~aripi de mare~

E amiază afară-n noaptea largă,

e ora somnului de prânz

în care luna întârzie

cu soarele printre cortine…

Şi-i cald în noaptea de amiază

şi somnul unui gând de iarnă

ţi-aşez ca dor pe şemineu

să-ţi ardă viselor amarul

dintr-un descântec am cules un gând de alb din univers păşească el în al tău vis parfum de iasomie-n scris să-ţi cânte în alintul nopţii să înfloreşti zenitul mării photo unknown

dintr-un descântec am cules un gând de alb
din univers
păşească el în al tău vis
parfum de iasomie-n scris
să-ţi cânte în alintul nopţii
să înfloreşti zenitul mării
photo unknown

Adie cald marea-n prim-plan

căci are cadru zâmbăreţ

pe-Al ei soare de neant

ce somnoreşte printre valuri

de fluturi mii în reverii

suflet candid de albă-noapte tu îţi surâzi lumina ta pe ea, Marea Caldă-a ta...

suflet candid de albă-noapte
tu îţi surâzi lumina-n larg
pe ea, Marea ta Caldă…

Aşa zâmbesc eu printre valuri

când o  candoare îmi aduc

căci ştiu eu, cerul e deasupra

şi luminează-n vise chiar

e o zăpuşeală caldă-n aer zenitul tot e-n vârf de ceaţă iar noaptea şi-a atins amiaza căldură în ochii cei de stea... photo unknown

e o zăpuşeală caldă-n aer
zenitul tot e-n vârf de ceaţă
iar noaptea şi-a atins amiaza
căldură în ochii cei de stea…
photo unknown

 

Se face vremea de apus

când ochii mei se-nchid în tine

de atâta dor toropitor

morgană fi-voi în trezire

şi dragul meu, îţi voi zâmbi

cu stele’a-prinse în bezele

de roşii zmeure, căpşune

ce-s coapte toate de feerie

şi-n buzele-mi de mare pline

s-ascundă atingeri de nisip,

fior de în-cântare-n soare,

atac de Alean…

Nectar de zei…

o venus ai lăsat pe munte mătase-n gând de catifea îmi razem buzele de raze să-ţi mai ating atingerea... photo unknown

o venus ai lăsat pe munte
mătase-n gând de catifea
îmi razem buzele de raze
să-ţi mai ating atingerea…
photo unknown

La gât le pun, un chihlimbar

de solzi de soare aurii,

mi-ai pus şi raze de priviri

să am Alean pentru zâmbire…

se-ntinde marea-n lumea ei cu irisii închişi de ochi să te viseze Al ei zeu să-i dai lumină-n vis mereu.... photo unknown

se-ntinde marea-n lumea ei
cu irisii închişi de ochi
să te viseze Al ei zeu
să-i dai lumină-n vis
mereu….
photo unknown

Se face ora de trezire

Si simt un ceas sabatian

ce se iveşte dintre nouri

mi te trezească, vrea el iar…

N-aş vrea să ajungă repejor

mai vreu un timp pentru ăst dor,

să mai simţăsc, să mai iubim,

să pot în linişte privi

un suflet ce surâde-n vis

Acuma doar e-n paradis

şi chiar de ochii-ţi sunt închişi

Pe chip ţi-s razele împăcate

şi liniştite stau pe buze,

şi n-ai habar nici pe departe,

de dimineaţa, când nu ştii,

cum e să te priveasc-o mare

ce-i suflet toată-n ochii ei

atunci când se visează-n soare

Ia treci-ncoace să te văz cum ştii să-mbrăţişezi din ochi fluturi de gene să depui în aripi vesele de gând marin, năbădăios şi aprig ce ştrengăreşte te ocheşte şi în oglindă.. te priveşte ;) photo unknown but perfect

Ia treci-ncoace să te văz
cum ştii să-mbrăţişezi din ochi
fluturi de gene să depui
în aripi vesele de gând
marin, năbădăios şi aprig
ce ştrengăreşte te ocheşte
şi în oglindă..
te priveşte 😉
photo unknown but perfect

 

 

* scrisă astă dimineaţă, de dincolo de norii fugari ai nopţii, dintr-un roze sublim de răsărit normal pentru un astfel de soare, marin odihnit…cu drag, din Mansarda Gândurilor, cluj, ora 6.06, poartă-n casa zeilor, azi miercuri, 14 mai 2014, după o zi-feerie marină în plin urbanism citadin .. Grazie cuore drag! 😉

 

 

 

2 comentarii la “~aripi de mare~

  1. Mihai Oprea spune:

    Ce poveste, ce atmosfera…

Lasă un răspuns

