Vorbind cu dorul…

image

Pe margini de lumină
Ne aşteptăm noi viaţa
Să vină, să
revină

O strânsă acoladă…

dor de fado-zbor

E rostul timpului să vină
Din valuri mari de catifea
S-aducă oglindă de noi doi,
Un soare Alb la Marea sa…

image

Te văd lumină mai mereu,
Din cer in care cad din gând
Picurii mici de mare-albastră
Ascunşi de zidul din fereastră…
E-apărător cu Dumnezeu
De tristul gând provincial
Ce-aduce griul din nisip
La podium de mărgăritar..

image

Te strâng în mine
Să nu vezi
Să n-ajungi zidul să îl ştii
Te ţin în mine-n Cerul Meu
Oglinda mea de chip curat,
Oglinda mea de Dumnezeu…

image

Pe tine soare te-am simţit
Mereu de-asupra mea cu dor
Chiar când eu marea-mi ascundeam
În picuri trişti de rouă-n iarbă

image

Zenitule, tu-mi aduci pacea
Briza rose tu mi-o săruţi
Şi-i dărui iar din arsul dor
Putere în flacără mai aibă…

image

Îţi multumesc pentru destin,
Îţi mulţumesc, mă simt că ard
Din nou cu flăcări albe de speranţă
Sunt iar în zbor de mine însămi
Spre tine zbor,
Ţărm de Alb-astru..

image

Din nou mi-e sufletul luntraş
De gânduri multe şi detine
Te-am în chipul de cristal
Străluce tu şi drept în mine

image

Te las acum iubire-n dor
S-arzi frumos, cam pentru doi..
Astri veseli de neant,
Opriti din gând în gând
De-o lume făr’de timp în timp
Ce n-are vreme de iubit

image

Sărutu-i cald, te-aşteaptă-n prag
Deja e vremea să răsai
Din mare, scufundat adânc
Un gând de val rose te strânge
Şi-ţi murmmură de infinit
Mereu să-l ai de dor Alean

image

Ridică-ţi ochii de prin mare,
Va fi şi timpul pentru zbor
Acum e rost de zi -lumină
E timp de dans cu mine-n piept
Acolo stau dans acolade
Si-mi place tare, n-am să plec,
Zâmbeşte larg, şi lasă visul
Îl cânt eu, pe-a mele buze alizeu
Ai pus deja parfumul tău
Surâs subtil, ascuns la ţârm
Bonjour Amour
Îţi bat în piept,
E dimineaţă, dragul meu;)

~ scris azi in dimineata zilei lunii,
Un altfel de acasa din apropieri de mare si antice cetati grecesti
19 mai 2014, 6.49, last edition of words and thanks for art-photo
~cu drag dor reinaltator;-)~

* many thanks to all photographers for their beatifull art that keep revealing joy for writting

Lasă un răspuns

