Visul Alizeului cu Meltem

Ce gând frumos întrezâresc

mi se scufundă în adâncuri

din luciuriul meu de-azur

revăd eu ochii tăi de seară…

apus-ai tu cu dor arzând un licăr magic de neant mă toropeşte-n cerul cald A.G. photography

apus-ai tu cu dor arzând
un licăr magic de neant
mă toropeşte-n cerul cald
A.G. photography

Ai asfinţit cam repejor

şi umbra ţi-ai lăsat în urmă

spre suflete în ostoire

spre mine însă …

priveşti viu

Îţi simt eu ochii, caldul meu

de cer zenit, de Dumnezeu

alergi în spirit cât mai iute

acasă al gândului de noi…

Te-aştept în prag de dimineaţă e malul neted fără valuri te-aştept maur, omule-soare               să luminăm în azi albastrul photo martin marinov

Te-aştept în prag de dimineaţă
e malul neted fără valuri
te-aştept maur, omule-soare să luminăm în azi albastrul
photo martin marinov

Vino, tu drag de armonie

în braţele-mi să te-ostoieşti

senin şi blând amor de vremi

cu sufletu-mi să dor-eşti

închide ochii tăi de foc

surâde doar, e cu noroc

căci altfel de-i privesc prea mult

mă vor topi, sticlă m-or face

şi-n unduirile de valuri

dervisi statui mi-i vei preface…

statuie în inel de soare o briză a încremenit doar Ali-zeul ce mai bate şi-o ostoieşte-n mângăieri.. photo unknown

statuie în inel de soare
o briză a încremenit
doar Ali-zeul ce mai bate
şi-o ostoieşte-n mângăieri..
photo unknown

Aşa ne întâlnim noi doi,

Tu Allizeule de cer

cu o Meltemă azurie

parfum de briză cu feerie…

bine ai venit destin de mine photo unknown

bine ai venit
destin de mine
photo unknown

Te uită-n jur cu ochii-n larg

cu al tău vis din cer Alean

când ai îmbrăţişat o briză,

Meltem pe numele-i de zână,

tu ai făcut ca să roşească

o armonie îngerească…

Sărută-mă să nu mă vezi că-s roşie cum ai visat precum apusul cel pictat sarută sufletul de tot photo unknown

Sărută-mă să nu mă vezi
că-s roşie cum ai visat
precum apusul cel pictat
sarută sufletul de tot
photo unknown

Câci în avântul tău de soare,

când zburdai  zările-mi de mare

în rumba noastră cu neantul

ce o strângeai cât doare dorul

de ţărm oprit şi-ndepărtat,

de verde crud, ascuns, curat…

Tu strânsu-m-ai ca pe rosă,

petală mică şi vestală,

ce-n templul mării, a înflorit

obrajii roşii s-au ciocnit

de ochii tăi de zeu albastru

în apă m-am topit eu toată din briză veselă fâşneaţă m-ai toropit cu iasomia albastră armă maurie ... photo irene sekulic

în apă m-am topit eu toată
din briză veselă fâşneaţă
m-ai toropit cu iasomia
albastră armă maurie

photo irene sekulic

eu mă predau

mă las furată

de tine Alizeu Alb-Astru,

voi fi Meltem a ta marină,

eternă, veselă feerie

vom trece lumi ca prin neant,

voi fi cuvântul tău de gând…

pe inimă tu-mi vei scrie FOC

în suflet, cerul mi-l ridici

Cuvinte AcuM tu-mi vei ochii

cu sărutările-ţi de soare

în mine, alizeu vei fi

din mare, bate-vom albastru!

dar iaca poznă-n poză marea  c-o piruetă ţi s-a'ntors primeşte darul tău de soare căci n-ai scăpare-n rumba toată şi-i încă mică, dimineaţă ;) photo

dar iaca poznă-n poză marea
c-o piruetă ţi s-a’ntors
primeşte darul tău de soare
căci n-ai scăpare-n rumba toată
şi-i încă mică, dimineaţă 😉
photo irene sekulic

 

* cu gând de dor şi drag fistichiu şi vesel, pentru o armonie de continua bucurie dinspre zilele cu soare înspre altele cu mare, la fel de mare bal mare al unui paradoxal tandem subtil şi sublim..cu remuneraţii în continuare, cu dobândă inspirativă şi bucurie în eliberarea scriitoricească destinăţoasă…azi, cluj, mansarda gândurilor-trăznite, după epopei de scris episoade si povesti cu micul print reloaded book, spre alt proiect..cu avant ins-piratesc de curaj plin, dimineata lui lunedi, 12 mai 2014, ora de dorinta 3.30, spre încântare şi îmbucurare  de toi 😉

 

 

 

 

Lasă un comentariu