Promenade dans acolade

sourire de la boheme

Prin ceaţă se zăreşte-o rosă
E luminată de-un Alb licăr,
Iartă-mi Doamne gândul meu
Şi lasă-mi Soare drag
Să-ţi şterg eu ceaţa de pe chip

image

Învolburat n-aş vrea să simt
Că azi ţi-e sufletul de mine,
Te uită-n zare, al meu soare
Zâmbeşte-i mării drag
Te-aşteaptă sufletul din ea

image
Un licăr soare, nu te-ncrunta
În nori greşiţi că marea-i vie,
E încă aici şi cântă-n valuri rosa ta
De zâmbet cald ce-nseninează
Zarea…
image
~Mihaela Noroc photo~

O boare atât să zboare briza
În gânduri~falduri de mătase
Să simtă iar cea inimă de cald
Dans notre acolade, mai ştii?
Două suflete de aer, dansau..
image

Lumina mea, nu mă lăsa
Să vină grindina în maci
Deschide drag inima ta
Şi-ngăduie unui mic suflet
Adăpost de licăr lăcrimat
Căci clopoţelul cel din stele
Se-aude încet şi tot mai rar
image

Zâmbeşte larg, al meu drag soare,
Atunci voi ştii când pe chipul mieu
Va răsări din apele-mi înstrăinate
Surâs adevărat de tine…
image

Ascunşi atunci de cerul alb
Sau crem-zglobiu ca de cafea,
Cuvintele cu infinitul
cel Alb~Astru
Vor dansa la nesfârşit
Eternitatea~n acolade

image
~Cristi Floriganta photo~

Aşa privesc acum neantul
În contemplare de destin
Eu, Soartă vie te aştept
S-aduci Aleanul soarelui din cer
La marea mea, un duios cânt
De liră antică de suflet
Ascuns în gând de infinit
Când catedrala lui Rodin
O vom zâmbi
Noi, amândoi…
image
a bientot dragul meu soare
Se strâng valurile de plecare
Surâde larg şi biruie-n furtună
De-oricare gând trist şi dor
Ne revedem la ţărm
Dragul meu soare!! 😉

* Cu drag si bucurie impacata si contemplata la nivel de suflet si armonie a unui singur si complet suflet cu doua aripi de zenit si soare-n mare ce-astept cu drag sa vad in marea mea draga in asta ultima zi…a cote d’elle et de ton esprit, 21 mai 2014, ziua lui mercur si-a lui Arghezi, cu drag multumesc suflete drag 😉
** many thanks to all photoghraphers for their enjoying art and inspiration..chapeau bas!;)

Lasă un răspuns

