aripi de soare

aripi de soare tu mi-ai dat

de o zi a mea de efemer,

o sărbătoare-ai recreat

pentru un mic suflet de cer

de ziua mea strângeam în mine copaci de gol şi dor de tine ascunsă-n umbra de cireş priveam eu noaptea fără cer şi chiar de picurii de mare curgeau arzând obraji uscaţi de-o inimă pe râu de lună, eu eram inimă uitată... photo unknown

de ziua mea strângeam în mine
copaci de gol şi dor de tine
ascunsă-n umbra de cireş
priveam eu noaptea fără cer
şi chiar de picurii de mare curgeau arzând
obraji uscaţi
de-o inimă pe râu de lună,
eu eram inimă uitată…
photo unknown

Dar Alchimist ai fost de vremi

topit -ai griul nisip trist

al unui vid de frig şi ger

ce împlântatu-s-a-n Mister…

apus-ai soarele de iarnă în noua apă a mării mi-ai pictat zâmbetul pe suflet de-o nouă zi de sărbătoare, de atunci mi-e inima de tine-n bine şi frumos de acum îmi este şi mai drag zâmbetul meu deschis în Alb photo unknown

apus-ai soarele de iarnă
în noua apă a mării
mi-ai repictat azur pe suflet
de-o nouă zi de sărbătoare,
de atunci mi-e inima de tine-n bine şi frumos
de acum îmi este şi mai drag
zâmbetul meu deschis în Alb
photo unknown

 

Aşa pictam când eram chip

doar de uleuri şi senin

în anii vremilor uitaţi,

genunchi juliţi şi joacă-n praf..

visam la toamnă lângă iarnă,

şi primăvară-n vara caldă,

unite toate de albastru,

ultramarinul unui râu,

în care barca unui spirit

să poată să cuprindă toată

căldura-n nostalgii de’aramă,

parfum de frezii în val de vară….

surâde larg cu ochii-nchişi până la inimă să simţi parfum de frezie curată firavă viaţă-atemporală... photo unknown

surâde larg cu ochii-nchişi
până la inimă să simţi
parfum de mijlocel de fată
firavă viaţă-atemporală…
photo unknown

Ai creat zâmbet în poveste,

dantelă alb-catifelată

ce-o strâng-n braţe calde,

ochii de râuri movulii

Culoarea macilor fragili,

ce  nu cunosc încă lumina

şi plenitudinea de soare

să se transforme-n roşcovani,

flamenco-valuri burgundii

sau auriţi de-al tău gând

să se prefacă-n raze calde,

frivole şi portocalii…

zboară valuri-balerine de roze vesele, chineze cu ochii lor atât de mici privesc prin zâmbete la tine... photo unknown

zboară valuri-balerine
de roze vesele, chineze
cu ochii lor atât de mici
privesc prin zâmbete la tine…
photo unknown

Tu, soare drag m-ai pus în floare

culori de roză-mbujorată,

ce atunci când se dansează toată

e foc cu val de Albă-astră

aşa se simte sărbătoarea de liber frâu spre univers cu gând curat şi curajos şi-not oglindă pe sincron photo unknown

aşa se simte sărbătoarea
de liber frâu spre univers
cu gând curat şi curajos
şi-not oglindă pe sincron
photo unknown

Magie am trăit eu, Soare

din tine mi-ai lăsat în raze

clipe de-Alean şi bucurie

zânatică şi creţulie,

feerie veselă-nsfârşit

pe chipul ei ai pus Zenit

unit în gând, subtil copt bine

şi pregătit de tine, Zeu

maestru de ceremonie

pentru un fir trandafiriu

în buze şi obraji de tine

şi-n suflet cu nemurire…

Aşa săream în univers meltem zurlie-n paradox n-aveam decât o bucurie şi-n gând un drag de tine.... photo jean claude sanchez

Aşa săream în univers
meltem zurlie-n paradox
n-aveam decât o bucurie
şi-n gând un drag de tine….
photo jean claude sanchez

 

alunecam  prin lumi şi străzi,

săream eu timpul ca Dali

cu Gala lui în fericiri

zburam cu vise şi bezele

de te făcusem frez-de-dulce..

când lumânările-s suflate iar tortul se mânâncă tot,  in duble-portii vanilate n-ai ce să-mi faci la dulce nu mă pot abţine :p photo unknown

când lumânările-s suflate
iar tortul se mânâncă
tot,
in duble-portii vanilate
n-ai ce să-mi faci
la dulce nu mă pot abţine :p
photo unknown

Eram o bucurie toată

din paşi de jive săltaţi de Zeldă,

te-am luat cu Bronte-n inimă

şi cu stilou de Anais

Seninule, scântei trimit

căci sunt din stele strânse,

pe când se oglindesc în mine

în nopţile de doruri pline

picate-n lacrimile mării..

un drum toscan alerg mereu printr-un neant de Al meu zeu, de-ajung în Sus, la Dumnezeu pe scurtătura inimii tu mi-ai zâmbetu-ţi pe chip photo unknown

un drum toscan
alerg mereu
printr-un neant de Al meu zeu,
de-ajung în Sus, la Dumnezeu
pe scurtătura inimii
tu mi-ai zâmbetu-ţi pe chip
photo unknown

Eram un val nebun, zânatec

cam movuliu pentru o briză

îmbujorată de destin,

dar când te luam la dănţuit,

în tarantellele zurlii

Zburau şi pene şi sclipiri,

cu fulgi cu tot, săream noi vii!

Haire-te în bine viu!

drag Alizeu bucură-te plin

de zborul unui pescăruş

de fată simplă de prin cărţi

ce ai alintat-o cu’al tău ochi

de drag, de bine şi frumos!

E atât de mult cuvânt în mine

încât zânateca lumină

venit-a prea repede-n grindă

şi-ai să mă vezi din nou,

roşindă….

îţi mulţumesc drag Astru fin Soare de mai şi de senin ai pus pe chip ce-am în suflet o bucurie de destin...

îţi mulţumesc drag Astru fin
Soare de mai şi de senin
ai pus pe chip
ce-am în suflet
o bucurie de destin…

Îţi mulţumesc

cu sufletul ce priveşte

un Zenit continuu şi dens mereu

~Dorul nostru infinit~

* Cluj, Mansarda Gândurilor, azi, ziua a doua de sărbătoare şi emoţie plină de recunoştiinţă întru caldul sufletului Unic… 8.30, azi, aCum aici, miercuri dimineaţă în ochi mijiţi de Alb şi frumos dor, 14 mai 2014…Mercie et Grazie a Toi, Mon Ame 😉

** many thanks to all artists for the beauty created here by a soul with their view….

 

 

 

Lasă un răspuns

