inimă de iasomie

O briză se ascunde-n mare,

e ea, Meltem de vis-derviş

s-a învârtit atât de mult

nu te-a găsit….

erai pesemne dus ascuns,

de cerul mării viitoare

căci ea ochii nu ţi-a zărit,

tu soare drag, de-ai fi clipit

se transforma şi-n trandafir…

dar încă-i un boboc de lacrimă roze curată te mai aduce-n gând nocturn te cerne-n dorul ei marin paint by valery budanov

dar încă-i un boboc
de lacrimă roze curată
te mai aduce-n gând nocturn
te cerne-n dorul ei marin
paint by valery budanov

Iartă-mi dragule cuvântul,

cu-alean de tine’ncepe inima

să îmi susure noaptea-n apă,

sunt valuri mici, neostoite

de-acest dor peste-un neant

de aripi, lumi şi nevăzut,

de gând aprins la lumânare

şi stins de-o inimă în soare…

M-alin că te zăresc în mine în apa mea te vezi tu zeu albastru întins te înconjoară de nu ştii în care cer trăieşti... photo unknown

M-alin că te zăresc în mine
în apa mea te vezi tu zeu
albastru întins te înconjoară
de nu ştii în care cer trăieşti…
A.G. photography

Te ostoieşte în vis de mine,

în braţele-mi albastre-line,

eu te primesc , drag Alizeu

să te-odihneşti ca-n cerul tău..

Mă lasă doar să-mi reazăm capul

mi-s ochii osteniţi de plâns

căci ele, lacrimile mării

sunt cam adânci, de nepătruns

şi noaptea-n val, nu vede nime’

cum curg, amonte şi aval…

să nu le vezi sunt prea amare se adâncesc în Dumnezeu salvează el sărata mare când dorul doare un pic mai greu... photo unknown

să nu le vezi
sunt prea amare
se adâncesc în Dumnezeu
salvează el sărata mare
când dorul doare un pic mai greu…
photo unknown

Nu te-ntrista, dragul meu Soare,

aşa e dorul care doare,

şi noi de-l vrem mereu drept paj,

pentru al nostru vis curat,

ne e menit ca praf de cer

şi de zenit, ascuns nisip

să-i dăruim din când în când,

dintr-o clepsidră de prin gând

ce prinsă ne mai e de inimi

şi-şi cere timpul ca să curgă

cuvinte arse-n asfinţit

sau răsărit, cine mai ştie

cum ne mai suntem, în feerie

ne e frumosul mult alean

şi-atunci nimeni nu ne mai ştie…

nici chiar el Timpul n-are vreme

de noi, nebunii de frumos

ne lasă să trăim povestea

să ne iubim ca cei doi ochi

ce chipu-l ştiu dar nu-l pot

ţine mereu aminte între ei

în cel ochi viu de Dumnezeu,

acolo se mai între-văd

când soarele, eu ţi-l adorm

şi marea mi-o săruţi c-un nor…

în gândul-vis suntem dor-unul când soare tu adormi de mine-n chip subtil revii pe cerul tău-oglindă  a mea din noapte-n zi... A.G. photography

în gândul-vis suntem dor-unul
când soare tu adormi de mine-n chip subtil
revii pe cerul tău-oglindă
a mea din noapte-n zi…
A.G. photography

şi-atunci când ne întoarcem zi

şi-ţi văd eu visul care zburdă,

surâsul tău pe chip nocturn

eşti soare adânc şi tot profund

dar clipă-n bucurie-ţi pun

şi dimineaţa pe obraji

Meltem adie un parfum

o briză fină azurie

de iasomie de prin ceruri

culeasă albă din fereastra

unde surâd cu drag de tine

şi unde raiul meu e verde

cu roşii trandafiri de cer

şi alb parfum de Dumnezeu…

un cer de mai aşteaptă să adie el cuvântul tău de Alizeu

un cer de mai
aşteaptă să adie el
cuvântul tău de Alizeu

Lumină-mi eşti tu suflete

oglindă contemplare-n lume

şi făr’de tine mă pierd „greu”

în astă viaţă tulburie…

Eu-s inimă de iasomie

parfumul ei adie noaptea

şi pune iz de dor de cer

din razele ce le-ai lăsat,

ea înfloreşte-n paşi mărunţi

pe fir de dans, cu ochi de zeu

renaşte-n ea surâs mereu

şi eşti drept-vrednic vinovat

cu drag şi dor cules în prag

de scările-mi de cer,

aşa m-Alinţi tu Alizeu

aşa-mi ţii chipul meu între mâini

de-o caldă fină sărutare

se înrozesc obrajii mării

şi-ajung să picure petale

de albe, vesele luciri

de lacrimi calde sufleteşti,

când tu aduci dintr-ai tăi ochi

o veghe blândă de maur…

ia-mă în tine şi mă du cu ochii-n ochi să fim un chip înspre zenitul de oglindă să ne trăim din suflet viu cuvântul nostru-n infinit photo unknown

ia-mă în tine şi mă du
cu ochii-n ochi să fim un chip
înspre zenitul de oglindă
să ne trăim din suflet viu
cuvântul nostru-n infinit
photo unknown

Hai să surâdem cu senin

e dorul vesel iar şi fin

şi inima-mi de iasomie,

marină acum şi albăstrie

s-a’ntors acum la tine-n piept

şi bate caldă reverie

că visu-i blând şi înspre bine

Un dar din prag de rai de mai e pentru tine, ochi de soare... zâmbeşte larg, miroase bine  şi e o "mmmm"-feerie;)

Un dar din prag de rai de mai
e pentru tine, ochi de soare…
zâmbeşte larg, miroase bine
şi e o „mmmm”-feerie;)

 

* scrisă astă dimineaţă, 5.05cu alinare de destin, după clipe în care îşi mai curăţă marea adâncul dorului în îmbrăţisări de soare apus/răsărit…cluj, mansarda gândurilor, ziua lui marte de mai,13 mai 2014, spre neuitarea niciunei clipe de vis din poveste… Grazie Sus, grazie ţie, gând mereu de cer…;) many thanks to all unknown photographers for the inspirations mirrors for my thoughts…

Lasă un răspuns

