Armonie de cuvânt…

Bună dimineaţa Suflete,

Cuvinte drag eşti la zenit,

la braţ de Sabato te simt…

Deschide-ţi razele-nspre larg,

Din mare eu surâd cu drag…

Eu senina-ţi sunt ţi-am scris stelele-n cuvinte, Calea Ta, mult drag iubite, ţi-e presărată-n viul tău să-ţi bată inima in piept  cum spus-ai serii  Gândul tău Aripilor Zbor în Infinit ~ Eu~El~ Noi~  o singură fotografie are drepturi Dumnezeu.. *words copyright Tu*

Eu senina-ţi sunt’Înalt
ţi-am scris cu stele în cuvinte,
Calea Ta, mult drag iubite,
ţi-e presărată-n viul tău
să-ţi bată inima in piept
cum spus-ai serii
Gândul tău
Aripilor Zbor în Infinit
~ Eu~El~ Noi~
o singură fotografie
are drepturi Dumnezeu..
cuvinte drag, scris-Ai în mine…

Tu senin îmi eşti în inimă.. Din soare mi-ai făcut cunună, cu-a tale calde mâini de raze ce au ştiut a mângâia un gând de fată în infinit~ Eu ochii mi-i închin în tine, Cuvinte drag  şi cald/  Eu mare acum îţi sunt,  îmbrăţişată-n ‘ta inimă~ Te-am scris pe sufletul de zi, aşa cum vis tu mi-ai şoptit…                                                                                                                                                                                                ~ Eu~ Ea~ Noi~ * photografie-n infinit ~Cuvântul tău pe chipul meu~

 

 

Surâde sufletul din mine

Căci te-ai trezit şi eşti A-colo,

în a mea inimă Alb-astru

tu te-ai simţit Acum

Acasă

şi doar ăst gând

şi-nroşeşti macul,

ce-zboară-n aripile mării

spre al tău zenit rose senin

O picătură-n rosă lăcrim,

parfum de iasomie-albastră,

să-ţi fie buzele de cer

udate-n marea-ţi de mister…

Cuvântul Alb se-aşează el de-Acum pe-un suflet căci s-a unit în Univers photo Vitaliy Sokol

Cuvântul Alb
se-aşează Acum
pe-un suflet de senin
căci s-a unit în Univers
photo Vitaliy Sokol

 

 

 

Un licăr de lumină-mi pui pe ochi

Un azuriu ca de cristal

îţi ţine Marea-n orizont,

să te-oglindeşti Tu, Sol senin

cu-a ta simţire-n valul’ lin…

Ce bine-i Doamne

să fim vii!

Şi cum ne ocroteşti

din unic suflet

să poată creşte zboru’n zare…

Avântul unei bolţi de artă Lumina cere acum lumină Cuvinte drag eşti dimineaţă în port Alb-astru Vânt la pupa!  photo of Art sailing throught times und spaces

Avântul unei bolţi de artă
Lumina cere acum lumină
Cuvinte drag eşti dimineaţă
în port Alb-astru
Vânt la pupa!
photo of Art sailing throught times und spaces

 

Ne cheamă viaţa să ne spunem

să facem aripi de prin artă

Cuvinte Alb străluce Azi,

cu Zâmbet cald suflă Meltem.

Surâs pe chipul cel de vis,

Să-l ai mereu la purtător

căci nu eşti singur soare drag,

eşti doar ‘cel Astru-n infinit

şi ai un iz de noi pe suflet…

Să-ţi fie Avântul cu Senin

şi azi să fii Curaj deplin

Tu soare al cerului de alb

să deschizi porţile de gând

şi-n navigare de zenit

curând te-aşteaptă-un port m-arin! 😉

 

* scris astăzi cu  ajutor de suflet de prin noaptea sfetnic bun de-un unic suflet, spre încurajare de destin, cu drag din soartă împlinit..Cluj, mansarda gândurilor noastre, ziua zilei, 27 mai 2014, 8.00,  de ora hermesiană, cu avânt senin! 😉

** soul thanks to those who photo art for souls, chapeau bas from now on allways!

 

 

 

Lasă un răspuns

