noapte alba de vara

Inchid ochii si te vad

topesti din aer tot neantul

si n-ai tu mila mai deloc

vai soare, cum mai dogoresti

si cum te mai lipesti de mare…

e noaptea alba in gand de tine doar valul marii o-mpresoara e singurul ce poate tine un suflet toropit de mac photo Cristi Floriganta

e noaptea alba in gand de tine
doar valul marii o-mpresoara
e singurul ce poate tine
un suflet toropit de mac
photo Cristi Floriganta

Se usca valu-n dor de tine,

picioarele-mi devin un fald,

sirena marii de-as mai fi

tot n-as putea sa misc eu zborul

esti prea puternic si tii strans

un mijlocel fragil de mac…

Pleoapele mi te zaresc

ca solzii-aripi de zenit,

incearca ei sa steie treji,

sa tina ochii-n larg deschisi

dar i-ai topit cu infinit,

sarut de gand si de alean,

de a zburat din calea lor,

orice cuvant inlacrimat…

caci fluturi albi cu Ra in ochi,

se-aseaza lin pe pieptul meu,

sunt raze rose de prin cer,

le-ai adunat din pragul noptii

sau al zilei din viitor,

cand doar un noi priveste-oglinda

paradoxal pod peste vremi…

hai sa urcam inspre Zenit cu aripi pline si alb-astre ce-s coaste-stele pentru mare si solzi-oglinda pentru soare unknown photo

hai sa urcam inspre Zenit
cu aripi pline si alb-astre
ce-s coaste-stele pentru mare
si solzi-oglinda pentru soare
unknown photo

Paseste rege pe alee

covor albastru eu ti-astern

Zburat-ai ravisant seninul,

cu al tau suflet plin de Alb…

deschide-ti zambetul pe fata

chiar de e noapte pentru zei,

noi stim ca-s oamenilor semeni,

si-Olimpu-i mai prejos de Cer.

Zambeste larg si impacat

caci ea cortina s-a lasat

si noaptea mi-e surata mie

suntem de-un sange, albastrele

Zambeste marii tale-n drag

parfum de iele-n iasomie

dezvaluie-i din tine, soare

misterul razei magnolii

il stie marea, ea prea bine dar cand tu-ncepi sa arzi neantul pe pieptul ei apar din raze, atingerile-ti sunt matase de ambr~arzanda inserata un semn de legamant celest, sarutul tau de infinit... unknown photo

il stie marea, ea prea bine
dar cand incepi sa arzi neantul
pe pieptul ei apar din raze,
atingerile-ti de matase
de ambr~arzanda inserata
un semn de legamant celest,
sarutul tau pe infinit…
unknown photo

cu arta-n inima de val,

Albastra te priveste apa,

Ai inceput, sagalnice

soare maur si azuriu,

sa-aduci la tarm de paradox

armata razelor de vara

ce dor de foc au in sageti

si-ncep curand,

le simt cu mare, eu, A~vantul,

sa navaleasca-n mine ambru

eu ma-nchin c-un mac in valuri marea-mi apar cu velin ros, timid, fragil val ce stiu ca-n alb ai sa-l topesti,  ai sa-l prefaci in arabesc lambriu de gand in infinit s-ascunzi Cuvantul in Adanc... chapeau- photo

eu ma-nchin c-un mac in valuri
marea-mi eu apar cu velin
ros, timid si fragil val
ce stiu ca-n alb ai sa-l topesti,
ai sa-l prefaci in arabesc
lambriu de gand in infinit
s-ascunzi Cuvantul in Adanc…
chapeau- photo

 

Si-n lupta astfel peste veacuri

se va cronicari in ere

cum ca un soare M~auriu,

Alb~Astru imparat de Cer

a cucerit cu un mister

surasul Marii atemporale,

doar sarutand un sol~de~mac!

marea s-a predat mai soare de-acum ai largul ei tribut ai cucerit corect abisul albastru soare te-ai facut ;) en vogue photo...

marea s-a predat sub cer
de-acum ai largul ei tribut
ai cucerit corect abisul
albastru soare te-ai facut 😉
en vogue photo…

Si de te voi simti prea dor

arzand cuvinte-n cos de piept

iar inima-mi sa n-aiba Cer

pe buzele de mare-albastra,

de te prind soare-suflete

ca n-ostoiesti cum se cuvinte

doi ochi de-abis, ultramarin

ce-ti sunt vasali, seic maur…

de n-ai Alean pentru-al lor gand

si nu atingi surasu-n zambet

cu valuri albe inspumate

ca mare, eu acum ma giur

ca de te prinz

Seicule, te fac sah-mac! 😉

* scris azi, toropitor gand de duminica, ostenit nocturn de lumina blanda, 4.14, 26 mai 2014, ziua Lunii, cluj, mansarda gandurilor alb-astre 😉 cu drag solar

** multumiri fotografilor cu inspiratia la purtator; many thanks to all photographers for their art-works that give inspiration

 

Lasă un răspuns

