
ţinut, cântat, îmbrăţişat…
Te uită soare înspre mare
te roagă Luna de la spate 😉
photo unknown

şi cântă mângâiat pe chip

tu, alizeu cu fuga-n timp,

un zâmbet vesel pe doi ochi

meltema ta s-o faci lucire,

să zburde iarăşi înspre tine

cuvinte drag, cu-vânt de bine!

 

* scrisă azi cu adormiri sabatiene, dar cu dor întreg şi cert, a-zi cu dor de ascuns soare printre nori ploiosi clujeni, mansarda gândurilor noastre, 11.11, 28 mai 2014, ziua lui mercur cu vesti bune se spera 😉

*apreciations and gratitude for the photgraphers that keep revealing art and inspiration

 

 

Lasă un răspuns

