timp de iubire

~n-am dormit niciodată~

mi-am trezit gândul de azi

cu inima bătând

Parcă n-am mai dormit de veacuri

pe pământ

mi-s aripile albastre de cer deschise larg şi te privesc, o lună plină pe tine soare-zeu şi arzător de mine... photo unknown

mi-s aripile albastre
de cer deschise larg
şi te privesc, o lună plină
pe tine soare-zeu şi arzător
de mine…
photo unknown

Haide cu mine-n raiuri verzi

cu lilieci ce zboară mov

printre cei albi îmmbătători

şi unde aşteapt-o iasomie

de veghe cere doar un zâmbet,

te lasă apoi să urci-n Sus..

cu ea în braţe stau mereu/ cules-am şi nu-mă-uita/ să-ţi dăruiesc frumos din mine/ ca stele-n păr, aroma ta… photo unknown

Te-aştept pe banca cea de lemn

să contemplăm natura toată

să îi surâdem ploii în picuri

căci ne-o fost dat de Dumnezeu

o bucurie sfântă

de cald-n inimile noastre,

să creştem-n suflete lumina

de blândă, infinită-iubire…

 

hai să ne-odihnim un pic  aici, pe patul de parfum moviu închide ochii şi zâmmbeşte şi strânge tot la Al tău piept... photo unknown

hai să ne-odihnim un pic
aici, pe patul de parfum moviu
închide ochii şi zâmmbeşte
şi strânge tot
la Al tău piept…
photo unknown

Acum că ne-am întâlnit

şi cu parfumul de salcâm

şi ne-am primit surâsul cald

să mergem dar înspre neant

acolo unde-vom fi vii

în paradoxul cel albastru

te-nvit soare-n apa mea în ăst zenit de ceaţă-arzândă să simţi atingerea cea caldă de mare-a ta, Adânc*Alb-Astră photo unknown

te-nvit soare-n apa mea
în ăst zenit de ceaţă-arzândă
să simţi atingerea cea caldă
de mare-a ta, Adânc*Alb-Astră
photo unknown

Tu ţine-n tine cea simţire

de calde valuri de-adâncime

şi-mbrăţişează aşteptat,

surâsul roz-cârlionţat

Bine-ai venit în viul meu tu drag de viaţă, Alizeu ce alb din Albul cerului îmi strângi tu chipul de pâmânt... Mi-eşti Yang de Alb, ţi-s Yină eu cum bine-mi surâdeai tu azi... photo as i feel, unknown :p photo unknowun

Bine-ai venit în viul meu
tu drag de viaţă, Alizeu
ce alb din Albul cerului
îmi strângi tu chipul de pâmânt…
Mi-eşti Yang de Alb,
ţi-s Yină eu
cum bine-mi surâdeai tu azi…
photo as i feel, unknown :p
photo unknowun

Eşti minunat, tu chip de cer

adus-ai mării logos sfânt

şi-acum e calmă-n bucurie,

o simte în pieptul tău de zeu

îţi mulţumesc cu ochi plecaţi,  ascund sub ei luciri de stele ce netezesc petalele de roşii trandafiri de-obraji sub a ta-oglindire de ceresc... photo julie poncet

îţi mulţumesc cu ochi plecaţi,
ascund sub ei luciri de stele
ce netezesc petalele
de roşii trandafiri de-obraji
sub a ta-oglindire de ceresc…
photo julie poncet

Tu ştii minune ce îmi faci

că tremur toată ca un val

ce-n spumă albă ca de nea

se-nfioară-n dansul ei

şi-alunecă fără să vrea

în gând de mare şi de ploaie

flamenco de sărut sublim

când tu surâzi în mine zâmbeşti... când eu subrâd în tine, zâmbeşti ce să-ţi fac, ata ete... mereu tu vei zâmbi iar eu surâde.. C'est-a ta Vie! ;) photo unknown ,

când tu surâzi în mine
zâmbeşti…
când eu subrâd în tine,
zâmbeşti
ce să-ţi fac, ata ete…
mereu tu vei zâmbi
iar eu surâde..
C’est-a ta Vie! 😉
photo unknown

închide ochii, hai la dans

în ploaie s-alergăm galop

de avânt frumos şi de magie,

cum e cea Bach-fugire

cu muza’n alto baldachino

cu văluri tanto ma non troppo

ce bine e pe sus la tine se simte briză de roze şi-mi place mult să fiu sburată de-a tale braţe maurii să mă topesc cu fulgii'n mare ;) photo de nous căci c'est tous şi-aussi-nceput ...

ce bine e pe sus la tine
se simte briză de roze
şi-mi place mult
să fiu sburată
de-a tale braţe maurii
să mă topesc în trandafir deschis, A-prins de catifea 😉
photo de nous
căci c’est tous
şi-aussi-nceput …

 

 

las muzica să vorbească’acum

 

aussi la meme emotions, inot de fluturi în pereche cu aripi de ploaie şi-n picioare dans de mare

* cluj, Mansarda Gândurilor, 14.12,miercuri, ziua lui Mercur, aducătorul de veşti bune mereu, 14 mai 2014, ziua sufletului simţit-reunit!  de nous en nous!

** many thanks to the unspoken art of the unknown photographers…chapeau bas, chiar sus cu ea! 😉

 

 

Lasă un răspuns

