Lumina mării

Dragul meu Soare,

astăzi toropit-a ploaia

certat-a licarul de mare

si ostenitu-i-a din suflet

un dor, un zbor şi o speranţă…

fost-ai alean de dimineaţă când ploaia podidea în lume si chipul mi-l mai ascundeam natura.. photo unknown

fost-ai alean de dimineaţă
când ploaia podidea în lume
si chipul mi-l mai ascundeam
natura..
photo unknown

De frici, vârtejuri, toropiri

dintr-o furtună ce venea

o ploaie mica, năzbâtioasă,

de mare se tot ascundea în ea…

cu dor de tine gând albastru zburam prin nevăzut un noi imbrătişaţi de Sus într-un adânc de magic vis photo unknown

cu dor de tine
gând albastru
zburam prin nevăzut
un noi imbrătişaţi de Sus
într-un adânc de magic vis
photo unknown

Culoarea dorului mi-e suflet

la gât am un infinit

să-mi fie soare pentru drum

atingerea-ţi de catifea

s-o simt mereu alăturea…

lumina ta fi-va aici in ochiul privitor de suflet cât timp eu mare  am sa fiu... dior-sun 2014,

lumina ta fi-va aici
in ochiul privitor de suflet
cât timp eu mare
am sa fiu…
dior-sun 2014

Cuvinte drag

inima de mare bate

acum într-un parfum curat,

de iasomie e acum ea briza rosă

şi va zbura, şi va fi vie

înspre Al ei suav infinit…

asa vom fi  Tu soare si eu mare In infinit unic logos sfant photo unknown

asa vom fi
Tu soare si eu mare
In infinit
unic logos sfant
photo unknown

Îţi sărut sufletul cald

suav gând drag

ce-n mine aşezi mereu curat

surâs de inimă  rozie

parfum ascuns

al trandafirului cel Alb….

 

Lumina ta  în zbor de fluture visează crisalida lin je t'attend ici dans notre reve ;) photo unknown

Lumina ta
în zbor de fluture
visează crisalida lin
je t’attend ici
dans notre reve 😉
photo unknown

 

 

* acum , cu drag in zbor calator de mare, cluj, mansarda clujului, 15 mai 2014, acum 20.49, joi avant, a bientot mon reve de toi, A bientot Amour…

Lasă un răspuns

