Visul mării

image

Îmi eşti alături, noaptea-ntreagă
Un pat de val ţi-am aşternut
Şi te privesc cu infinitul
Ce cald priveşti cu ochii’nchişi..

image

M-ai pus în ochi armonie
De stele si surâs în suflet
Vraiment,el râde Micul Prinţ
Cu drag şi dor doar pentru tine..
Pentru un gând viitor visat
Un noi de cer , îmbrăţişare..

image

Cum ai tu grijă de-a ta rosă
N-o laşi să-şi piardă valul prin neant..
La tine-n braţe o alinţi
Cât ziua-ntreagă-n somnul meu
De trup marin uitat în iarbă,
Te ţin în piept ca busuiocul..

image

Ascuns între comori de vremi
Cu gândul neted de mătase
Cu flori de mac eu te ating
Pe buze-ţi unduiesc un val
Pictat de vara timpurie
Cu roş adânc, cules din maci

image

Zâmbeşte larg, dragul meu Soare
E singur val acum de mare
Din „într-o zi” de tine plină
O mare dulce şi senină
La margine de trup şi suflet
Ţi-l dăruieşte-n infinit

image

Zâmbeşte viu, e dimineaţă
Ne-am odihnit în Dumnezeu,
O noapte-ntreagă în senin
A fost cuvântul paşă-n gând..

image

Deschide ochii dragul meu
Ne dezveleşte ziua cerul
Te du, te-aştept,
Mai dorm puţin
Continui eu ăst vis al nostru..

image

Aici într-un Alb-astru gând
Eu ochii mi-am lipit cu gene
Să te păstrez într-al meu vis
Să te mai văd cu inima…

image

Ridică-te în lumină
Tu cavaler de gând şi artă
Înalţă-te ca Alizeu, bate ca soare
Tot ce-i zi
§i-adu Coroanei la apus
Ofranda ta-n rose-sărut

image

Un dor în dar primeşte acum
Să-ţi fie umbră-n ceasul greu
E mângâiat de Dumnezeu
Şi-n roş sărut
Te aştept in
Noi!;)

* scris azi, ora diminetii 7.41, ziua lui Marte si lui 20 mai 2014,cu ochii lipiti de tine;)

* many thanks to photographers art works for the beauty revealed..

Un comentariu la “Visul mării

  1. […] Scaramouche m-a încîntat cu un poem şi cu arta fotografică. Sunt prea frumoase ca să le copiez, trebuie să citiţi şi să vedeţi. […]

Lasă un răspuns

