viu~dor de soare …

Vin drag suflete de soare

vin, căci alerg cu sufletu-mi

lumina eu să-ţi oglindesc

o floare mică şi marină

parfum de val pe’al tău rever…

o rosă mică ţi-s în soare pe-o rază caldă de mă chemi eu viu îndată prinţe drag privirii gândul să-i alin chapeau photo

o rosă mică ţi-s în soare
pe-o rază caldă de mă chemi
eu viu îndată prinţe drag
privirii gândul să-i alin
chapeau photo

Lumină-n lacrima de suflet

aşează marea dintre valuri,

cuvintele-i sunt ir de buze

pe chip de soare să-ţi răsară

armonia cea senină, ea…

am prins o lacrimă de tine tu soare bland ce-mi esti tu drag, nu plânge suflete neantul căci e aici,  cules de mine în chipul mării e păstrat şi ţine viu parfumul tău pe infinit o iasomie va sta mereu sărutul tău... chapeau photo

am prins o lacrimă de tine
tu soare bland
ce-mi esti tu drag,
nu plânge suflete neantul
căci e aici,
cules de mine
în chipul mării e păstrat
şi ţine viu parfumul tău
pe infinit o iasomie
va sta mereu
sărutul tău…
chapeau photo

Blândule Soare, ce dor fain

mă împresoară-n acoladă

şi-l simt eu strâns, atât de strâns,

lipit de coastele-mi din mine

cum din Nichita e cuvântul

şi din iubire adevărul…

Căldura ta o simt curat de zbor, atingere pe piept Pe chipul unei mări, departe,  într-un alin de catifea pe-obraz tu Soare Alb, ...depui o rază photo Cristi Floriganta

Căldura ta o simt curat
de zbor, atingere pe piept
Pe chipul unei mări, departe,
într-un alin de catifea
pe-obraz tu Soare Alb,
…depui o rază
photo Cristi Floriganta

O rosă-n suflet înfloreşte

când drag ea ştie că mai este

Unui Alb-Astru infinit

ce-aşteaptă blând

ca ea Meltem, să reînvie

şi ca-ntr-un dans cu iz dervis

cu falduri de prin maci culese

să toropească tristul val

de ceaţă-n negură de gri

alungă gândul, dragul meu revino-n zi, căci eşti lumină revino-n apele lucii, să-ţi pot simţi iar bucuria revino-mi, gândule senin te cheamă marea, măi...

alungă gândul, dragul meu
revino-n zi, căci eşti lumină
revino-n apele lucii,
să-ţi pot simţi iar bucuria
revino-mi, gândule senin
te cheamă marea, măi…

Tu ştii cum se topeşte-un mac

când dogoreşte-un vis de vară

şi cum lumina zilei mari

îi face inima pâlpâie

încet, încet pân’la un tril,

plăpând, timid şi neauzit

de nimeni, nici de infinit…

ai crede că se pierde în neant

dar e curat şi viu, dar bate rar

când nu se ştie-n acolade

devin eu alb în  albul tău şi în zenit nisip albastru ne vom topi-ntr-un parfum, de  ambră voce, fumurie  cu ochii-nchisi de timp oprit  un cald A-miez de tine şi de gând Alean... photo maria louceiro

devin eu alb în
albul tău
şi în zenit nisip albastru
ne vom topi-ntr-un parfum,
de ambră voce, fumurie
cu ochii-nchisi de timp oprit
un cald A-miez de tine
şi de gând Alean…
photo maria louceiro

Pe spate-mi pune noaptea gândul

deja steluţele stau galben

pe chipul meu ascuns de tine

şi iasomii presar în gând

să-ţi fie drumul lin spre mine…

ia urma valului de mine adună ţărmul de petale păşeşte-n raze înspre mare alinecă'n maria ta... chapeau photo

ia urma valului de mine
adună ţărmul de petale
păşeşte-n raze înspre mare
alinecă’n maria ta…
chapeau photo

Căci prag de seară se aşterne

Iar Sabato şi-a pus cafeaua

lângă paharul plin de rose

ce-aşteaptă-un Borges cu senin…

şi noi în ochi ne privim zarea

eu mare-albastră mi-am pus şalul,

un val de gând şi de-Al meu Astru

să-mi ţie vie atingerea-ţi

de Alizeu cald şi senin,

răcoritor în asfinţit

Te aştept eu dragul meu să vii

căci n-am lumină în oglinzi

şi-oarbă-i marea de nu vii

s-aduci tu zâmbetu-i pe chip …

iac-aşa! ;) photo de când lumea şi pământul iar de te prinz că nu ştii cum te pun pe coji de infinit tu mării să-i săruţi obrazul pân'o-nflori roze în briză  :p

iac-aşa! 😉
photo de când lumea şi pământul
iar de te prinz că nu ştii cum
te pun pe coji de infinit
tu mării să-i săruţi obrazul
pân’o-nflori
roze în briză :p

 

* Scrisă azi, în zi de vară când macii cad la datorie pe câmpul verde de prin munti cu dor de jumb-marin feerie 😉

cluj, mansarda gândurilor, 24 mai 2014,  sâmbătă cu iz de sabato, ora 17.30, ca să-ţi aduci aminte de ” mine la ora şase”  cum scria gândul lui…

** mulţumiri cu drag tuturor fotografilor minunaţi, many thanks to all photographers for the joy of a writer-spirit…

Lasă un răspuns

